[TESIII] Mody

Witam
Ostatnio zachcialo mi sie pograc znowu w morka, jednak ze wzgledu na to, iz przeszedlem mor+trib+bldmn to pomyslalem ze znacie moze jakies ciekawe mody, dodajace cale kampanie. Nie chodzi mi tutaj o malutkie scenariusze, lecz o wielkie konwersje. Kiedys gralem w taka, ktora dodawala calkowicie inny swiat, niestety nie pamietam tytulu. Jak sobie przypomne to na pewno Was poinformuje. Pozdrówki
all this time wishing our voices could be heard,now we finally have a voice and no one says a fucking word.
so let's scream as loud as we can and make it break, and let nothing stand in our fucking way
Odpowiedz
Czy jeśli: przeszedłem podstawke i gram teraz w pierwszy dodatek, jest sens dodawac jakikolwiek mod?? Pytam, bo nie chce mi się zaczynać wszystkiego od początku, a zainteresował mnie ten nowy świat, o którym mówił Huberthc.
I powiadam Wam raz jeszcze: nie budzcie żadnego z nich,
jesli nie umielibyscie wygnać go z powrotem, bowiem on
zas może wezwać cos przeciw wam, a wtedy wasze
najpotężniejsze sposoby na nic się nie zdadzą
.
Odpowiedz
Chyba niekoniecznie trzeba wszystko od początku rozpoczynać, przynajniej z tego co wiem o różnych modach chyba...wystraczy, że sie poszuka jakiś ludzi związanych z nową kampanią...
...i że nikt nie może kupić ni sprzedać,
kto nie ma znamienia-
imienia Bestii
lub liczby jej imienia.
Tu jest [potrzebna] mądrość.
Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy:
liczba to bowiem człowieka.
A liczba jego : sześćset sześćdziesiąt sześć.
Odpowiedz
ten mod dodaje nowy kontynent i kampanie zwiazana z nim, a jest jeszcze inny ktory, gdy go wlaczysz, sprawia ze grasz w CALKIEM innym swiecie niz ten morkowy, tamte questy/swiat itp ida w zapomnienie
all this time wishing our voices could be heard,now we finally have a voice and no one says a fucking word.
so let's scream as loud as we can and make it break, and let nothing stand in our fucking way
Odpowiedz
eee huberthc bez przesadyzmu...można sobie na troszke pozwolić ale...po kiego zmieniać gre w prawie 100% to równie dobrze można zagrać w inna gre...
...i że nikt nie może kupić ni sprzedać,
kto nie ma znamienia-
imienia Bestii
lub liczby jej imienia.
Tu jest [potrzebna] mądrość.
Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy:
liczba to bowiem człowieka.
A liczba jego : sześćset sześćdziesiąt sześć.
Odpowiedz
No bo po to chyba ten moduł jest. Fani Morrowinda, którzy przeszli go już ze 3 razy razem z dodatkami, gdy usłyszą o takim modzie, to rzucą się na niego jak na ciepłe bułeczki . A grając od nowa, to rzeczywiście nie radzilbym go instalować :wink: .

I nadejdzie wkrótce ten dzień...

RTS
Odpowiedz
no... juz myslalem ze zaczne na was najezdzac, ale jeden ynteligentny sie znalazl... uzywajcie czasem mozgu - to nie boli. Przeciez takie dodatki wlasnie sa najlepsze i chyba logiczne jest ze nie zmieniaja calej gry tylko swiat. Mechanika sila rzeczy jest taka sama, lub bardzo podobna. Przeciez silnika gry nie zmieniaja. A jak slusznie zauwazyl Rince to wlasnie takie powiewy swiezosci dla prawdziwych fanow gry sa nie lada gratkami. M.in. dzieki takim wielkim dodatkom gra jest popularna przez dlugi czas.
all this time wishing our voices could be heard,now we finally have a voice and no one says a fucking word.
so let's scream as loud as we can and make it break, and let nothing stand in our fucking way
Odpowiedz

Cytat

No bo po to chyba ten moduł jest. Fani Morrowinda, którzy przeszli go już ze 3 razy razem z dodatkami, gdy usłyszą o takim modzie, to rzucą się na niego jak na ciepłe bułeczki . A grając od nowa, to rzeczywiście nie radzilbym go instalować :wink: .
nie prawada ja przeszedłem Morka i dodatki co prawda nie po trzy razy , ale wiem mało conieco o tejże zarąbistej grze, ale coś mnie ten mod nie podnieca wręcz odpycha, może dlatego że nie jestem typem człowieka lubiącego nawet lakkie odejścia w tzw. ,,bok"
...i że nikt nie może kupić ni sprzedać,
kto nie ma znamienia-
imienia Bestii
lub liczby jej imienia.
Tu jest [potrzebna] mądrość.
Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy:
liczba to bowiem człowieka.
A liczba jego : sześćset sześćdziesiąt sześć.
Odpowiedz
Co do naprawde duzych modow: Battle Over Terrania. Slyszalem tez cos o innym wielkim modzie nazywal sie chyba Wizards Island oder Sorcerers Island.
Odpowiedz
Hmmmm ciekawe tak sie ostatnio zastanawiam czy by przypatkiem nie zainstalowac sobieMorka, i pograc sobie z modami do juz w grze wszystko co sie dalo zrobilem, dlatego jezeli mozesz Devilus przyvlizyc troszke nam te mody bylbym zobowiazany, z tego co zrozumialem te mody przynajniej 2 dotyczajakis wysp w tym jedna ma byc (chyba czarodziejska) , bylbym zobowiazany
...i że nikt nie może kupić ni sprzedać,
kto nie ma znamienia-
imienia Bestii
lub liczby jej imienia.
Tu jest [potrzebna] mądrość.
Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy:
liczba to bowiem człowieka.
A liczba jego : sześćset sześćdziesiąt sześć.
Odpowiedz
A jaka masz wersje jezykowa? Bo jesli polska to moze byc problem. Za momencik Ci poszukam linku do strony tego moda.

[ Dodano: 22-11-2004, 21:29 ]
Sorki, ze tak bezczalnie ale nie chce mi sie szukac konkretu na tej stronie... :roll: Mod na pewno nazywa sie Wizard Island a tutaj jeden z linkow http://www.elderscrolls.com/forums/lofiver...p/f12-2700.html

[ Dodano: 22-11-2004, 21:31 ]
http://www.wizards-islands.com/wi.htm
Odpowiedz
Dzieki, mam nadzieje iz uda mi sie go ,,wprowadzic" w zycie... mam pewne moze glupie pytanie ale jak sie uruchamia jakies mody w Morku????co trzeba zrobic by dzialaly???
...i że nikt nie może kupić ni sprzedać,
kto nie ma znamienia-
imienia Bestii
lub liczby jej imienia.
Tu jest [potrzebna] mądrość.
Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy:
liczba to bowiem człowieka.
A liczba jego : sześćset sześćdziesiąt sześć.
Odpowiedz
UUUUU.... dawno juz nie gralem. Ale z tego co pamietam musisz wrzucac pliki moda do ich odpowiednikow w folderze morka. Jak na przyklad cos jest w Wizards IslandMeshesBdofg
to wchodzisz w folder MorkaData FilesB i kopiujesz. A jak nie ma takiego folderu jak B to go tworzysz. Tylko plik cs(ten z mieczykiem) wrzucasz tam do glownego folderu gry.

[ Dodano: 22-11-2004, 21:46 ]
AAA i pozniej w autorunie wchodzisz w Data Files i zaznaczasz ten mod.
Odpowiedz
no no jak bede to robil to chyba bede Cie musial dorwac na gg, a co do modow czy moglibysci mi podac jakies fajne nazwy modow i adresy skad mozna je sciagnac....
...i że nikt nie może kupić ni sprzedać,
kto nie ma znamienia-
imienia Bestii
lub liczby jej imienia.
Tu jest [potrzebna] mądrość.
Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy:
liczba to bowiem człowieka.
A liczba jego : sześćset sześćdziesiąt sześć.
Odpowiedz
Olo w każdym modzie jest opis jak się go uruchamia, chyba, no ja mam jak do tej pory. Co do date fils to odpowiednikiem w polskiej wersji jest Pliki danych czy coś takiego, może źle napisałem odpowiednikiem, no tak przetłumaczyli :lol: I mam pytań kilka:
1. Co się stanie gdy się uruchomi kilka modów naraz, to wogóle możliwe?
2. Po zapisaniu i skonczeniu misji z modów i zaczęciu nowego modu lub dodatku dalej aktywne są rózne dodatki z modów, np. posiadłość w Suranie??
3. Ktos tu mówił o tym, że po załadowaniu,któregoś moda zmienia się cały świat morka, czy można się potem dostać do świata morka spowrotem, tak jak np. z Twierdzy Smutku?
Z góry przepraszam za moją małą znajomość tematu :oops:
I powiadam Wam raz jeszcze: nie budzcie żadnego z nich,
jesli nie umielibyscie wygnać go z powrotem, bowiem on
zas może wezwać cos przeciw wam, a wtedy wasze
najpotężniejsze sposoby na nic się nie zdadzą
.
Odpowiedz
← The Elder Scrolls

Mody - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...