[IWD2] Wasza drużyna

Ja skorzystałem z gotowej drużyny, chyba jakies jakies siostry czy coś w tym stylu. Gra się całkiem fajnie. Jest tam:
drow/kapłanka
półork/barbarzńca
duergar/wojownik
półelf/łowca
skalny gnom/iluzjonista
skalny gnom/łotrzyk
Są to same babki.
Odpowiedz
a ja mam takie pytanie bo prawie przeszedłem z kolegą icewnid dale I i chcemy zacząć grac w dwójke takim składem jak w I czyli palek,wojownik,łotrzyk,druid,łowca,mag ale słyszałem że potrzebna jest jakaś postać z wysoką charyzma i inteligencją żeby była do rozmawiania jaką postać proponujecie i za kogo by można było ją wstawić?? acha i palek odpada bo on nie bierze nagród pienieżnych itd.
Odpowiedz
Znaczy chcesz, żeby jedna postać miała obydwie te cechy wysokie? Tzn, że najlepiej wybrać taką, której przynajmniej 1 z nich jest ewidentnie potrzebna. Np. mag i tak powinien mieć jak największą inteligencję, także kilka punktów charyzmy można dodać do niego. Ale szczerze mówiąc, to nie wydaje mi się, żeby inteligencja miała wpływ na rozmowy. Nie może tylko spaść bodajże poniżej 9, bo wtedy postać ma problemy z wysławianiem się. Do testów perswazji i niższych cen potrzebna jest właśnie charyzma, a tą w sumie można dać kapłanowi. Do odpędzania umarłych się chyba przydaje .

I nadejdzie wkrótce ten dzień...

RTS
Odpowiedz
Charyzma to cechy ważne dla bardów i paladynów (polecam barda). A inteligencje i tak mag powinien mieć na maxa, także rozmówców możesz zmieniać.

Odpowiedz
Ja tam stawiam na siłę dróżynki oraz wiem co potrzeba na wysokich lvl / sercu furii (2razy przeszedłem gre i jakieś 20razy dochodziłem do 2-3rozdziału):
Krasnal tarczowy 4wojownik/reszta barbarzyńca specjalizacja w wielkich mieczach oraz toporach (większość gry walczy dwuręcznym toporem ale pod konieć przerzuca się na wielki miecz bezdusznych jedna z najlepszych broni w grze) do tego ekspert zeby kp poprawic, ulepszone uderzenie krytyczne, poteżny atak, 2poziomy rozpłatania i to najważniejsze atuty. z umiejętności 4oczka koncentracji reszta w zastraszanie i wiedzę o pustkowiach.
Aasimar 4wojownik/reszta paladyn walczy dwuręcznym mieczem później zdobywam "cera sumat" dla nieograniczonego rozproszenia magii atuty tak jak barbarzyńca z tym że specjalizacja w wielkich i dużych mieczach oraz na 8 poziomie paladyna ( w sumie 12 czyli ten od atutu) biore pogromcazła umiejętnosci to koncentracja i zastraszanko
Aasimar druid lata z mieczykiem lub buławą i tarczą na przeciwników bez odporności na zwykłą bron używa formy niedzwiedzia a później żywiołaka powietrza. Zajmuje się też czarami ognia i przywołań (legion żywiołów z 9 kręgu jest boski) atutki magia w walce , bezgłośne czarowanie, magiczna penetracja 2kropki, ulepszona inicjatywa, duch płomienia, i potem talent wywoływanie. Umiejętności czaroznastwo i koncentracja
Aasimar kapłan lathandera z 1kropką w toporkach bawi się toporkiem miotanym co działa jak błyskawica czary wzmacniające i przywołujace atuty jak druid tylko bez ducha płomienia.
Tiefling 3łotrzyk reszta czarodziej łotrzyka dajemy na 1 i 9-10 p[oziomie i na tych łotrzykowych poziomach tylko pułapki zamki i przeszukiwaniew do oporu. atuty jak druid. jego rola to przywoływania i wzmocnionka oraz czar obniżenie odporności którego nie warto ucvzyć czarownika
Aasimar czarownik ta koleżanka jest na wysokich poziomach razem z druidem największą pomocą w dróżynie czary to głównie masówki a przywołanie to te które zależą od poziomów (cienie nieumarlii ewentualnie brama) z defensywnych to kamienna skóra to podstawa bo może rzucić na 3*4osoby bez problemu atuty jak druid. umiejętności to koncentracja blef dyplomacja. Pozdrawiam może troche pomogłem nowym graczom.
Odpowiedz
Mój team to:
1. Wojownik Krasnolud
2. Wojownik człowiek
3. Barbarzyńca półork
4. Druid elf
5. Mag człowiek
6. Kapłan człowiek

Odpowiedz
Zawsze brałem drużynę o złym charakterze przygotowaną przez programistó. Może to mało oryginalne ale jest ona po prostu fenomenalna.
Odpowiedz
A ja za to ostatnio stworzyłam drużynę o złych charakterach Było bardzo zabawnie
Tiefling-wojownik
Drow-czarodziej
Niziołek wędrowny-łotrzyk
Drow-kapłanka
Czyli w miarę standardowo. A wolicie grać dobrymi czy złymi postaciami?
Odpowiedz
Oczywiście że dobrymi.
Złymi postaciami dobrze by się grało gdyby można było czynić czyste zło. Na przykład zniszczenie świata i takie tam. A w większości gier ratujemy świat niezależnie od naszego charakteru.
Odpowiedz
Uwielbiam neutralna stronę. Zawsze można działać w sposób odpowiedni dla danej sytuacji. Osoba zła musi postępować według reguł zła a dobra według reguł dobra. Neutralna strona nie ma żadnych reguł i za to ją kocham xD
Odpowiedz
Dobrą czy złą i tak opyla się rozwiązywać wszystkie zadania.
Odpowiedz
Tak, ale jeśli grasz złymi to nie powinieneś wykonywać zadań typu ratowanie kotka z drzewa. Jeśli to nie ma znaczenia, to jaki cel ma wybieranie charakteru przy tworzeniu postaci?
Odpowiedz
Ja na to nie patrzę, jeśli miałbym dostać za to doświadczenie to rozwiązuje to zadanie.
Odpowiedz
Zwykle robię w miarę dobrą drużynę typu neutralny dobry, nie lubię być za dobry ale tak całkiem zły też mi się nie widzi ;/ zwykle robię tak, żeby było dobrze (chyba, że wredne wyjście bardziej się opyla, choć zwykle nie)

Odpowiedz
1. Paladyn Helma/Wojownik/Aasimar/Solmyr
2. Wojownik/Barb / Krasnolud Tar. / Quarmug
3. Mniszka Zakonu Cierpienia/Kapłanka Ilmatera/ Człowiek/ Cirinana
4. Złodziej/Barb/Wojownik / Niziołek osiadły/ Markus
5. Kapłanka/ Półelf / Issil Snow
6. Czarownik / Drow / Mahren Del'Armgo
Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, i przychodzi taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on to właśnie robi.


Odpowiedz

Użytkownik Yale'mallis dnia pią, 01 cze 2007 - 00:19 napisał

A mnichem ktoś próbował?

[post="67748"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]


Jasne! mnisi to fajne postacie - na początku słabi, ale potem, jak nabiorą exp to PRAWIE nic nie jest w stanie ich zniszczyć.
A moja drużynka w komplecie wyglądała tak:
1. Drowka (ulubiona klasa kapłan) poziom albo dwa łowcy (ma max zręczności i walczy w lekkiej zbroi dwoma małymi mieczami - finezja w walce) a później kapłan.
2. Mniszka (nie pamiętam klasy)
3. Tiefling - mistrz wywoływań (+do inteligencji)
4. Elfka (dzika), na zmianę bard i czarownica
5. Elf woj - łuki (taki rusek z kałasznikowem)
Odpowiedz
A oto moja wspaniała drużyna, którą grę skończyłem:

1)człowiek-łowca, mężczyzna
2)człowiek-wojownik, mężczyzna
3)człowiek-kapłan, kobieta
4)pół-elf-czarownica, kobieta
5)niziołek(nie pamiętam jaki dokładnie)-złodziej, mężczyzna
6)człowiek-mag, mężczyzna

Ktoś pomyśli, że jestem jakimś faszystą, bo prawie sami ludzie, ale to przez to, że dawno temu robiłem ten skład i jeszcze innych ras tak bardzo nie lubiłem.
Kto chce żyć wiecznie, niech idzie za mną i mi służy!

"Przywołuję Cienie Nocy,
Pod Mym berłem drży Magia Ciemności,
Wojna mym żywiołem.
Wojownicy bez dusz na me rozkazy,
Wolność to tylko wspomnienie,
Bo prawdziwa siła leży w umyśle!"

http://faerun.com.pl/sign_3400.png" alt="" />
Odpowiedz
Ja miałem taki team (imiona zapomniałem):

- Aasimar/Mężczyzna - Paladyn Helma (umiejętności leczenia, odpędzanie nieumarłych - bardzo dobrze się gra, w połączeniu z kapłanem nasz team jest niezwyciężony)
- Człowiek/Mężczyzna - Wojownik (dużo lepszy jest wojownik od barbarzyńcy bo ma dużo dodatkowych atutów)
- Człowiek/Kobieta - Kapłan Helma (leczy i wskrzesza - niekiedy używa jakiś ofensywnych czarów)
- Drow/Mężczyzna - Czarodziej/Mistrz Przemian (miota ofensywne czary i na 7 lvl magii używa dezintegracji na potężniejszych przeciwników)

Przeszedłem tą drużyną całą grę bez żadnych problemów :]
Odpowiedz
- Arcanister, Czarodziej, Człowiek, N
- Cadril, Kapłan Lathandera, Aasimar, PD
- Bordok, Barbarzyńca, Półork, CN
- Thorin, Krasnolud Tarczowy, PN,
- Quey'fala, Dzika Elfka, Druid, ND
- Elvalia, Ks. Elfka, Bard, CD

A ja powiadam że nic nie powstrzyma starego dobrego krasnala w pełnopłytówce, z wypasionym toporem i z Kondycją na 26.
Odpowiedz
← Icewind Dale

Wasza drużyna - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...