IRC

Siedzi z Was ktos tam czasem ??
Co Wy na to, abym zalozyl kanal na ircu dla nas i zebysmy tam sobie gadali ?? Ja np. jestem prawie non stop na ircu (nawet jak mnie nie ma przy kompie ) Jezeli wyjdzie zainteresowanie pomyslem to tych mniej doswiadczonych chetnych poinstruuje
all this time wishing our voices could be heard,now we finally have a voice and no one says a fucking word.
so let's scream as loud as we can and make it break, and let nothing stand in our fucking way
Odpowiedz
Mam pytanie i mówie pewnia jak człowiek ze wsi:co to jest IRC??
...i że nikt nie może kupić ni sprzedać,
kto nie ma znamienia-
imienia Bestii
lub liczby jej imienia.
Tu jest [potrzebna] mądrość.
Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy:
liczba to bowiem człowieka.
A liczba jego : sześćset sześćdziesiąt sześć.
Odpowiedz
Internet Relay Chat. Taki ambitniejszy, tekstowy chat sa wlasne kanaly itp . mozna pomyslec nad tym
all this time wishing our voices could be heard,now we finally have a voice and no one says a fucking word.
so let's scream as loud as we can and make it break, and let nothing stand in our fucking way
Odpowiedz
Ja tam kiedys na ircu siedzialem, ale mialem go juz "podanego na talerzu" bo byl skonfigurowany. A to, ze ja sam tego nie umie zrobic to juz chyba wiesz :551:
Odpowiedz
Nie wiem co to jest, ale możemy spróbować... Przynajmniej czegoś nowego się nauczę :wink:

Tonari no Totoro!
Odpowiedz
no to panie i panowie - sciagac z mirc.pl i ustawiac serwer krakow.ircnet.pl i dawac mi znać
Odpowiedz
Kolego sprawdziłeś datę poprzednich postów?...

Tonari no Totoro!
Odpowiedz
Rzeczywiście Może zróbmy jakiś kanał na Ircu. Ja nie umiem robić kanałów ale może ktoś się skusi.
Odpowiedz
Znając życie i tak nikt tam nie będzie siedział... poza tym jest Shoutbox.
A dead issue, don't wrestle with it, deaf ears are sleeping. A guilty bliss,
so inviting, nailed to the cross. I feel you, relate to you, accuse you.
Wash away us all, take us with the floods.
Then throughout the night, they were raped and executed.
Cold hearted world. Your language unheard of, the vast sound of tuning out.
The rash of negativity is seen one sidedly, burn away the day.

Odpowiedz
← Karczma

IRC - Odpowiedź

Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...