[GII] Jak podnieść siłę?

Witam, jestem zielony w te klocki, więc proszę o instrukcje, jak podnosić siłę, zręczność itd.
End of passion play, crubling away
I am your source of self destruction
Veins that pump in fear, Sucking darkest clear
Leading on your Deaths construction

Użytkownik Lionel dnia Dec 15 2006, 07:14 AM napisał

Musisz iść do nauczyciela.
W Khorinis są to:
Siły
Harad, Carl
Zręczność
Lares

Na zewnątrz:
Siła
Opolos
Zręczność
Cassia (w kanałach Khorinis)

Są jeszcze inni, ale uczą cię tylko wtedy gdy jesteś np. najemnikiem, strażnikiem, paladynem lub w nastepnym rozdziale.

[post="51530"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



Ale zagadałeś mu :-( !!!!
Podchodzisz do jakiegoś nauczyciela i klikasz naucz mnie np.zręczności klikasz ile chcesz jej dostać w zamian za daną liczbę punktów nauki. Kiedy chcesz się czegoś nauczyć to musisz mieć jakąś ilość punktów nauki
Dzięki, przydało się. Możecie mi wskazać listę potworków i poziomy na których mam jakieś szanse z nimi? mam aktualnie 6, czy 7 poziom i nie wiem co moge a co nie, bandytów ciężko mi bić...
End of passion play, crubling away
I am your source of self destruction
Veins that pump in fear, Sucking darkest clear
Leading on your Deaths construction
Ok pomogę z chęcią !!!
To tak:
pokonasz pojedynczo:
wilka,polną bestię,krwiopijcę,goblina,ścierwojada,chrząszcza,kretoszczura,olbrzymiego szczura,topielca raczej też zależy jak rozwinąłeś postać. Jak masz rozwiniętą postać??? Zrób screena parametrów swojej postaci: oto jak masz zrobić... : podczas gry naciśnij przycisk "B" później kliknij "Print screen" jest on na samej górze nad strzałkami. zminimalizuj grę "Alt+Tab" i włącz program Paint w nim kliknij : edycja i wklej zapisz go na dysku i na forum na tej stronie kliknij "Browse" ,a później "dodaj załącznik" poczekaj aż się załaduje i kliknij wyślij odpowiedź.
Po 2 potwory to pokonasz :
wilki,gobliny,ścierwojady,krwiopijcy,olbrzymie szczury, i kretoszczury.

Jak coś nie rozumiesz to napisz, a na pewno ci pomoge