Galeryjka Deunan

Zastanawiam się dlaczego większość bohaterów gier pochodzących z Kraju Kwitnącej Wiśni ma takie dziwne czupryny.....Japończycy mają w głowie nieźle narąbane....
Odpowiedz
Szczerze mówiąc, to rysunek podoba mi sie bardziej, niż te dwa linki, które podałaś... Chociaż też musiałem zastanowić się jaką płeć prezentuje ta istota Nie znam się na tym wogóle, ale może to przez to, że za bardzo podkreśliłaś mu piersi?...

Atis - W prawdziwym świecie to podejrzewam, że miałby niezłe trudności z postawieniem tak włosów Ale kto tam tych Japońców wie...


Tonari no Totoro!
Odpowiedz
Ty nie wiedziałeś? Oni wymyślają już super żele dla cosplay'owców.
Odpowiedz

Tej używam. Nowe cg z C5 jest śliczne, chociaż niewiele opowiada...

A ta może się komu spodoba... Robię też wersję z 2gą elfką.
*

*
So Deunan wears a Prada and Briareos does a John Woo... Shirow save us...!
Odpowiedz
A ty zmieniasz gotową tapetę? Czy jak...
"Hi ho hi, it's off to war we go..."


Hedon, Rinsed in post-human shadows A monument scorned by the teeth of time
Odpowiedz
W tym przypadku chciałam zrobić obie w tym samym stylu, więc zmieniłam tylko screencapy z filmu i kolor tła. Będą jeszcze dwie tapetki z light elfką, jednak zmienię wzór tła. Tak żeby się odróżniały.

1. Zastanawiałam się czy słownik forumowy będzie się gryzł ze słownikiem Firefoxa 2.0, ale widzę że nie.

2. Nie za bardzo ostatnio mam głowę do rysowania, wizyty u lekarzy, rozmowy, sprawy z MOPRem, wszystko oddziałuje na mnie negatywnie, ale powoli wychodzę na prostą, no i staram się machać ołówkiem, jak tylko mogę.. Jak ktoś ma ochotę, to niech poprzegląda Devianta czy Galerię w poszukiwaniu kilku nowych pracek, ta zaś jest wczorajsza.
http://www.deviantart.com/deviation/43106259/
A to wersje alternatywne, na które się nie zdecydowałam... Może innym razem coś ciekawszego dorobię.
http://www.deviantart.com/deviation/43112523/
3.Hmm, nie połączyły mi się posty... Powinnam o tym napisać w odpowiednim temacie?
*

*