[BGII] Pytanko odnośnie TDD

Mam pytanko czy The Daknest Day będzie kompatybilny z polską wersją BG2 ? Bo to podobno po angielsku jest ;p
Odpowiedz
Pewnie nie, chyba ze sie jacys zapaleńcy wezmą i przetłumaczą...
Odpowiedz
Z własnego doświadczenia wiem, że TDD jest kompatybilny z polską wersją BG2... Tylko że wszystkie teksty są po angielsku.. nawet te z głównego wątku BG. Na pocieszenie mogę dodać, że kwestie mówione (odgrywane przez aktorów są w języku polskim :roll: )
Odpowiedz
Gdzieś na początku roku 2006 powinno być już przetłumaczone. To zależy głównie od chętnych. Jeśli ktoś zna w miarę dobrze angielski zapraszam do wsparcia zespołu tłumaczącego.
Odpowiedz

Użytkownik Orish Shanlen dnia Oct 25 2005, 08:39 PM napisał

Gdzieś na początku roku 2006 powinno być już przetłumaczone. To zależy głównie od chętnych. Jeśli ktoś zna w miarę dobrze angielski zapraszam do wsparcia zespołu tłumaczącego.



Hej, w sumie jestem nauczycielem angielskiego z wykształcenia, jak chcecie, to bardzo chętnie potłumaczę (+olimpiada z polaka w liceum )
Odpowiedz

Użytkownik Woytazz dnia Feb 8 2006, 08:05 AM napisał

Hej, w sumie jestem nauczycielem angielskiego z wykształcenia, jak chcecie, to bardzo chętnie potłumaczę (+olimpiada z polaka w liceum )

[post="40444"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



tlumacze tdd na stronie
www.cob.dmkhosting.com

dzial--dyplomacja
watek ---tlumaczenia,tlumaczenie tdd

zapraszam
Odpowiedz
Spoko spoko poczekamy zobaczymy, jak znam życie pewnie i tak będzie dużo błędów w tłumaczeniu.
Ale miejmy nadzieje że się mylę.
...i założę sie że i tak tego nie skończycie w tym roku mimo zapowiedzi!


...Widziałem Cię we śnie, Kraken strzeż się!!!
Odpowiedz

Użytkownik Tokar dnia Jun 17 2005, 03:45 PM napisał

Bo to podobno po angielsku jest ;p

[post="33476"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]




Spolszczenie tdd dobiega konca, wszystkich chetnych ktorzy zechca pomoc nam w tlumaczeniu tego wspanialego dodatku zapraszam do wspolpracy
Odpowiedz

Cytat