[BGI] Zguba pająka vs Przeklęty Berseker

Mam te dwa mieczyki i niegdy nie mogę się zdecydować na jeden.Więc pomóżcie wielu was ma pewnie więsze doświadczenie
Odpowiedz
Berserker jest dosyć niebezpieczny jeśli nie umie się go używać albo się zapomni. Nie ma nic bardziej wnerwiajacego niż Minsc z tym majchrem lejący własną drużynę w momencie kiedy jest gorąco.

Chyba są jeszcze jakies ciekawsze mieczyki?
Odpowiedz
A może tak jakiś opis, statystyki... ? Ja nie znam na pamięć gry i nie wiem dokładnie, który co dawał, wiec jakbyś podał to o czym pisałem, byłoby łatwiej pomóc.

I nadejdzie wkrótce ten dzień...

RTS
Odpowiedz
Tu masz "Zgubę pająka":

http://gexe.pl/Unikatowe-Bronie-art282.html

O ile się nie mylę to "Przeklęty Berserker" ma podobne (w sensie obrażeń i umagicznienia), tylko jest przeklęty i po każdym ciosie masz jakiś % szansy, że dzierżąca go postać wpadnie w szał

Wracając do tematu raczej "Zguba pająka", bo z tym drugim mieczem, są większe problemy niż pożytek
Odpowiedz
Z Berserkerem zawsze wpadasz w szał jak w pobliżu jest przeciwnik i trzeba potem lecieć do kapłana by zdjąć klątwe i wsadzić miecz do ekwipunku.
Odpowiedz
Hmm, przypominam sobie ten Przeklęty Berserker. Od razu go sprzedałem. A co do tej Zguby Pająka, to jakaś wielka rewelacja nie jest, no ale "fajne bronie" zaczynają się dopiero od BG II (trzeba będzie w najbliżyszym czasie do niego wrócić).

A co do artykułu, to jest tam jakiś niepotrzebny znacznik zamykający i... tak mało było tych "ucikatowych" broni ?

I nadejdzie wkrótce ten dzień...

RTS
Odpowiedz
Ja preferuję krasnoluda z Bersekerem a reszta do dystansowych bronii.Fakt jest zadyma z tym mieczem ale wali najwięcej w całej grze to jest chyba 1k13(oczywiście nie mówię OzWM)
Odpowiedz

Użytkownik Guest dnia Jun 5 2006, 07:45 PM napisał

Ja preferuję krasnoluda z Bersekerem a reszta do dystansowych bronii.Fakt jest zadyma z tym mieczem ale wali najwięcej w całej grze to jest chyba 1k13(oczywiście nie mówię OzWM)

[post="44526"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]


Bardzo, bardzo w to wątpię. Nigdzie nie widziałem takiej broni, która miałaby 1k13. Zazwyczaj cyferka po k jest liczbą naturalną (nie licząc shurikeinów, proc i innego badziewia ). Pewnie było to 1k12. A tak BTW, to ten półtora-ręczny mieczyk z +3 przeciw zmiennokształtnym też nieźle wygląda, zwłaszcza, że chyba do niego można jeszcze tarczę wziąć.

I nadejdzie wkrótce ten dzień...

RTS
Odpowiedz
Miecz oburęczny +3 "Przeklęty berserker"

Specjalne: Sprawia, że dzierżąca go osoba wpada w szał berserkera za każdym razem gdy zobaczy wroga,
! Przedmiot przeklęty, zdjęcie możliwe tylko przy użyciu czaru zdjęcie klątwy.
Obrażenia: 1k10 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 15
Opóźnienie: 10
Typ broni: 2-ręczna
Rodzaj biegłości: ciężkie miecze
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej.
Miejsce: Naskhell, jest to miecz kapitana straży w miasteczku, który zdezerterował do Chmurnych Szczytów.

Tu masz o Berserkerze z waszej stronki
I jak widać wali 1k13(w sumie)
Wiec wiesz Rincewind czasami lepij sprawdzić (Bez obrazy)
Odpowiedz
Ależ Rincewind ma rację

O ile dobrze wiem to:

1k10 +3

To oznacza inaczej jeden rzut, kością 10 ścienną plus trzy. Sumując to wychodzą ci obrażenia jakie zadasz napotkanemu niemilcowi;)

Takżę nie istniej coś takiego jak 1k13 :~/ Przykro mi... :~~)
Odpowiedz
"Zguba pająka" jest lepszy, ale zawsze korzystałem z "Przeklętego berserkera", bo po prostu urozmaicało to grę i powodowało, że każda walka wymagała trochę mojego skupienia (zarówno skupienia na wrogach jak i na Minscu ). Dlatego lubiłem używać tego miecza, ale jeśli nie chcesz takiej zabawy to lepiej używaj "Zguby Pająka" (:
Odpowiedz
No wiecie nie wiem jak wy ale ja świetnie sobię radzę z Bersekerem używając go wojownikiem który samodzielnie pod osłoną zaklęć 3 magów i strzał dwóch łuczników. Mój wojownik rusza na przód a reszta go osłania. Woj wpada w szał ale zara mu przechodzi bo magowie i łucznicy są poza zasięgiem
Odpowiedz

Użytkownik Wilk dnia Jun 6 2006, 04:47 PM napisał

Tu masz o Berserkerze z waszej stronki 
I jak widać wali 1k13(w sumie)
Wiec wiesz Rincewind czasami lepij sprawdzić (Bez obrazy)

[post="44566"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



Haha. A to dobre . To po co pisali w takim razie 1k10 + 3, a nie 1k13?

A no po to, że 1k13, to byłby rzut kostką 13 - stościenną (o zgrozo!) czyli ewentualne obrażenie od 1 do 13. 1k10 + 3 jest to całkiem co innego. Rzut kostką 10 - ciościenną + 3, czyli obrażenia od 1 + 3 (4) do 10 +3 (13). Tak więc różnica jest widoczna przy obrażeniach minimalnych.

I na drugi raz zastanów się komu tu chcesz nowe teorie obwieszczać (bez obrazy).

Noo, nie ucz chomika dzieci robić.

Eeee, nie załapałem. Dlaczego akurat chomika?

I nadejdzie wkrótce ten dzień...

RTS
Odpowiedz
No dobra chomiku wygrałeś ale ja tu jeszcze wrócę .Dobra sorry mój błąd(bez obrazy)
Odpowiedz
Oj chłopaki, trzeba było sobie kupić Opowieści z Wybrzeża Miecz! Tam jest Skraj Świata, genialny miecz oburęczny +3. Mój ulubiony Zguba pająka gdzieś jeszcze się przydaje, zwłaszcza jak siedzimy w pajęczynie...
I'elamshin d'lil Ilythiiri zhah ulu har'luth jal...


Odpowiedz

Cytat

Oj chłopaki, trzeba było sobie kupić Opowieści z Wybrzeża Miecz! Tam jest Skraj Świata, genialny miecz oburęczny +3. Mój ulubiony smile.gif Zguba pająka gdzieś jeszcze się przydaje, zwłaszcza jak siedzimy w pajęczynie...


OzWM osobiście mam, ale mało grałem w owy dodatek z dwóch przyczyn:
1. Gdy rozpoczynasz przygodę z zainstalowanym dodatkiem, poziom trudności podskakuję do takiego poziomu, że szkoda gadać (ileż frustrujących śmierci).
2. Postanowiłem odłożyć dodatek aż do przejścia podstawki, ale nigdy nie mogłem zabić tego !@#$ Sarevoka (wiem cienias jestem)

Cytat

Zguba pająka gdzieś jeszcze się przydaje, zwłaszcza jak siedzimy w pajęczynie...


O właśnie to dzięki "Swobodzie ruchów". No, ale niestety każdy kij ma dwa końce.. Na postać, która dzierży Zgubę Pająka nie działa zaklęcie Przyśpieszenia ruchu, co uważam za duży minus, bo to jedno z najbardziej przydatnych zaklęć w tej grze :-/
Odpowiedz

Użytkownik Tokar dnia Aug 15 2006, 02:06 AM napisał

OzWM osobiście mam, ale mało grałem w owy dodatek z dwóch przyczyn:
1. Gdy rozpoczynasz przygodę z zainstalowanym dodatkiem, poziom trudności podskakuję do takiego poziomu, że szkoda gadać (ileż frustrujących śmierci).
2. Postanowiłem odłożyć dodatek aż do przejścia podstawki, ale nigdy nie mogłem zabić tego !@#$ Sarevoka (wiem cienias jestem)
O właśnie to dzięki "Swobodzie ruchów". No, ale niestety każdy kij ma dwa końce.. Na postać, która dzierży Zgubę Pająka nie działa zaklęcie Przyśpieszenia ruchu, co uważam za duży minus, bo to jedno z najbardziej przydatnych zaklęć w tej grze :-/

[post="46917"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]


Sarevoka trzeba o ile pamietam zaprowadzic do Imoen i ona cos z nim zrobi przy pomocy glownej postaci. ale moge zle pamietac
Odpowiedz

Cytat

Sarevoka trzeba o ile pamietam zaprowadzic do Imoen i ona cos z nim zrobi przy pomocy glownej postaci. ale moge zle pamietac


No niestety to nie ta część i do tego pomyliłaś Sarevoka z Baalem Ale dzięki za dobre chęci i nie offtopujmy, bo po warnie dostaniemy
Odpowiedz
Który lepszy? Oba są dobre. Raz kawałek gry grałem z Przeklętym Berserkerem i kawałek ze Zgubą Pająka. Potem grałem, że Minscowi dałem Zgubę Pająka, a sobie Przeklętego Berserkera. Niekiedy trzeba było resztą drużyny uciekać daaaleko, ale jak wycinał z tym mieczem mój bohater!

OT:
Poprosiłbym o jakąś "charakterystykę" Skraju Świata(nie grałem w TotSC).
Kneel before my sword, worm! Now, you shall die...
Odpowiedz
← Baldur's Gate

Zguba pająka vs Przeklęty Berseker - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...