[BGI] Zguba pająka vs Przeklęty Berseker
Tu masz "Zgubę pająka":
http://gexe.pl/Unikatowe-Bronie-art282.html
O ile się nie mylę to "Przeklęty Berserker" ma podobne (w sensie obrażeń i umagicznienia), tylko jest przeklęty i po każdym ciosie masz jakiś % szansy, że dzierżąca go postać wpadnie w szał
Wracając do tematu raczej "Zguba pająka", bo z tym drugim mieczem, są większe problemy niż pożytek
http://gexe.pl/Unikatowe-Bronie-art282.html
O ile się nie mylę to "Przeklęty Berserker" ma podobne (w sensie obrażeń i umagicznienia), tylko jest przeklęty i po każdym ciosie masz jakiś % szansy, że dzierżąca go postać wpadnie w szał
Wracając do tematu raczej "Zguba pająka", bo z tym drugim mieczem, są większe problemy niż pożytek
Hmm, przypominam sobie ten Przeklęty Berserker. Od razu go sprzedałem. A co do tej Zguby Pająka, to jakaś wielka rewelacja nie jest, no ale "fajne bronie" zaczynają się dopiero od BG II (trzeba będzie w najbliżyszym czasie do niego wrócić).
A co do artykułu, to jest tam jakiś niepotrzebny znacznik zamykający i... tak mało było tych "ucikatowych" broni ?
A co do artykułu, to jest tam jakiś niepotrzebny znacznik zamykający i... tak mało było tych "ucikatowych" broni ?
Użytkownik Guest dnia Jun 5 2006, 07:45 PM napisał
Ja preferuję krasnoluda z Bersekerem a reszta do dystansowych bronii.Fakt jest zadyma z tym mieczem ale wali najwięcej w całej grze to jest chyba 1k13(oczywiście nie mówię OzWM)
[post="44526"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
Bardzo, bardzo w to wątpię. Nigdzie nie widziałem takiej broni, która miałaby 1k13. Zazwyczaj cyferka po k jest liczbą naturalną (nie licząc shurikeinów, proc i innego badziewia ). Pewnie było to 1k12. A tak BTW, to ten półtora-ręczny mieczyk z +3 przeciw zmiennokształtnym też nieźle wygląda, zwłaszcza, że chyba do niego można jeszcze tarczę wziąć.
Miecz oburęczny +3 "Przeklęty berserker"
Specjalne: Sprawia, że dzierżąca go osoba wpada w szał berserkera za każdym razem gdy zobaczy wroga,
! Przedmiot przeklęty, zdjęcie możliwe tylko przy użyciu czaru zdjęcie klątwy.
Obrażenia: 1k10 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 15
Opóźnienie: 10
Typ broni: 2-ręczna
Rodzaj biegłości: ciężkie miecze
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej.
Miejsce: Naskhell, jest to miecz kapitana straży w miasteczku, który zdezerterował do Chmurnych Szczytów.
Tu masz o Berserkerze z waszej stronki
I jak widać wali 1k13(w sumie)
Wiec wiesz Rincewind czasami lepij sprawdzić (Bez obrazy)
Specjalne: Sprawia, że dzierżąca go osoba wpada w szał berserkera za każdym razem gdy zobaczy wroga,
! Przedmiot przeklęty, zdjęcie możliwe tylko przy użyciu czaru zdjęcie klątwy.
Obrażenia: 1k10 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 15
Opóźnienie: 10
Typ broni: 2-ręczna
Rodzaj biegłości: ciężkie miecze
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej.
Miejsce: Naskhell, jest to miecz kapitana straży w miasteczku, który zdezerterował do Chmurnych Szczytów.
Tu masz o Berserkerze z waszej stronki
I jak widać wali 1k13(w sumie)
Wiec wiesz Rincewind czasami lepij sprawdzić (Bez obrazy)
"Zguba pająka" jest lepszy, ale zawsze korzystałem z "Przeklętego berserkera", bo po prostu urozmaicało to grę i powodowało, że każda walka wymagała trochę mojego skupienia (zarówno skupienia na wrogach jak i na Minscu ). Dlatego lubiłem używać tego miecza, ale jeśli nie chcesz takiej zabawy to lepiej używaj "Zguby Pająka" (:
No wiecie nie wiem jak wy ale ja świetnie sobię radzę z Bersekerem używając go wojownikiem który samodzielnie pod osłoną zaklęć 3 magów i strzał dwóch łuczników. Mój wojownik rusza na przód a reszta go osłania. Woj wpada w szał ale zara mu przechodzi bo magowie i łucznicy są poza zasięgiem
Użytkownik Wilk dnia Jun 6 2006, 04:47 PM napisał
Tu masz o Berserkerze z waszej stronki
I jak widać wali 1k13(w sumie)
Wiec wiesz Rincewind czasami lepij sprawdzić (Bez obrazy)
I jak widać wali 1k13(w sumie)
Wiec wiesz Rincewind czasami lepij sprawdzić (Bez obrazy)
[post="44566"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
Haha. A to dobre . To po co pisali w takim razie 1k10 + 3, a nie 1k13?
A no po to, że 1k13, to byłby rzut kostką 13 - stościenną (o zgrozo!) czyli ewentualne obrażenie od 1 do 13. 1k10 + 3 jest to całkiem co innego. Rzut kostką 10 - ciościenną + 3, czyli obrażenia od 1 + 3 (4) do 10 +3 (13). Tak więc różnica jest widoczna przy obrażeniach minimalnych.
I na drugi raz zastanów się komu tu chcesz nowe teorie obwieszczać (bez obrazy).
Noo, nie ucz chomika dzieci robić.
Eeee, nie załapałem. Dlaczego akurat chomika?
Oj chłopaki, trzeba było sobie kupić Opowieści z Wybrzeża Miecz! Tam jest Skraj Świata, genialny miecz oburęczny +3. Mój ulubiony Zguba pająka gdzieś jeszcze się przydaje, zwłaszcza jak siedzimy w pajęczynie...
Cytat
Oj chłopaki, trzeba było sobie kupić Opowieści z Wybrzeża Miecz! Tam jest Skraj Świata, genialny miecz oburęczny +3. Mój ulubiony smile.gif Zguba pająka gdzieś jeszcze się przydaje, zwłaszcza jak siedzimy w pajęczynie...
OzWM osobiście mam, ale mało grałem w owy dodatek z dwóch przyczyn:
1. Gdy rozpoczynasz przygodę z zainstalowanym dodatkiem, poziom trudności podskakuję do takiego poziomu, że szkoda gadać (ileż frustrujących śmierci).
2. Postanowiłem odłożyć dodatek aż do przejścia podstawki, ale nigdy nie mogłem zabić tego !@#$ Sarevoka (wiem cienias jestem)
Cytat
Zguba pająka gdzieś jeszcze się przydaje, zwłaszcza jak siedzimy w pajęczynie...
O właśnie to dzięki "Swobodzie ruchów". No, ale niestety każdy kij ma dwa końce.. Na postać, która dzierży Zgubę Pająka nie działa zaklęcie Przyśpieszenia ruchu, co uważam za duży minus, bo to jedno z najbardziej przydatnych zaklęć w tej grze :-/
Użytkownik Tokar dnia Aug 15 2006, 02:06 AM napisał
OzWM osobiście mam, ale mało grałem w owy dodatek z dwóch przyczyn:
1. Gdy rozpoczynasz przygodę z zainstalowanym dodatkiem, poziom trudności podskakuję do takiego poziomu, że szkoda gadać (ileż frustrujących śmierci).
2. Postanowiłem odłożyć dodatek aż do przejścia podstawki, ale nigdy nie mogłem zabić tego !@#$ Sarevoka (wiem cienias jestem)
O właśnie to dzięki "Swobodzie ruchów". No, ale niestety każdy kij ma dwa końce.. Na postać, która dzierży Zgubę Pająka nie działa zaklęcie Przyśpieszenia ruchu, co uważam za duży minus, bo to jedno z najbardziej przydatnych zaklęć w tej grze :-/
1. Gdy rozpoczynasz przygodę z zainstalowanym dodatkiem, poziom trudności podskakuję do takiego poziomu, że szkoda gadać (ileż frustrujących śmierci).
2. Postanowiłem odłożyć dodatek aż do przejścia podstawki, ale nigdy nie mogłem zabić tego !@#$ Sarevoka (wiem cienias jestem)
O właśnie to dzięki "Swobodzie ruchów". No, ale niestety każdy kij ma dwa końce.. Na postać, która dzierży Zgubę Pająka nie działa zaklęcie Przyśpieszenia ruchu, co uważam za duży minus, bo to jedno z najbardziej przydatnych zaklęć w tej grze :-/
[post="46917"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
Sarevoka trzeba o ile pamietam zaprowadzic do Imoen i ona cos z nim zrobi przy pomocy glownej postaci. ale moge zle pamietac
Który lepszy? Oba są dobre. Raz kawałek gry grałem z Przeklętym Berserkerem i kawałek ze Zgubą Pająka. Potem grałem, że Minscowi dałem Zgubę Pająka, a sobie Przeklętego Berserkera. Niekiedy trzeba było resztą drużyny uciekać daaaleko, ale jak wycinał z tym mieczem mój bohater!
OT:
Poprosiłbym o jakąś "charakterystykę" Skraju Świata(nie grałem w TotSC).
OT:
Poprosiłbym o jakąś "charakterystykę" Skraju Świata(nie grałem w TotSC).