Globalny rynek wirtualnych produktów do gier

Dzisiejszy przemysł gier osiągnął ogromne rozmiary. Na świecie istnieje już ponad 2,2 miliarda graczy grających w różnorodne gry. Wielu z nich kupuje i czyni z bohaterów swoich gier rzadkie, unikatowe i ciężko wygrane trofea. Te przedmioty gry najczęściej pozostają w rękach ich właścicieli, ponieważ nie ma możliwości ich sprzedaży. Do tej pory tylko 6% graczy może wymieniać swoje wirtualne przedmioty. Pozostałe 94% nie ma takiej możliwości ze względu na ograniczenia technologiczne (przeprowadzenie każdej transakcji wymaga synchronizacji setek tysięcy baz danych) i odłączenie systemów gier. Zespół projektu DMarket zaoferował innowacyjne rozwiązanie tego problemu.

DMarket to wyspecjalizowany rynek dla graczy oparty na technologii Blockcain i inteligentnych umowach. Funkcjonalność platformy pozwoli graczom handlować i wymieniać różne wirtualne towary: wewnątrz waluty, różne wirtualne przedmioty, zwłaszcza skins csgo i skórki z dota 2
Odpowiedz
← Gry ogólnie

Globalny rynek wirtualnych produktów do gier - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...