Twórcy wyjaśniają zakończenie All or Nothing


Zakończenie najnowszego epizodu Living Story do sieciowego "Guild Wars 2" postawiło przed graczami jedno, ale zasadnicze pytanie – co dalej? Twórcy gry postanowili nam to wyjaśnić na łamach amerykańskiego dwutygodnika "Forbes".

guild wars 2 class="lbox">guild wars 2

Kolejny epizod "Żyjącej Opowieści" już samym swoim tytułem zwiastował poważne zmiany, jakie zajdą podczas próby pozbycia się zagrożenia ze strony smoka Kralkatorrika. Wysiłek wielu osób miał w końcu przynieść zwycięstwo w walce z przeciwnikiem, który każdego dnia stawał się coraz groźniejszy. Niestety, nie wszystko poszło tak, jak sobie zakładała nasza postać, stąd jeśli do tej pory nie graliście, to ostrzegam przed spoilerami.

Na stronie internetowej dwutygodnika pojawił się wywiad target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">wywiad, w którym Mike Zadorojny, Linsey Murdock oraz Armand Constantine zdradzają przyczyny uśmiercenia naszej wiernej towarzyszki. Budowana przez długi czas więź z postacią, która przecież nie mówi, tylko spotęgowała smutek oraz niedowierzanie, jakie szybko pojawiło się na oficjalnych i tych mniej oficjalnych forach "Guild Wars 2".

guild wars 2 class="lbox">guild wars 2

"All or Nothing" oczywiście nie kończy całego cyklu Living Story, więc w następnych aktualizacjach zobaczymy, jak śmierć Aurene wpłynęła zarówno na naszą postać, jak też cały sojusz walczący z Kralkatorrikiem. Twórcy nie zdradzają żadnej podpowiedzi w kwestii wskrzeszania zmarłych, jednocześnie twierdząc, że dziecko Glint żyje "na wiele sposobów", więc być może nie wszystko jeszcze stracone?

Znalazłem jedyne źródło i cel wszelkiej racji
Odpowiedz
← Nowości

Twórcy wyjaśniają zakończenie All or Nothing - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...