[Icewind Dale II] Icewind Dale II - solucja

Siemka. Wróciłem do Doliny po latach. Żeby było szybciej to postanowiłem przejść grę z tym poradnikiem. Kiedyś już przeszedłem Dolinkę ale teraz chciałem przysiąść do serca furii. I tak sobie już powolutku walka po walce idę przez Targos to siekając gobliny, to robiąc zadania... Stwierdziłem że ta gra zaczyna się dopiero właśnie w trybie serce furii. Czysta przyjemność :-D Ale wciąż nie daje mi spokoju jedno podstawowe pytanie: o ciul chodzi z tymi kotami? ;-)
Odpowiedz
Ciała kotów (a jeszcze lepiej retoryczne umiejętności) mogą ułatwić dyskusję. O ile dobrze pamiętam, to w Twierdzy Hordy, z jednym z goblińskich kapitanów. Ale da się go przekonać bez nich.
Poza tym, to zachęta do zbierania ciał, które mogą się później przydać (co najmniej) dwukrotnie (w Oku smoka i w Odciętej dłoni).

A co do Serca Furii, to nie zmieniłem zdania. Kilkanaście najtrudniejszych walk daje satysfakcję, reszta niespecjalnie. https://gexe.pl/icewin...nione-marzenie
Odpowiedz
Tak. Zakończyłem wyrzynać kompaniję z mostu nad Shaengarne i mam trochę inną taktykę. Otóż zamiast przywoływać potworka wabika używam do tego mojego barbarzyńcy przyspieszonego czym się da oraz swobodą ruchów. Wpada w stado wroga, czeka chwilę aż się zbiegną i otrzymuje strefę Otiluke'a. Potem obok stada spaceruje czarownica lamentując jak to ona potrafi. Czasem za pierwszym razem wszyscy padają. Czasem dwóch dobija palcem... Tak, dwa punkty w nekromancje. Zaczyna to być nudne ;-)

A tak przy okazji postanowiłem zaczynając na SF nową rozgrywkę usunąć dwie postacie które uznałem za nieudane a w zamian wstawiłem dwie nowe (1 poziom). Expa leci w cholere. W dokach za gobliny miałem 825 expa za sztukę. Cała drużyna leveluje dość szybko dzięki temu. Tylko tej dwójki trzeba trochę pilnować.
Odpowiedz
Ale trochę dobrych walk jeszcze przed Tobą. A pomysł z dorzuceniem postaci niskiego poziomu przedni.
Odpowiedz
Czy tryb furii nie został stworzony przypadkiem dla postaci wysoko levelowych?
Odpowiedz
Zdecydowanie tak , ale jeśli główny skład daje radę, to postać niskiego poziomu zwiększa ilość uzyskiwanego doświadczenia.
Odpowiedz
Pierwszy poziom Oka Smoka. Jest 5 kociołków. Mam 2 ogniste agaty. Hm... Czy coś przeoczyłem?
Odpowiedz
3 agaty W normalnej wersji nie powinno się zdarzyć.
Odpowiedz
Znalazłem trzeci. Był w gnieździe na południowym zachodzie jaskini. Teraz skąd skolować brakujące dwa...
Odpowiedz
No, już znalazłem - wystarczyło pogadać z Nheero. Odnośnie dalszych poziomów, to przyda się czar wykrywanie niewidzialnych i tym podobne - na drugim poziomie roi się od czarownic półkrwi, które kochają niewidzialność... Szkoda, że zaklęcia zna tylko kapłanka i może je rzucić tylko raz w czasie bitwy, o ile nie zostanie wcześniej ukatrupiona.
Odpowiedz
Co do tych bitewnych kwadratów. Czy ja mam inną wersję gry? O co chodzi, bo ja mam 10 dźwigni i: 4 stopnie (od 1 do 4) i 6 poziomów (od 5 do 10). Stopnie to co innego niż poziomy, czy nie? To jakiś błąd w tłumaczeniu, że raz pisze stopień raz poziom? Przeszedłem te 10 dźwigni po 1 razie i dostałem przedmioty ale inne niż napisane tutaj (słabsze). Za to co jakiś czas pojawiał się komunikat od golema że "ukończono X etap X poziomu" i dostawałem expa. Piąty i szósty poziom przeszedłem drugi raz i dostałem expa, ale nadal trzeba było zdobyć tylko 3 kwadraty. O co tu chodzi? Gdzie są te itemy o których mowa w solucji?
Odpowiedz
Te przedmioty dostawałem nie za każdym razem, ale w sumie przeszedłem te poziomy więcej niż 10 razy. Jakieś badziewne, klejnoty etc.
Odpowiedz
Szczegółów (czyli liczby dźwigni itp.) nie pamiętam, ale to taka gra w kółko i krzyżyk. Ustawiasz poziom jedną, drugą aktywujesz walkę. Wygrywasz poziom, jak zdobędziesz linię z trzech pól - pion, poziom lub skos. Czyli kilka (minimum trzy pod rząd) walk jednym bohaterem.

Są tam dźwignie, które nie mają związku z "Bitewnymi kwadratami". Jedna potrzebna do walki z kapłanką (Orią?), a kolejna bodaj do jakichś napraw.

Nigdy nie ukończyłem najwyższych, ale nagrody (za zwycięstwo na danym poziomie) zawsze były dobre.
Odpowiedz
Spoko, mnie interesowało kiedy są przejścia na następny poziom trudności.
Rzeczywiście ciężko to przejść bo ciężko zabić demony na tym lvlu, trzeba mieć farta w losowaniu potworków żeby trafić te słabsze. Ale mówię, nagrody mam słabe.

Jak na razie zainstalowałem sobie komponent z tweaków "skip battle square". W sumie i tak by na to wyszło, to tylko kwestia czasu poświęconego na losowanie słabszych potworków.

Ale nie uzyskałem żadnej nagrody z opisanych w solucji. Może gdybym dłużej się z tym męczył...
Odpowiedz
Żeby to przejść trzeba chyba mieć pod to zrobioną postać. Woj / barb z potężnym atakiem i zmaksymalizowanymi atakami to jedyna opcja, + mikstury, blessy. Gelugona inaczej nie zabijesz. Tych mocniejszych innych raczej też nie. Albo losować stworki do upadłego ale nie wiem jakie jest ratio.

PS. jeśli chodzi o IWD2, to mam parę spostrzeżeń, spostrzeżenia taktyczne.
1. Ogłuszający Atak u mnie nie działa.
2. Animacja martwego i Kamienna skóra to przegięte czary, wygrywają każdą walkę. Mógłby ktoś zrobić moda co by je balansował albo wywalił z gry, bo każda walka polega na "rzuć X razy Kamienną i X razy przywołaj martwiaka".
Odpowiedz
W IWD1 jeszcze jakoś jest to zbalansowane, nie ma jednego super-przegiętego czaru (chociaż jest broń - miecz - Długi miecz zamętu +2, 25% na zamęt - przegięta broń dostępna od Smoczego Oka) .
Odpowiedz
W ogóle, mam napisanych parę artykułów pt. najmocniejsza drużyna w IWD2, mam szkic na IWD1, mógłbym napisać o BG2 i słówko o P:T. Mogę też napisać rozpiskę na uber postać w TES 3 Morrowind (bez cheatów, exploity opcjonalne). Mógłbym może to wrzucić tu na stronkę? Z kim się skontaktować? Może z Tobą? Nałogowo gram w te gry (Biowarowskie stare RPG), jeszcze uwielbiam Morrowinda.
Odpowiedz
Dobrze trafiłeś Mamy najwyraźniej podobne zainteresowania. Dawaj te artykuły.

O postaci w Morrowindzie i drużynie IWD II coś tam napisałem, więc może być nawet polemicznie.

Forma kontaktu zależy od Twoich intencji. Proponuję utworzyć konto, bo jako "gość" będziesz miał utrudniony kontakt - brak dostępu do "kuchni" redakcyjnej.

Przesyłasz (na początek jeden) tekst na PW do redaktora (mogę być i ja ) - jeśli artykuł długi, to w załączniku. W wiadomości coś o sobie (zainteresowania, formy aktywności...). Żadnego kwestionariusza nie ma.

Po wstępnej akceptacji (zwracamy uwagę na komunikatywność) dostaniesz dostęp do Warsztatu, gdzie będziesz mógł ze zgrozą obserwować co korektorzy z Twoim tekstem robią. I będziesz mógł monitować, żeby zrobili cokolwiek. Potem tylko edycja w HTML, obrazki i na stronę! Ta ścieżka - czyli współpraca - ma poważne plusy. Widzisz co się dzieje i możesz interweniować na bieżąco. Kolejne teksty sam wrzucasz. Cyrografu nikt nie podpisuje - dłuższy okres nieaktywności => przeniesienie do "starych" druhów.

Inne możliwości też są, ale bardziej upierdliwe i czasochłonne.
Odpowiedz
No i git. Ja znam najlepsze taktyki na te gry. Drużynę w IWD2 mam napisaną, reszta szkice w głowie. Jak będę mógł to się tu zaloguję i przejrzę teksty. Nie mam problemów z pisaniem. Odezwę się.
Odpowiedz
I bardzo dobrze.
Odpowiedz
← Artykuły

[Icewind Dale II] Icewind Dale II - solucja - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...