Tytuły, które polecacie

Właśnie nie wiem, nie znam się na tyle na Pratchettcie, żeby się wypowiadać w tej kwestii . Ktoś wie, czy oni to jakoś chronologicznie poukładali, czy tak o, dawaj, i tak kupią ?

Zły? Być może
Dobry? A czemu?
Nie tak wiele znów pychy we mnie
Dajcie żyć po swojemu, grzesznemu, a i świętym żyć będzie przyjemniej!


Odpowiedz
Raczej to drugie. Kolor był pierwszą powieścią Pratchetta w Świecie Dysku.
Odpowiedz
I są podzielone na jakieś cykle

Zły? Być może
Dobry? A czemu?
Nie tak wiele znów pychy we mnie
Dajcie żyć po swojemu, grzesznemu, a i świętym żyć będzie przyjemniej!


Odpowiedz
Ale można zacząć od której chcesz części. Chronologia wśród nich nie ma większego znaczenia. A szczerze mówiąc według mnie takie czepianie się "ale nie możesz zacząć od tej części to niechronologiczne!" jest po prostu pretensjonalne.
Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Ati dnia poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 01:07 napisał

Ale można zacząć od której chcesz części. Chronologia wśród nich nie ma większego znaczenia. A szczerze mówiąc według mnie takie czepianie się "ale nie możesz zacząć od tej części to niechronologiczne!" jest po prostu pretensjonalne.


To zboczenie perfekcjonistów.

Co tam Pratchett, moją kasę zabierze Hachette i Gogol
http://www.literatura...a.pl/opis.html
Odpowiedz
Gorąco polecam trylogię "Achaja". Dobra książka polskiego autora, która mimo niektórych niedocięgnięć trzyma poziom i przynajmniej szokuje brakiej wyidealizowanych bohaterów.

Hello darkness, my old friend...
Odpowiedz
Przeczytałam trylogię "Achaja" i też mogę polecić. Warte są też klasyki gatunku Kinga
Odpowiedz
Polecam pierwszy tom z serii "Drugie życie" Ewy Talarczyk. Z poczatku podeszlam do tej ksiazki z wahaniem, tematyka jest bardzo odmienna od tego, co zwykle czytam, ale bardzo mnie wciagnela. Gorąco polecam, w sam raz na długie zimowe wieczory.
Odpowiedz
"Wiedźmin: Ostatnie życzenie".Musze powiedzieć, że to jedna z lepszych książek jakie czytałem. Polecam!