Bezkresne Ścieżki Od Nuy

Odpowiedź dla pewnego pana z innego tematu.

SPOILER

14 poziom jest dość mały spotykamy tam tylko twórcę labiryntu i jego trzech zabawnych kompanów. Proponuje ci zastawić pułapki w miejscu pojawienia się wcześniej wymienionych towarzyszy Nuy by móc ich jak najszybciej zabić bo są irytujący i przeszkadzają w walce z twórcą lochu, który okazuje się też całkiem wytrzymałym bydlakiem, potrafiącym teleportować się do naszych magów. Zdecydowanie łatwiejszy poziom niż 11. Mam nadzieje, że pomogłem.
Odpowiedz
Co do 'bosa' na 14 poziomie...

SPOILER

Ja proponuję odpowiednio porozmawiać z Nuą. Tak jak w Planescape pokonałem Istotę Wiekuistą rozmową, tak i tutaj postanowiłem załatwić wszystko dialogiem - mimo że strzelałem w ciemno, udało się
Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Kresselack dnia czwartek, 9 kwietnia 2015, 22:45 napisał

Co do 'bosa' na 14 poziomie...

SPOILER

Ja proponuję odpowiednio porozmawiać z Nuą. Tak jak w Planescape pokonałem Istotę Wiekuistą rozmową, tak i tutaj postanowiłem załatwić wszystko dialogiem - mimo że strzelałem w ciemno, udało się



Strzelanie w ciemno brzmi źle...i mi też się udało ALE czy on dropi coś ciekawego? daje jakikolwiek exp przez bestiariusz?
Odpowiedz
Daje expa za zabicie jak boss, tak przynajmniej mi się wydaję. Ja zabiłem go ze względu, że nikt poza mną i kupcami nie będzie żył w twierdzy.
Odpowiedz
Kur jest tylko jedna droga ucieczki dla takiego wroga. Zabić, zabić i jeszcze raz zabić. Wysłał na mnie trolle i zywiolaki więc musiałem się zemścić. ;D
Odpowiedz
Nie no ale ta pani może nauczyć cię pewnej sztuczki, która jest nic nie warta przy walce ze smokiem i jest ją zdecydowanie łatwiej zbutować niż jaszczurkę więc oszczędziłem ją. No i nie mieszka ona w mojej twierdzy.
Odpowiedz
POZIOM 13 -

1. Znać Egwitański
2. Porozmawiać z TRZEMA duchami, a nie z DWOMA, po co ludzi w błąd wprowadzacie ... jeden uznaje cię za zdrajcę, drugi niszczy maszyny i mówi o przemianie hasła na odwrotne trzeci podaje hasło (dzięki rozmowie z drugim wiemy, że prawdziwe hasło jest "przeciwieństwem" tego które podał duch - a konkretnie mówi on, że hasło to coś w stylu "jestem przyjacielem od nuy, a prawidłowe hasło to "jestem jego wrogiem" ... )
Odpowiedz
Oczywiście - co do postu powyżej - można pogadać tylko z duchem niszczącym maszyny a potem na drzwiach pojawi się opcja Skłam - przybywam zniszczyć od Nuy i po sprawie, no ale duchy są trzy i od każdego z nich czegoś ciekawego można się dowiedzieć więc polecam pogadać z każdym ;]
Odpowiedz
Mam pytanie:

SPOILER
Znacie jakiś dobry sposób na ubicie smoka? Nie chodzi mi o żadne wykorzystywanie glitchy tylko uczciwy sposób walki.
Odpowiedz
SPOILER
Ja dopóki mi nie wytłukł wszystkich to ładowałem w niego czym się dało, dbając o to, żeby łucznik stał daleko, żeby nic mu się nie stało. No i jak juz wybił wszystkich to odbiegałem łucznikiem, strzał i w nogi, strzał i w nogi Smok jest dość wolny więc da się go tak wyskoczyć. Ostrzegam, że to trwa.
Odpowiedz
SPOILER
Zależy jak wysoki masz poziom. Na początek, standardowo czyli trochę zaklęć osłabiających i ofensywnych. Z towarzyszy miałem Alotha, Niezłomego, Edera, Palegine i Zrozpaczoną Matkę. Jak łatwo się domyśleć, Boska i Człowiek robią tutaj za ludzi od przyjęcia gniewu smoka, w czasie gdy moja główna postać, łotrzyk, atakował z upartością osła w plecy gada. Dużo bieganie, dużo czasu i regularne pauzowanie gry.
Odpowiedz
Znacie jakiś sposób aby ochronić się przed zionięciem adrowej smoczycy? (Dlaczego wszyscy nazywają ją smokiem skoro ewidentnie jest to samica?) Bo wystarczy, że tylko raz zionie i większość mojej ekipy jest martwa, albo ma ciężkie rany.
Odpowiedz
Chyba nie ma na to dobrej rady. Po prostu trzeba zrobić tak, żeby zionęła w kierunku kogoś kto przeżyje, a resztę trzymać gdzieś dalej Wiem - łatwo mówić
Odpowiedz
Tyle, że jak ona zionie to nie tylko na wprost, ale jeszcze na boki i bez wysiłku dosięga postaci atakujące z dystansu...No nic, trzeba będzie jakoś ustawić ekipę za nią, ale xauripy i adragany mi tego nie ułatwiają.
Odpowiedz
Cóż, mnie udało się pokonać smoka na najwyższym poziomie trudności drużyną na niemalże najwyższych poziomach postaci, używając niezbyt uczciwej metody, która jednak umożliwiła mi uniknięcie adraganów . Po prostu przekradłem się wpierw dolnym skrajem mapy aż do grupy xauripów strzegących korytarza prowadzącego do smoczego skarbca. Tam przestałem się skradać, zaczęła się walka, nie nawiązując starcia przebiegłem koło xauripów i pomknąłem do skarbca, gdzie zacząłem się bronić. Zanim smok tam doczłapał udało mi się przeważnie zlikwidować wszystkie xauripy, więc kiedy główny niemilec się pojawiał miałem tylko jego przeciwko sobie. Następnie potrzeba było kombinacji szczęścia, umiejętności i pozycjonowania drużyny . Dużo przywołanych stworów, dużo czarów Ściany kolorów (zaklęcie z dodatku), dużo leczenia. Zajęło mi to kilkanaście prób, mam jednak świadomość, że niezbyt dobry skład zabrałem na wyprawę - dwóch magów (Widzący i Aloth), pieśniarz (Kana), kapłan (Durance), paladyn (Pallegina) i wojownik (Edér). Niezbyt to poprawnie zoptymalizowana drużyna, dziś mam tego świadomość, myślę, że z dobrze zbudowanym enigmatykiem byłoby łatwiej i szybciej, nie musiałbym czekać na wysokie poziomy postaci.

Z drugiej strony satysfakcja niesamowita. Chyba już żaden inny smok w grze nie dał mi tyle frajdy i czystego zadowolenia po ubiciu .
„Reach Heaven through violence.” - Vivec
Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Lessingham dnia piątek, 26 maja 2017, 00:38 napisał


Z drugiej strony satysfakcja niesamowita. Chyba już żaden inny smok w grze nie dał mi tyle frajdy i czystego zadowolenia po ubiciu .


Gdyby każda walka ze smokiem w grze była tak pasjonująca i pełna wyzwań byłoby o wiele przyjemniej.
Odpowiedz
Tzn. walka z Llengrath i jej smokami technicznie rzecz ujmując była dużo bardziej wymagająca, przynajmniej dla mnie. Nie udało mi się jej pokonać standardowymi metodami i to był jedyny moment w całej grze, gdy musiałem uciec się do zrobienia w kreatorze towarzyszy nowych kompanów, zbudowanych od zera w celu maksymalnej optymalizacji. Wtedy dopiero, po kolejnych kilku podejściach, mi się powiodło . Nie ma to jednak zupełnie porównania z adrowym smokiem, pewnie dlatego, że przy przejściu gry po raz pierwszy, niedługo po premierze i przed wyjściem dodatków, bardzo się z ostatnim bossem Od Nua męczyłem, a potem byłem zdeterminowany by go zgładzić z użyciem podstawowej, fabularnej drużyny . Smok górski też był dosyć ciekawy, ale skala emocji zupełnie nie ta sama, szybko też z nim sobie poradziłem (klasyczna taktyka wycofania się do prawego górnego rogu jaskini i tam blokowania wrogów czarami ścian, by likwidować po kolei).
„Reach Heaven through violence.” - Vivec
Odpowiedz
Statystyki adrowego smoka:

SPOILER
Poziom 12.
Bestie.
Wytrzymałość: 571
Celność: 105
Obrażenia: 58-88 cięte/kłute
Obrażenia (LR): 58-88 cięte/kłute

Cechy:
Moc: 30
Kondycja: 24
Zręczność: 20
Percepcja: 22
Intelekt: 26
Stanowczość: 18

Obrony:
Odbicie: 106
Refleks: 97
Hart: 121
Wola: 101

RO: 28
Cięte: 21
Ogień: odporność
Zimno: 21
Elektryczność: odporność

Zdolności:
Dech.
Cięcie rogiem.
Uderzenie ogonem.
Uderzenie skrzydłem.
Aura strachu.
Niewrażliwość: utrata przytomności.
Niewrażliwość: unieruchomienie.
Niewrażliwość: przestraszenie.
Niewrażliwość: przerażenie.
Niewrażliwość: skamienienie.
Niewrażliwość: powalenie.



Jak widać ma całkowitą odporność na skamienienie i elektryczność , więc nie wiem jak ktoś zdołał go pokonać w ten sposób...

Mi się to udało zrobić tak, że zwabiłem go do wąskiego przejścia, tak żeby zablokował drogę swojej obstawie, a kiedy już to zrobił naparzałem w niego ile wlezie bronią i czarami, przywołując pomocników i szybko się lecząc w razie potrzeby. W międzyczasie Niezłomny rzucał też różne wzmocnienia. W końcu padł. Potem zostało mi już tylko wybić jego pomagierów i zebrać fanty.

Moja drużyna:
Ja (mag)
Pallegina,
Eder,
Niezłomny,
Kana,
Hiravias.

Poziom postaci 16. Poziom trudności: trudny - ekspert.
Odpowiedz
← Pillars of Eternity

Bezkresne Ścieżki Od Nuy - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...