Pytania

Cześć,jestem początkującym i mam parę pytań.
mam nadzieję że miło mnie przyjmiecie i ktoś w ogóle odpowie na te pytania:
1.w celu zdobywania postów:
wyrażamy się o m.in.dragon age,wiedźmin itd. czy forum oprócz tego ma jakieś inne ''wątki'' ?
2.moja klasa to barbarzyńca,skąd mam wiedzieć jaki w danej chwili mam stopień ?(domyślam się że pewnie w poście ale np. da sie jakoś w profilu to sprawdzić czy coś ?)
3.jest może jakiś spis jaka ranga od ilu postów ?(jestem po prostu ciekawy xd)
4.mam avatar,dlaczego go nie widać w tym oto poście ?
5.jakieś rady na początek ?
Odpowiedz
Witaj i zostań na dłużej.
#1 Nie wiem, o co ci dokładnie chodzi, ale mamy całe podforum poświęcone cRPG, MMORPG, RPG i miks innych.
#2 Kropeczki pod awatarem określają aktualny poziom.
#3 Sam nie mam pojęcia ;D. Pisz dużo a się dowiesz.
#4 Wczyta się z czasem
#5 Przedstaw się w dziale Użytkownicy, przestrzegaj regulaminu, udzielaj się, a na pewno znajdziesz tutaj ciekawych ludzi i wątki.
Odpowiedz
Siemasz.

Myślę, że w pytaniu 1. chodziło o tematykę odmienną od fantastyki, ew. o to, gdzie jest jeszcze aktywny licznik postów, nie mogę mieć żadnej pewności W każdym razie, tak, jest tu część forum poświęcona luźnym gadkom o wszytkim i o niczym i również tam swobodnie gryzmolić można.
A jeśli chodzi o pytanie 3, to wydaje mi się, że gdzieś na tym forum widziałem wzmiankę o tym, iż te ilości postów podane nie są i nie będą. Nie chodziło tu o niespodziankę, ale jaki był tego cel, to nie wiem.
Odpowiedz
dzięki za rady
jeśli tematy trzeba zamykać to można już zamknąć xd
Odpowiedz
Jak wstawić obrazek do sygnatury ?
Odpowiedz
Jeste nowicjuszem wprowadził by mnie ktoś ?
Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Hesus dnia piątek, 27 czerwca 2014, 10:43 napisał

Jeste nowicjuszem wprowadził by mnie ktoś ?



Zadaj konkretne pytanie, ewentualnie poprzez mechanizm PW (Prywatnej Wiadomości) do któregoś z moderatorów.
Znalazłem jedyne źródło i cel wszelkiej racji
Odpowiedz