[DS] Wasze zdanie o DS I

A co sądzicie o Dungeon Siege. jak dla mnie to jeden z najlepszych hack&slashów. Gieram (głównie w LAN-ie) od dobrych 4 latek i ciągle nie moge sie oderwać. A do tego jeszcze tyyylee modów.
Odpowiedz
a jeśli wziąc pod uwage tryb multi, to giera wymiata. gram po LANie z bratem od paru lat i za każdym razem jak usiądziemy to minimum na 5h. niby zwykła siekanina a wciaga jak bagno. już zacieram łapki na drugą część
Odpowiedz
nie. ja ostatnio wyłapuje każdego newsa na temat DSII. owszem pojawił sie dodatek ale na dwójeczke przyjdzie nam czekac (co najmniej) do wiosny 2005 :cry:
Odpowiedz
Najlepszy hack&slash to Diablo 2: Lord Of Destruction.


Tonari no Totoro!
Odpowiedz
może i tak. ale pod względem grafiki i muzyki (jest boska) nie może sie równać. i ten specyficzny klimat i atmosfera... nad DS posiedziałem duuużo a do diabełka nigdy sie nie mogłem nakłonić
Odpowiedz
A ja właśnie od zawsze pykałem w Diablo. Ale Dungeon Siege też jest niczego sobie.


Tonari no Totoro!
Odpowiedz
ale trzeba zauważyć, ze są to dwie różne gry. nacisk jest w nich położone na różne aspekty. a co do diabełka to sie zaczynam wokó niego czaić... kto wie może nie długo sie za niego wezme...
Odpowiedz
Nie zabardzo lubie hack&slash'e ale DS i Diablo jest wporzo! DS przeszegłem raz. Co mnie oczarowało? Na pewno grafika i cała masa bardzo zróżnicowanych przedmiotów. Oj można oko ucieszyć. A i całkiem nowatorski system zdobywania leveli. Mi przypadł do gustu. Mogłeś robić z postacią dosłownie co chciałeś (to zabrzmiało troche dwuznacznie ). Ma ktoś z was dodatek do DS, bo z tego co wiem to już wyszedł.

I nadejdzie wkrótce ten dzień...

RTS
Odpowiedz
Może kogoś zainteresuje, że wiosną 2005 wyjdzie Dungeon Siege 2 :?: Dystrybutorem jest oczywiście CD Project :cry:


Tonari no Totoro!
Odpowiedz