Czołem

Dzień dobry, cześć i czołem!

Nazywam się Mateusz, jestem studentem, do szaleństwa uzależnionym od fantastyki: książek, gier, filmów. Bywalcem Festiwalu Fantastyki FALKON w Lublinie. W powszechnej opinii uważanym za dziwaka - odmieńca. Pasjonat historii, swoje zainteresowania prezentuje w formie krótkich filmów na kanale YouTube (youtube.com/user/mat632). Czytelnikiem Game Exe jestem od kilku lat, użytkownikiem forum - od kilku dni.

Obecnie gram w Dragon Age: Początek (wracam z sentymentem po kilku latach przed zakupem dwójki), zaś zaczytuje się w Pilipiuku, Kossakowskiej i Grzędowiczu.
Odpowiedz
To pierwsze pytanie: Triss czy Yennefer?

I witaj.
Odpowiedz
Czołem Kolego

Morrgian czy Leliana ? Kogo bardziej lubisz ?

\"Kroczysz mroczną drogą, ale jest ona najmroczniejsza dopiero wtedy, jeżeli zamkniesz oczy\"


"Czasami mały aniołek musi utrzymywać pozory"
Odpowiedz
Morrgian czy Leliana? Bez wątpienia obie damy mają ciekawą historię oraz złożony charakter, niemniej, jeśli mam wybrać - Morrigan. Za wygląd, angielski dubbing, charakter, ironię, epickie wymiany zdań z Alistairem.

Triss czy Yennefer? A może gwałt na jeżu? Raczej Triss, ale ciężko jest mi to uzasadnić. Chyba dlatego, że była w grach, a Yen nie. Do tego Sagę czytałem dość dawno, ale wówczas sympatyzowałem z Yen, tak domniemywam.
Odpowiedz

Cytat

Dzień dobry, cześć i czołem!


No hej.



Sygnaturowy elementarz gifów awaryjnych - używać tylko w ekstremalnych przypadkach:

SPOILER







Jak masz w poście kaczeńcowyˆ dopisek, istnieje duża szansa, że jest on mojego autorstwa.

Odpowiedz
Co sądzisz o Ilithidach?
Urwę ci leb i zrobie sobie z niego pacynkę! - Powiedzial błagającym głosem Jacek Mistrz Broni.
Dalej do ich gardel wyrznac ich! - Pokojowo oznajmiła Dalejdoich Mniszka.

Dzie syngatrura daleja? No wziol i znik (...tradycyjnie wziął i znikł...), muwie wam to zprawka szatanskih mocuw.
Odpowiedz
Podepnę się pod nie swój temat - witam wszystkich forumowiczów!
Odpowiedz
← Użytkownicy