Grafika Barda

Pomyślałem, że skoro uczę się na grafika i uważam ten zawód za 1 z najlepszych na świecie, a powodów tego jest wiele czemu bym nie miał pochwalić się moimi pracami i tu ?



[Dodano po 12 minutach]

Na początek tak w kolorach...
  • świecąca_kula.png
Odpowiedz
Ładna praca, ale...

Może by tak coś własnego, a nie, że robiona z tutoriala? Wybacz, ale takich rzeczy raczej się nie pokazuje, służą jedynie do wprawek i do tego chowa się gdzieś bardzo, bardzo głęboko
Odpowiedz
Tak właściwie to dlaczego? Śledzenie progresu jest równie fajne, co oglądanie samych prac.
Odpowiedz
Może i się chowa, ale ja jestem na etapie początkująco - zaawansowanym i proszę nie licz na to, że moja pierwsza grafika, zamieszczona na forum bedzie idealnie wykreowanym światem z gry, czy postacią stworzoną z niczego. Prosiłbym o trochę wyrozumiałości.. może na forum również są graficy podobni poziomem do mojego? Im też sie należy poczucie, że od czegos trzeba zacząć i nie od samego początku jest się doskonałym, przecież "Nie od razu Kraków zbudowano"
Odpowiedz
A nie Rzym przypadkiem?
Kulka fajna, w paincie by się tak nie dało, więc przebijasz moje ,,umiejętności" .
Urwę ci leb i zrobie sobie z niego pacynkę! - Powiedzial błagającym głosem Jacek Mistrz Broni.
Dalej do ich gardel wyrznac ich! - Pokojowo oznajmiła Dalejdoich Mniszka.

Dzie syngatrura daleja? No wziol i znik (...tradycyjnie wziął i znikł...), muwie wam to zprawka szatanskih mocuw.
Odpowiedz
Jeżeli ktoś zechce mogę otworzyć swój poradnik na niektóre obiekty
Odpowiedz
Spoko, nie mówię, byś od razu szastał na prawo i lewo hiperrealistycznymi postaciami tudzież jakimiś krajobrazami i innymi cudami. Nie.