Strefa zamówień (graficznych^^)

Powiem tyle z miłą chęcią porobie jakieś ciekawe avki na zamówienia głównie manga bo mam tego dużo. Ale nie znam się profesjonalnie na mandze i anime więc nie sypcie tu jakimiś nazwami których i tak nie znam. Ale tutaj postaram się dać jakieś avki.

Sam robiłem: :mrgreen:













Odpowiedz
Mam prośbę. Czy mogłybyście wymazać napisy i jakoś ladnie oprawić ten art, zeby nadawal się do wklejenia do podpisu? Z góry dziękuję.

EDIT do posta poniżej:

Dzięki Deunan


Tonari no Totoro!
Odpowiedz
Zabiorę się za to jutro
---------edit----------------
well, na dniach, abcia złamala nogę i siedzę na szpilkach, bo muszę być na każde zawołanie...
*

*
So Deunan wears a Prada and Briareos does a John Woo... Shirow save us...!
Odpowiedz
Składam uroczyste i oficjalne podziękowania naszej niezrównanej Deunan, która była tak miła i łaskawa i oszlifowała moją manifestację graficzną na forum (czyli avka i sygnę). Taki user (czy raczej userka) to prawdziwy skarb... .
He is worried about what may happen when he passes on. So am I, but it is something I shall not dwell upon. I shall love him because he is deserving of my love, not because he saved me, not because he is human, not because he is a Hero of Neverwinter. No, I love him for the man he is.

lady Aribeth de Tylmarande




Odpowiedz
Dobra mam tu taki jeden fajny avek który znalazłem.... Może komuś sie spodoba ale mnie jakoś nie przypadł zbytnio do gustu.

Odpowiedz
Jako że ściągnąłem sobie nowy program do tworzenia gifów to musiałem go jakoś przetestować ;p... i stworzyłem jednego gifa, może komuś sie spodoba :mrgreen:
  • Animation3.gif
A dead issue, don't wrestle with it, deaf ears are sleeping. A guilty bliss,
so inviting, nailed to the cross. I feel you, relate to you, accuse you.
Wash away us all, take us with the floods.
Then throughout the night, they were raped and executed.
Cold hearted world. Your language unheard of, the vast sound of tuning out.