Halloweenowe Awatary

Witam wszystkich STRAAASZNIE gorąco Jako się rzekło i powiesiło na stronie głównej, zaczynamy serwować Wam kilka drobnych atrakcji na weekend około-halloweenowy. Zaczynamy tematycznie i symbolicznie - trzeba przecież jakoś się przebrać. Od paru lat panuje w redakcji tradycja zmieniania awatarów specjalnie pod tę okazję, pomyśleliśmy, że może warto ją poszerzyć. Oceniajcie zatem awatary innych, chwalcie się własnymi, głosujcie na najlepsze. Pod koniec tygodnia wybierzemy zwycięzcę
Odpowiedz
Bu.



Sygnaturowy elementarz gifów awaryjnych - używać tylko w ekstremalnych przypadkach:

SPOILER







Jak masz w poście kaczeńcowyˆ dopisek, istnieje duża szansa, że jest on mojego autorstwa.

Odpowiedz
Nie znam się za bardzo na strasznych avatarach... Ale przynajmniej się starałem.

Zły? Być może
Dobry? A czemu?
Nie tak wiele znów pychy we mnie
Dajcie żyć po swojemu, grzesznemu, a i świętym żyć będzie przyjemniej!


Odpowiedz
Też się melduję. Gdzie są wszyscy? Podobno miał być bal maskowy na GE!
Odpowiedz
Odpowiedz
Ati! Świetny ten Twój Krzyk!
Odpowiedz
Zacny avatar Taju.



Sygnaturowy elementarz gifów awaryjnych - używać tylko w ekstremalnych przypadkach:

SPOILER







Jak masz w poście kaczeńcowyˆ dopisek, istnieje duża szansa, że jest on mojego autorstwa.

Odpowiedz
Kurde, świetny klimat, panie i panowie


Tonari no Totoro!
Odpowiedz
Cukierek albo śmierć?
Czy 643 artykuły na GE nie mówią same za siebie?


Najładniejsza laurka, jaką kiedykolwiek dostałem. Dzięki. (;

Odpowiedz
Ale kiedy już to nastąpi... wtedy musisz nam powiedzieć. Sam Diablo ucieknie z mojego dysku twardego.
Znalazłem jedyne źródło i cel wszelkiej racji
Odpowiedz
I co? Jakiegoś głosy na upatrzone avatary, czy każdy będzie tylko prężyć pierś licząc, że to na niego padnie?

Btw, mieszkam obok Powązek i po Wszystkich Świętych mam niesamowity widok z okna - ogniki między drzewami, naprawdę robi wrażenie
Odpowiedz
← Gildia Błaznów

Halloweenowe Awatary - Odpowiedź