Ankieta dla Fanów Fantastyki

Zainteresowanie fantastyką w Polsce

Cześć Jestem studentką 3. roku Zarządzania na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Piszę pracę licencjacką na temat zainteresowania fantastyką w Polsce i związanym z tym wzrostem rynku fantastyki. Zapraszam Was serdecznie do wypełnienia anonimowej ankiety, której wypełnienie zajmie do 10 minut. Będę niezmiernie wdzięczna za każdy wypełniony kwestionariusz. Serdecznie pozdrawiam.

http://www.ankietka.p...-w-polsce.html
Odpowiedz
Zarządzanie bandą fantastów to poważna sprawa Kurze. Wszak trzeba zachować tyle przytomności umysłu, żeby odróżnić ich fantazje i fantastowanie od rzeczywistości.



Sygnaturowy elementarz gifów awaryjnych - używać tylko w ekstremalnych przypadkach:

SPOILER







Jak masz w poście kaczeńcowyˆ dopisek, istnieje duża szansa, że jest on mojego autorstwa.

Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Trzeci Kur dnia niedziela, 24 marca 2013, 14:24 napisał

Jestem ciekaw, co wspólnego z fantastyką ma zarządzanie:P


To samo pytanie zadała mi moja Promotor w październiku 2012 roku. Jeśli spojrzymy na rynek fantastyki w Polsce, nowe plemiona i zagadnienie konsumpcji kultury to praca jest jak najbardziej adekwatna. A co ważniejsze, jest związana z moim obszarem zainteresowań Na etapie pracy licencjackiej na kierunku Zarządzanie można badać bardzo różne obszary, czy to firmy pod kątem uwarunkowań ich sukcesu (case study), czy też wykorzystywanych przez nie Systemów Zarządzania Jakością (tu już np. analiza Księgi Jakości). Można przeprowadzić badanie rynku (np. rynku piwa, czy produktów wytwarzanych [pod względem wagi, pojemności, ilości] z myślą o singlach). Można badać społeczne uwarunkowania zachowań konsumenckich, aż po zagadnienia prawnicze (Prawo cywilne, Prawo Pracy). Tak naprawdę, "Sky is the limit". Moje badanie na moim Wydziale jest nietuzinkowe. Częściej prace dyplomowe o fantastyce są pisane na kierunkach typu Kulturoznawstwo, Etnografia, czy Socjologia:).