[Risen] Risen - wymagania minimalne

Dzień dobry wszystkim. Mam wiadomość i proźbę. Najpierw zacznę od wiadomosci :
Pewnie wszyscy już wiedzą jakie będą wymagania sprzętowe gry Risen ale przypomnę
Minimalna konfiguracja:


OS: Win XP
CPU: 2.0 GHz
GPU: Direct X 9.1; Pixel Shader 3.0; 256 MB (GeForce 7900 - ATI 1800)
RAM: 1 GB
HDD: ~2.5 GB



Zalecana konfiguracja:


OS Win XP or Vista
CPU: 3.0 GHz Dual Core
GPU: Direct X 9.1; Pixel Shader 3.0; 512 MB (GeForce 8800 - ATI Radeon HD 2900)
RAM: 2 GB
Hard disk: ~2.5 GB

A teraz proźba:
Czy powie mi ktoś ( za bardzo nie znam się na pc [gram na konsoli], a na x'a to po angielsku wychodzi więc kiszka)
czy gra twórców gothic 1-3 pójdzie na tym sprzęcie?

Pamięć fizyczna 2048MB
Intel Pentium 4 3000 MHz
Karta wideo NVIDIA GeForce 7600 GT (256 MB)
Za odpowiedzi z góry dzięki.
☻/
/▌
/ \
BOB!
Odpowiedz
Pójdzie. Co prawda z kartą mogą być problemy ( cos im sie nie zgrywa z 7xxx) robia do tego łatkę. jak masz wątpliwości ściągnij sobie demo Mi na kompie z @ 2 2.66 GHz, geforcem 8600 gtx 256 ram, 3 GB ram chodzi w rozdziałce 1650:1050, przy dość wysoko ustawionych detalach i chodzi płynnie (na max skacze trochu ;)"). ładnie zoptymalizowali gierkę.
Odpowiedz
Pójdzie na medium. U mojego kolegi daje radę, mimo że wymagań minimalnych nie spełnia ani procesor ani karta. Co prawda ma jakieś 20 fps na zerowych detalach i podczas walki, ale gra działa. Jeśli masz 2 GB RAM to nie powinno się mulić wcale.
Młodość i niedojrzałość mijają z czasem, ignorancję pokonać można nauką, a pijaństwo trzeźwością, za to głupota jest wieczna. - Arystofanes
Odpowiedz
Czy wejdzie mi jeśli mam procesor 1.91 Ghz ?
Odpowiedz
bez różnicy, te 0,09 GHz naprawdę nie ma znaczenia.
Młodość i niedojrzałość mijają z czasem, ignorancję pokonać można nauką, a pijaństwo trzeźwością, za to głupota jest wieczna. - Arystofanes
Odpowiedz
Chyba będzie się troche cieła.
Odpowiedz
Dokładnie to mam takiego kompa :

AMD Athlon(tm)64X2 Dual
Core Processor 3600+
1.91 Ghz, 960 MB RAM