[BGI] Problem z oświetleniem korytarza oliwą

Witam,

Wiem że to nie jest odpowiednie miejsce na takie pytanie, ale z tego co widzę to tylko tu forumowicze są aktywni.

Zwracam się do Was z pewną prośbą dotyczącą jednej z przygód BG1 - w moście Firewine jest przejście do komnaty z zombiakami, piętro niżej są wampirzyce, a na ostatnim pietrze pająki.

Kwestia jest taka żeby zejść na dół i wrócić z powrotem trzeba oświetlić korytarz za pomocą płonącej oliwy.

Więc moje pytanie: Jak użyć płonącej oliwy?

Pozdrawiam!
Odpowiedz
Most Firewine pamiętam jako jedną z najbardziej irytujących lokacji w grze - miejsce gdzie praktycznie nie ma questów, gdzie są super wąskie labirynty, w których AI drużyny głupiało, gdzie na każdym kroku rozwala cię pułapka z błyskawicą i ganiają hordy co chwilę spawnujących się, irytujących koboldów. Pamiętam że przechodziło się cały labirynt i tyle. Po drodze był quest z duchami... Żadnej oliwy czy czegoś takiego nie pamiętam... Jakiś mod? Czy może czegoś nie odkryłem w tej lokacji o.O


Tak więc pytanko do ciebie: Grasz może w jakiś mod, dodatkowe misje? Bo jak tak, to pewnie będzie ciężko pomóc...





Odpowiedz
Ja pierwsze słyszę o czymś takim. Jedyne, co możesz zrobić z płonącą oliwą, to cisnąć flaszką w grupkę wrogów, co najczęściej kończy się ich śmiercią Płonąca oliwa to taki 'granat' przypominający ognistą kulę. Tak samo, skąd Ty wziąłeś te wampirzyce? W BG I nie ma w ogóle wampirów.
Odpowiedz
Witam,

Mam zainstalowane BG I z dodatkiem Opowieści z Wybrzeża Mieczy. Wejście do podziemi z wampirami jest możliwe po wykonaniu zadania w wykopaliskach w czerwonych kanionach (chodzi o relikt (symbol bóstwa)), którego poszukuje archeolog - nie pamiętam jak się nazywa. Była jeszcze możliwość pójścia na układ z kompanem tego archeologa, który proponuje nam go załatwić w zamian za pieniądze.

Jeśli wykonamy misje archeologa, da nam zwój z zaklęciem przeniesienia i powie nam że trzeba rozprawić się ze złymi duchami w Firewine. Mając ten zwój drzwi do wejścia do podziemi (ale nie tych z koboldami) stoi otworem.
Wejście znajduje się na południe od wejścia do podziemi z koboldami. A przy okazji wykonaliście misje demona, który zleca znalezienie nam wampirzego miecza?

Pozdro.
Odpowiedz
Jednak wampiry są tylko w modzie NToSC, nigdzie indziej, a grałem bardzo dawno i niestety nie pamiętam już dokładnie, co trzeba było zrobić.
Odpowiedz
Z tego co czytałem chodzi o dodatek "Tortured Soul", podobno firmowy. W modzie NToSC jest też, ale u mnie się zbugował, ani zaklęcia, ani klucza...
Kumpel mój nawet opowiadał (i strasznie się podniecał) że można w tym dodatku spodkać postać z innej produkcji BioWare-u, a mianowicie wampira Caina z "Blood Omen" i to o jego miecz się rozchodzi. Ile w tym prawdy ? Diabli wiedzą
Odpowiedz
← Baldur's Gate

Problem z oświetleniem korytarza oliwą - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...