Kilka pytań na temat komputerów

Co do Pamięci goodram to nie są takie złe, nawet idzie je troche podkręcić, nie są to może demony, ale przy standardowych ustawieniach sprawdzają sie bardzo dobrze bo żeby kupić pamięci np firmy geil to trzeba dopłacić koło 100zł, Xeony z tego co wiem to dośc dobre są bo posiadamy je w budzie w serwerze, z dyskami SCSI, a do samego serwera jak i SCSI potrzeba dużych mocy obliczeniowych. Z podkręcaniem moim zdaniem nie ma teraz też problemy, wybierająć taki zestaw jak na pure pc to jest dobre chłodzenie i pożądny zasilacz, wiec można spokojnie coś popróbować.
Odpowiedz
Wciąż niewiele z tego wynika. ;p Nie znam się na tym, na podkręcaniu też nie.
- Tak, tak. Ja za każdym razem mówię co innego. - Aha. I?

- I nic. Uważam to za cnotę. (...) Dziennikarka pyta mnie, czemu ciągle zmieniam zdanie, a ja jej odpowiadam: "Żeby się uwiarygodnić". - "Uwiarygodnić"?

- Oczywiście. Bo zawsze mówię to, co w danej chwili czuję. Nie kalkuluję, nie kombinuję. Uwiarygodniam się przez to, że sobie zaprzeczam. - Przewrotne.

- Tak. I jutro temu zaprzeczę.
Odpowiedz
Nawet znajomego nie masz, który za symboliczne piwo mógłby się uporać z tym podkręceniem?
Odpowiedz
Możesz sprawdzić ile za to biorą w serwisie, może nie są to jakieś duże pieniądze, a z pewnością warto.

Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Ammon dnia niedziela, 31 października 2010, 13:53 napisał

Tak to można odwlekać kupno komputera do 2020 i dalej, bo "o, o za rok będą nowe procki i karty graficzne mogące obsłużyć kilka reaktorów jądrowych.". Technologia teraz rozwija się bardzo szybko i taki komputer ze średniej półki stosunkowo szybko będzie przestarzały dla osoby wykorzystującej ten sprzęt do kilku zadań.


Tyle, że ja nie mówię o czekaniu na kolejne nowe procesory tylko na nowe podstawki a te się tak szybko nie zmieniają, bo każda architektura musi na siebie zarobić.

Z pamięci polecam Kingstona lub GoodRama(sam mam i polecam).