[Neuroshima] Neuroshima Hex Online

Chętnie bym w to pograł ale... kompletnie nie kumam o co chodzi. Pomoże ktoś zakumać?

[font=\"Impact\"]Yes sir!![/font]


GM ma zawsze rację
Odpowiedz
Napisz do mnie na fae, id 70. To się zgadamy na partyjkę w neuro Sam jestem nowicjusz, ale podstawy znam

No to każdy na każdego! Lavcia, dziś się lejemy

Wynik mojej walki z Ati - Remis. 14 do 14 Ja grałem Borgo, ona Hegemonią. Who's next?

[EDIT]
Wynik walki z Alrigenem - 20 do 0 dla mnie. Ja grałem Hegemonią, on Posterunkiem.
Notujmy te gry ludzie grajcie cholera!
Odpowiedz
Też bym się chętnie nauczył. ;p
- Tak, tak. Ja za każdym razem mówię co innego. - Aha. I?

- I nic. Uważam to za cnotę. (...) Dziennikarka pyta mnie, czemu ciągle zmieniam zdanie, a ja jej odpowiadam: "Żeby się uwiarygodnić". - "Uwiarygodnić"?

- Oczywiście. Bo zawsze mówię to, co w danej chwili czuję. Nie kalkuluję, nie kombinuję. Uwiarygodniam się przez to, że sobie zaprzeczam. - Przewrotne.

- Tak. I jutro temu zaprzeczę.
Odpowiedz
To się naucz, choć w zasadzie mało jest do nauki ;p nie pożałujesz ;p
Odpowiedz
No turniej jest epicki. W drużynie z Kresselackiem zmietliśmy w pył przeciwną drużynę - Shasfanę i Ati. Panny przyobiecały po przegranej zaspokoić nasze skryte seksualne żądze i podawać piwo przez parę dni.
Byliśmy tak boscy, że Jezus jest ateistyczny przy nas.
Odpowiedz
Oczywiście panie potem wyparły się swych przyrzeczeń, ale jesteśmy także na tyle litościwi, żeby im odpuścić. Wolimy nasycić się owocami mściwej uciechy. Tak w ogóle, to suponuję, że wspomniane panie i tak nie byłyby w stanie zaspokoić naszych potrzeb, więc po co w ogóle robić sobie ochotę, jeśli apogeum nie nastąpi? Tak czy owak, nasza mądrość, odwaga, zdolności przywódcze oraz miłosierdzie były w tym przypadku ekstraordynaryjne przeogromne.



Ati & Shasfana: Byłyście bardzo waleczne :* Prawie jak Xena.
Odpowiedz