[TESIII] Zamek - Dom

Che stworzyc pluga dodajacego zamek do mieszkania, cos na wzor tego.

I tu mam do was kilka pytan

Po pierwsze gdzie mialby znajdowac sie ten zamek ( jakis rejon Vvaverdenfell, moze nowa wyspa?)

Po drugie jakie wymagania macie co do dobrego domku> CO sie w nim powinno znalezc? I z czy korzystac z Tribunala czy Bloodmoona?

Czekam na odpowiedzi

I jeszce: jak chcecie pomoc to tez tu piszcie
Odpowiedz
on powinien byc czescią Balmory , troche za nią , w miejscu gór powinien byc most z kamieni , za nim potezny zamek .

Dobry dom ma byc a) duzy B) pelen fajnych rzeczy - aby mozna bylo krasc do woli , bez stary ; radze skorzystac z blooda i troba , ale bardziej z blooda - np. podrzucic do domu caly zestaw zbroi niedzwiedzich ; a co ma w nim byc - a) kasa B) mocne czesci zbroi c) jakas fajna bron - tyle
Odpowiedz
Heh, po pierwsz nie bedzie tam ZADNYCH broni czy zbroi no chyba ze zrovie straznikow to beda mieli na sobie jedeny przedmioty jakie wystapia to pewnie lampy, talerze itp.
Odpowiedz
Hmm... nowa wyspa to pomysł ciekawy. Tylko żeby można się było na nią dostać łodzią. Ewentualnie niedaleko Balmory, bo chyba tam najczęściej przesiadujemy. Zamek powinien być soprych rozmiarów. Wokół porozstawiane straże. Wnętrze: sypialnia, pokój dla alchemika, zbrojownia (z poustawianymi manekinami. Każdy kto zna A good place to stay wie co mam na myśli). Sporo pojemników na ekwipunek. W sali wejściowej dobrze byłoby poustawiać jakieś stoły na najokazalsze przedmioty. Ponadto kilka ukrytych miejsc . Brak kasy czy super-silnych przedmiotów (to psuje przyjemność grania).
Odpowiedz
Dobra, dzis to sobie rozplanuje dokladnie . Ale napewno beda:

- przedsionek
- glowny hol
- sypialnia
- zbrojownia (podzielona na czesci)
- pokoj alchemiczny
- skladzik (wejscie w pokoju alch.)
- ukryte pokoje (beda gdzies 2 albo 3)
- lochy (troche potworkow)
- wieze (pare wnetrz wiez strazniczych)

Zamek polozony bedzie na wyspie prawdopodobnie dosc daleko od brzegu. Bedzie mozna sie na nia dostac drogą morska i dzieki pierscieniowi teleportacyjnemu.

Wiesci z otatniej chwili:
- skonczylem robic ogolny zarys zamczyska w CSie, teraz dopracuje wyglad zewnetrzny i zabieram sie za interiory.
- moze juz dzis dodam pierwsze fotki z CSa
- chetni do pomocy nadal poszukiwani
Odpowiedz
Piszem osobnego posta bo to wazne mianowice ukazała się paczka screenów. Tu macie lika ( jest to flash , wazy około 3MB)

LINK
Odpowiedz
Czemu nie, niezły pomysł... Proponuję jakiś ładny zielony teren, gdzie nie ma tych paskudnych burz piaskowych... Co do tego, co powinno się w nim znaleźć to powiem ci, że lochy bardzo mi się podobają! Zbrojownia, oczywiście jakaś sala ze stołami do rozłożenie artefaktów, parę manekinów na zbroje, jakaś sypialnia najlepiej z szafeczkami, kominkiem itp, pokój alchemika zaklinacza też się komu przyda, miło by było gdyby wystąpiłą niewielka bibllioteka, trochę garnków i tym podobnych śmieci byłoby mile widziane, bo oszczędziło by nam noszenia ich i ustawiania... n o nie wiem na razie brak innych pomysłów. Oscara za te lochy, bardzo mi się pomysł podoba, ale żeby były takie fajne, mroczne...
Wątpić tedy nie przyjdzie nikomu, iże nie istnieje żaden zwierz równający się przeotężnemu smokowi, w jego majestacie i pełnej grozy sile, a tylko nieliczne bestie warte są tak pilnej uwagi uczonych mężów...
gildias Magnus, Ars Draconis,1465
Odpowiedz
← The Elder Scrolls

Zamek - Dom - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...