Sesja Star Wars

Jak już sama nazwa wskazuje jest to sesja w świecie Star Warsa więc jest to sesja sience fiction więc zapraszam do gry.
zapoznajcie się z regułami

Imię:
Wiek:
Płeć:
Klasa: Wojownik (zwykły wojak), Zwiadowca (naukowiec), Łajdak (złodziejaszek), Obrońca Jedi (wojownik jedi), Strażnik jedi (strażnik pokoju), Negocjator Jedi (magik lepszy w mocy niż w walce)
Rasa: Twelk'atanin (kosmita z głowonogami), Człowiek, Riordianin (robal), Selkat (rybo - człowiek), Kathar (człowiek - kot)
Strona mocy : (ciemna lub jasna jeżeli ciemna to twoje moce z ciemnej strony mocy są lepsze a gorsze z jasnej. Jeżeli jasna to z mocy jasnej są mocniejsze a z ciemnej słabsze)
Strona mocy : (ciemna lub jasna jeżeli ciemna to twoje moce z ciemnej strony mocy są lepsze a gorsze z jasnej. Jeżeli jasna to z mocy jasnej są mocniejsze a z ciemnej słabsze)

współczynniki początkowe wszystkie na 10 pkt a max to 20
pkt do rozdziału: 30
Siła: (mocniej atakujesz) (+ 1 obrażeń na 1 pkt siły)
Zręczność: (celniej atakujesz) (2 pkt ataku na 1 pkt zręczności)
Wytrzymałość: (dłużej pożyjesz) 5 pkt życia na pkt wytrzymałości + 5 pkt życia na poziom)
Inteligencja: (jesteś lepszy w rozwiązywaniu zagadek i szybciej awansujesz)
Mądrość: (Twoje moce jedi sa mocniejsze)
Charyzma: (lepiej leczysz i lepiej dogadujesz się z innymi istotami, mniej niż 12 pkt charyzmy uniemożliwia komunikację z obcymi z innej rasy niż ty)

prosze o podawanie przeliczonych statystyk: ataku, obrażeń oraz życia to polepszy szybkość sesji

Moce jedi: (tylko dla jedi) (ma każdy jedi)
-Szybkość mistrza (postać szybciej atakuje wroga co daje jej 2 razy szybciej zaatakować przeciwnika i na dodatek z potrójną skutecznością)
-Włamanie do umysłu - można się włamać do czyjegoś umysłu i zrobić z postacią co tylko się da o ile nie jest to postać z głównego wątku
- Porażenie prądem (ciemna strona) (wiadomo co robi - zabija) 40 obrażeń na pkt mądrości.
- Śmierć - dusi wroga i zabija (moc z ciemnej strony mocy) 10 obrażeń na pkt mądrości, ponadto zatrzymuje ofiarę która traci 1 turę na 5 pkt mądrości
- Wyssanie życia - odbiera wrogowi życie i daje drużynie (moc z ciemnej strony mocy) 40 obrażeń na pkt mądrości + 40 pkt życia dla drużyny do podziału.
- Leczenie (jasna strona mocy) - leczy drużynę Leczy całą drużynę 5 pkt leczenia na 1 pkt mądrości.
- Zniszczenie robota (jasna strona mocy) - niszczy wrogiego robota 100 obrażeń na pkt mądrości (tylko na roboty)
- Fala uderzeniowa - powala wszystkich wrogów w okolicy 5 obrażeń na pkt mądrości wrogowie tracą 1 turę na 7 pkt mądrości.
- Zchorzenie: (ciemna strona mocy) zatrówa i spowalnia cel 10 obrażeń za każdy poziom i spowalnia cel
- Pole zastoju (jasna strona mocy): zatrzymóje wszystikch wrogów Zatrzymuje na 1 turę na każde 3 pkt mądrości
- Zniszczenie mocy: potrafi usunąć wszystkie efekty z danego celu Złamanie klątwy wymaga przynajmniej 15 pkt mądrości

Ciemna strona podwójnie osłabia moce jasnej strony
Jasna strona podwójnie osłabia moce ciemnej strony


Atuty: (wybierz 3 z podanych)

- Dwuręczność: pozwala używać lepiej dwie bronie naraz lub podwójny miecz świetlny i bronie o dwóch ostrzach
- Mistrzostwo w mieczach świetlnych i wszelakiej broni ręcznej
- Mistrzostwo w blasterach: umożliwia lepsze strzelanie z broni palnej
- Mistrzowsie odbicie blastera: postać zyskuje niewrażliwość na ataki broni palnej, kiedy trzyma miecz świetlny w ręce
- Wytrzymałość: postać jest potężna i otrzymuje mniejsze obrażenia od wszystkich ataków
- Złota rączka: postać zyskuje wiedzę o wszelakich zabezpieczeniach fizyzcznych, mentalnych i programowych
- Wielki mówca: postać otrzymuje dar przekonywania innych osób z wielkim eefektem i skutecznością
- Stosowanie pancerzy (wszystkich)

Bronie na start: (max 2 do wyboru)

- Pistolet Blaster (można trzymać w dwóch rękach) 10obrażeń i +5 obrażeń na poziom
- Karabin Blasterowy 20 obrażeń i 10 ataku na poziom
- Bazooka 200 obrażeń i 1 ataku na poziom
- karabin snajperski 100 obrażeń i 30 ataku na poziom
- miecz świetlny (długi) tylko dla jedi 30 obrażeń i 10 ataku na poziom
- miecz świetlny (krótki) tylko dla jedi 15 obrażeń i 40 ataku na poziom
- miecz świetlny (dwuręczny z dwoma ostrzami) tylko dla jedi 50 obrażeń i 20 ataku na poziom
- wibroostrze 20 obrażeń i 20 ataku na poziom
- krótki miecz 10 obrażeń i 30 ataku na poziom

Atak: zdolnośc do trafienia
Obrażenia: Ilość zadawanych obrażeń.

Pancerze na start: (max 1)
- szata jedi (zwykła) + 2 obrony ( nie blokuje mocy) (tylko dla jedi)
- lekki skórzany pancerz + 4 obrony (blokuje moce)
- średni skórzany pancerz + 6 obrona (spowalnia nosiciela)
- ciężki pancerz skórzany +10 (postać nie może używać żadnych mocy jedi ponadto otrzymuje karę - 1 do ataku)

Poziomy:
1000 exp - 2 poziom: 1 atut do wyboru i 1 współczynnik
2000exp - 3 poziom: 1 atut do wyboru i 1 współczynnik
4000exp - 4 poziom: 1 atut do wyboru i 1 współczynnik
8000exp - 5 poziom: 1 atut do wyboru i 1 współczynnik
16000exp - 6 poziom: 1 atut do wyboru i 1 współczynnik
32000exp - 7 poziom: 1 atut do wyboru i 1 współczynnik
64000exp - 8 poziom: 1 atut do wyboru i 1 współczynnik
itp.

Współczynniki po dostaniu poziomu mogą przekraczać maksymalny limit.

Atutu podczas poziomu:
- Hazardzista - postać ma niezwykłe szczęście
- Więzy mocy - postać otrzymuje + 10 obrażeń do wszystkich ofensywnych mocy (można wybrać wielokrotnie)
- Mentalne operowanie otoczeniem - pozwala umysłowo zmieniac otoczenie (rzucać mieczami i wszystkimi przedmiotami) - wymaga 5 poziomu jedi
- Młody wilk - pozwala komunikowac się ze zwierzętami
- Wzrost współczynnika - możesz ulepszyć dowolny współczynnik (można wybrac kilka razy)
- Tajemniczy pomocnik - czasami spotykasz tajemniczą kobietę która czasami pomaga ci w twoich zadaniach
- Operator - potrafisz biegle posługiwać się wszelkimi pojazdami (1 wybranie + 1 poziom w sterowaniu statków)
- Duch pustyni - na terenach pustynnych i wulkanicznych możesz stać się trudny do wypatrzenia)
- Leśny chochlik - na terenach leśnych i oceanicznych możesz stać się trudny do wypatrzenia)
- Górnik - Pozwala widzieć w ciemności
- Strzelac - dodaje 10 obrażeń do broni palnej (można wybrać wielokrotnie
- Rycerz - dodaeje 10 pkt obrażeń do walki bronią białą (można wybrać wielo krotnie)

proszę swoją kartę dać pod każdym swoim postem w sesji abym mógł oszacować rzuty ataku itp. To będzie taka matematyczna sesja.

zasady:
- zgłosić postać w temacie karta postaci star wars.
- poczekanie na wniosek do przyjęcia
- nie dawać durnych sytuacji
- nie przemieszczać się w błyskawicznym tępie
- nie rozdzielać drużyny (będzie wtedy lepiej)
imie : mistrz Qurnik
wiek : 8000 lat
klasa :strażnik jedi
rasa : Yodin , jedyny potomek mistrza Yody
strona mocy : jasna (jak diabli)


siła:8
zrecznosc:0
wytrzym.:2
int.:0
mądrość
charyzma:12

moce jedi : all

atuty:Mistrzostwo w mieczach świetlnych i wszelakiej broni ręcznej
;Wielki mówca: postać otrzymuje dar przekonywania innych osób z wielkim eefektem i skutecznością;- Wytrzymałość: postać jest potężna i otrzymuje mniejsze obrażenia od wszystkich ataków

bronie : miecz św. dwa ostrza i z długim ostrzem


pancerz jedi



--------------------------------------------------------------------------------


wklejam po raz drugi abyu było jaśniej w ogóle to sie zgłaszam
[font="Arial"]Star Wars[/font]
Epizod 1
Gwiezdne ciemności


[font="Arial"]Republika po wydarzeniach związanymi ze zniszczeniem gwiezdnej kuźni rozwinęła się, a do jednego wielkiego sojuszu układów i planet dołączyły kolejne. Jednak mrok nigdy nie ustępuje, zdradzieccy jedi którzy przeszli na ciemną stronę mocy, szukają pomsty za zabicie mistrza Malaka przez Saturasa słynnego Jedi który niegdyś zwał sie Darth Raven. Błędni rycerze Jedi poszukują broni która ponownie może zagrozić Republice. Jeden Jedi słynny Qurnik z polecenia rady jedi wyruszył na zbadanie odległej planety Jonosailos aby sprawdzić co się działo z osadnikami którzy zaginęli kilka dni temu...[/font]


Patrzcie ludzie widze coś na niebie, jakiś statek.

- Czy jesteś Jedi który miał przybyć nam na pomoc w tych ciężkich czasach?
Chcialbym zagrać w to grę Star wars z wami tylko niewiem jak zacząć?????


Dobra o to moja postać:

Imie: Baji Moochoz.
Wiek: 40 lat.
Płeć: Facet.
Klasa: Zwiadowca.
Rasa: Człowiek.

Statsy:
Zręczność: 16
Siła: 15
Charyzma: 13
Intelekt: 18(moozg)
Wytrzymałość: 13
Mądrość: 15

Atrybuty:
- Złota rączka: postać zyskuje wiedzę o wszelakich zabezpieczeniach fizyzcznych, mentalnych i programowych
- Stosowanie pancerzy (wszystkich)
Bronie:
- Bazooka
- Karabin Blasterowy
Panczerz:
-średni skórzany pancerz + 6 obrona (spowalnia nosiciela)

--------------------------------------------------------------------------------

Aha jeszcze wygląd:
Wzrost: 2,10m
Kolor włosu: Blond.
Kolor oczu: Jedno niebieskie. Drugie zielone.
Zarost: Żadkie PKS-y na wysokość ust.
Znaki szczególne: Blizna zaczynająca się na czole przechodząca przez lewe oko(tylko powieka) do nosa.

--------------------------------------------------------------------------------

Aha jeszcze kilka moich danych:
Moje GG: 1880344
E-mail: zarzecki_03011@poczta.onet.pl
No cóż przez ostatnie dni nękały nasz straszliwe burze, które poprzedził jakiś ogromny błysk światła gdzieś na północ od naszej stacji badawczej gdzie się aktualnie znajdujemy. Baji Moochoz Choć tutaj! Przedstawiam ci Baji Moochoz'a jest on zwiadowca i wskaże ci drogę do potencjalnego miejsca tajemniczego wybuchu (macie iść na północ od osady). Zanim jednak wyruszycie należało by udać się do Motty kupca, który da wam za darmo kilka potrzebnych przedmiotów wystarczy do niego zajść.

Życzę powodzenia

Ciemna postać używając swoich mocy jedi wskoczyła na stację meteoroligczną z wielkim radarem na czubie.>

To Lukas jedi który ostatnio groził że jeżeli nie opuścimy tych ziem to spotka nas nieszczęście, może wypadało by z nim pogadać?
Chyba masz racje starcze.
Miałem odebrać Medpacki i surowice za Qurnika
---------------------
Co robisz Qurnik???
(ej nie zapominajcie o liście postaci pod każdym postem żebym wiedział kim jesteście )

Poza grą co z ekwipunkiem???????
------------------------------------

Mój ekwipunek(obecny):

Broń:
- Bazooka(niewiem ile rakiet)
- Karabin Blasterowy.(???? liczba amunicji)

Pancerze:
-średni skórzany pancerz + 6 obrona (spowalnia nosiciela).

Inne rzeczy:
-10 Medpaków.
-10 Surowic.
-------------------------------------------
Co z kasą?????
Baji Moochoz:

-Jak tak dalej bedzie padać to powóć na bank Będzie.

(mówi do starca)

-Od kiedy dręczy was ten zły Jedi Lukas...o pardon nie przedstawiłem się Jestem Baji Moochoz a ty????
Jestem Wampirem.
Jestem jedynym istniejącym Bogiem.
Jestem dumny z tego, iż żeruję na ludziach i oddaję honor moim zwierzęcym instynktom.
Baji Moochoz:

(podnosze list który upuścił Lukas i czytam go)

(krzycze)

-LUKAS JEŚLI JESTEŚ MĘŻCZYZNĄ TO POKAŻ SIĘ.


-Czego chcesz nędzy robaku? Mówie to bardzo nie miłym głosem
Jestem Wampirem.
Jestem jedynym istniejącym Bogiem.
Jestem dumny z tego, iż żeruję na ludziach i oddaję honor moim zwierzęcym instynktom.
Bai Moochoz:

(Wyciągam Bazoke i mówie)

-Czemuż mamy się z tąd wynieść w niczym nie zawiniliśmy.
-Jestem Naukowcem(obecnie Zwiadowca) i nieszukam zwady, może krótka konwersacja roztrzygnie ten spór bez zbędnego rozlewu krwii???
(Wycelowuje Bazooke, ale nie strzela)
-No to jeśli chcesz porozmawiać schowaj tą broń, i tak na nic ci sie nie da, na mojej twarzy maluje się wredny uśmieszek.
Jestem Wampirem.
Jestem jedynym istniejącym Bogiem.
Jestem dumny z tego, iż żeruję na ludziach i oddaję honor moim zwierzęcym instynktom.
będzie trzeba kontynuować

Po tych wszystkich rrozmowach udaliście się do miejsca wybuchu zabiliście 2 ogary karh i otrzymaliście 500 PD teraz jestście nad wielkim jeziorem i widzicie mały obóz z łodziami co robicie?

Opcje:
-wkraść się po cichu i rozwalić wrogów ryzykując włączeniem alarmu
- wkraść się i po cichu zająć jedną z łodzi ryzykując włączeniem alarmu
- Uwolnić więźnia ryzykując włączeniem alarmu
mowie do Bala " słuchaj , pomyslec musze ... ech .... sido sciemnienia poczekajmy - i wtedy jencow wyzwolimy, do tego czasu zas sprawdz ilu jest sithów i innych straznikow ..." i zaczynam medytacje
Widzisz z ok 10 sithów ale większość z nich jest pod wypływem strachu i mają słabe morale.

W wizji zobaczyłeś postać uwęzioną w klatce w jednym z budynków.
po skonczonej wizji dalej medytuje , teraz juz w celu zebrania sił duchowych i fizycznych
← Strefa Sesji
Wczytywanie...