[BGII] Kensai/mag

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Dinagon dnia śro, 08 paź 2008 - 15:55 napisał

@up
Nie polecam go. Zobaczmy:
-nie może rzucać czarów w zbroi, więc nici z dobrej ochrony (oprócz tarczy)
-od pułapek są kule, gify, symbole...
-trudno pogodzić wszystkie klasy pod względem cech, złodziej w zręczność, woj w siłę, która nie jest przydatna dla maga, a mag w inteligencję co jest kompletnie nieprzydatne dla woja i złodzieja
-a co z umiejętnościami? w co pakować? pułapki? młyńce? dodatkowe czary?
-trudno dobrać broń, amulety tak, żeby rozwalać samemu przeciwników
-to tak jak komórka na 2 karty SIM, wszystko w jednym
+w końcu to 3 razy więcej expa
+jeśli się umie grać i to wszystko pogodzić, można nieźle wymiatać

Nie musicie odpowiadać na te pytania, żeby nie było. To tylko moja opinia.



Nie zgadzam się z tym. co Mówisz
-Kensai-mag też nie może rzucać czarów w zbroi przecież to mag co nie? więc nie ma znaczenia czy kensai/mag czy woj/zło/mag Ważne że MAG i już nie można rzucać czarów w zbroi. Po za tym kensai/mag nie może wogóle używać zbroi a woj/zło/mag może używać jak nam się skończą czary żeby mieć lepszą obronę
-kule, glify itp zadają słabe obrażenia a pułapka kolcowa wszystko rozwali Po za tym na niektóre czary potwory są odporne.
-Można pogodzić wszystkie klasy pod względem cech tylko trzeba wiedzieć jak ustawić je wszystkie. Inteligencja siła i zręczność na maxa. Reszta nie jest potrzebna w grze
-w co pakować? Na początku w pułapke kolcową i zapamiętywanie dodatkowych czarów potem w reszte ze wzrostem poziomu.
-To bzdura. Bardzo łato jest wybrać broń. Można w jedną łapke (tam gdzie tarcze) dać broń Drizzta. A w drugą Furię niebios. Nie dość że miećż Drizzta daję +2 do klasy pancerza (tylko dobre postacie) to jeszcze Furia Niebios paraliżuje wroga. Na wyższym poziomie walisz z tych broni ZA KADYM RAZEM. Nie ma pudła (bardzo rzadko) Nawet dobrym wojem byś tak nie walił za każdym razem.
-I dobrze że wszystko ma w jednym. Na tym plega ta postać masz wszystko czego ci trzeba.
-Ale grasz solo więc lvle lecą ci jak szalone więc nie przejmować się tym panowie
-Tak to prawda. Jeżeli mamy postac na wysokim poziomie to nie ma zartów wtedy

Pozdro
Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Ellesis dnia śro, 08 paź 2008 - 17:14 napisał

No tak, ale trochę kiepsko znosi np. Przyjmowanie strzał na jakże dumną klatę. Czystym kensajem nie mogłem zdzierżyć, poza tym no fireball no fun


No kensai nie jest przecież zbyt odporną klasą, za to zadaje spore obrażenia, z drugiej strony ma on jeden plus w obronie, mam tu na myśli dużą liczbę Punktów Życia (zawsze lepiej więcej niż mniej )

Odpowiedz
Woj/zlo/mag też wali mocno tylko zależy od siły jak u kensajamaga. Ale skoro upieracie się przy kensaju to ok ale ja tam mówie mu precz
Odpowiedz
Piszę o kensai, bo ten temat jest temu poświęcony.
Jeśli chodzi o mnie to uważam, że jest on bardzo przydatny dla drużyny, gdyż zadaje bardzo duże obrażenia, ok wiem, że ma słabą obronę, ale można to wytrzymać, jeśli się puści obok Korgana, kensai wali a Korganowi się dostaje

Odpowiedz
grałem wiele razy w/m/z i powiem tak jeśli chodzi o obrażenia tu Kensai/mag>w/m/z
ale jeśli chodzi o mobilność w/m/z>Kensai/maga
wiadomo wmz łatwiej jest bić levele wystarczy pułapki rozbrajać itd uczyć się czarów i exp leci a kensaiem jest trudniej o wiele na początku
Dota ownz [you]
„Dies irae, dies illa
Solvet saeclum in favilla
Teste David cum Sybilla
Quantus tremor est futurus..."
Odpowiedz
Słabą obronę to on ma na początku, ale spokojnie można znaleźć przedmioty zapewniające wysoko minusowe klasy pancerza, zresztą wspominałem o tym, że niezawodną skorupę stanowią np. czary kamienna skóra, lustrzane odbicia (których jest multum na wysokim poziomie) oraz ogniste tarcze i przyspieszenie ruchów. W/M/Z jest strasznie oklepaną postacią, a kensaj stawia duże wyzwanie przed graczem, przez co gra staje się ciekawsza.

Takie moje zdanie


Odpowiedz
Nie grałem W/M/Z (kiedyś na pewno spróbuję), ale co do kensaia/maga powiem tak: postać jest świetna.

Cytat

Kensai-mag też nie może rzucać czarów w zbroi przecież to mag co nie? więc nie ma znaczenia czy kensai/mag czy woj/zło/mag Ważne że MAG i już nie można rzucać czarów w zbroi. Po za tym kensai/mag nie może wogóle używać zbroi a woj/zło/mag może używać jak nam się skończą czary żeby mieć lepszą obronę.


Tutaj (moim zdaniem) nie jest to takie ważne. Nawet jeśli mógłby rzucać czary w zbrojach to i tak wziąłbym Veknę. Jeśli rzucimy czar "mamidło" otrzymujemy swojego klona (co prawda ma mniej zaklęć, ale ma ten sam ekwipunek i tak samo walczy w zwarciu), więc otrzymujemy dwie postacie, które szybko czarują i dobrze walczą w zwarciu (szczególnie jak mają dobre bronie). Do tego dobre czary ochronne (jesteśmy nietykalni) i deva. W takim zestawie z dobrymi zaklęciami kensai/mag wymiata. Początkowo miałem problem jedynie z Kangaxxem, ale reszta szła gładziutko.

Cytat

Jeśli chodzi o mnie to uważam, że jest on bardzo przydatny dla drużyny, gdyż zadaje bardzo duże obrażenia, ok wiem, że ma słabą obronę, ale można to wytrzymać, jeśli się puści obok Korgana, kensai wali a Korganowi się dostaje biggrin.gif


Ja uważam, że kensai/mag został stworzony do gry solo. Owszem dobry kensai/mag, korgan i edwin (ewentualnie + Viconia) to drużyna nie do zbicia. Ale - moim zdaniem grać jedną postacią i jechać przy tym bez problemu smoczki, potężnych magów, hordy przeciwników to dopiero dumna rzecz. Dla mnie trzeba zaliczyć tą postacią raz grę na solo, a dalej można brać korgana i edwina dla klimatu.

Cytat

a kensaiem jest trudniej o wiele na początku


M.in. z tego płynie frajda z gry kensaiem/magiem. Na początku trochę się nacierpisz, ale później widać tego efekty.
Odpowiedz
Mam pytanie odnosnie kensai/mag, poniewaz zlamalem mojego kensaia na 11lvl i doszedlem pozniej magiem do 12lvl. Nie wiem czy cos zle zrobilem czy co, ale jak wejde na karte postaci to mam ze mag jest na gorze i tam ile doswiadczenia potrzebuje do nastepnego lvl a nizej przy kensai nie mam ile expa potrzebuje do nastepnego lvl. Moje pytanie teraz brzmi czy juz nie bede awansowal wiecej w klasie "kensai" czy jak to jest?
Odpowiedz
grasz na zwykłym baldurze?? bo tam był ogranicznik expa pamiętam, że w/m/z można było bez easyofuse mieć 13/13/14 i dalej się nie dało
Rada ode mnie zainstaluj easy of use i ściągnij blokade expa jakbyś miał jakieś problemy napisz je tu w tym temacie
Dota ownz [you]
„Dies irae, dies illa
Solvet saeclum in favilla
Teste David cum Sybilla
Quantus tremor est futurus..."
Odpowiedz
Gram w baldura 2 z dodatkiem i sciagnalem ograniczenie xp. Wiec nie wiem czy tak ma byc jak napisalem wyzej czy cos jest nie tak...?
Odpowiedz
Zrobilem tak jak mowiles zainstalowalem tego moda easy of use, a xp mialem sciagniete wczesniej. Czytalem sporo o tej kombinacji kensai/mag i wydawalo mi sie ze normalnie awansujesz w jednej i drugiej klasie, ale u mnie zrobilo sie chyba tak ze kensai jest nieaktywny nie wiedziec czemu... Dolacze screena z karty postaci zebys wiedzial dokladniej o co mi chodzi. No chyba ze tak ma byc... O to link:

http://img3.imageshack.us/img3/5970/macko.jpg
Odpowiedz
ehm blokneła ci się klasa bo pewnie jak miałeś maga na 11 dalej ci wbijało do maga i nie odblokowało kensai jedyne co widze to sciągnij gate keepera i zmień tam mu lvl może to zadziała zmień na 13 i daj tyle samo expa
Dota ownz [you]
„Dies irae, dies illa
Solvet saeclum in favilla
Teste David cum Sybilla
Quantus tremor est futurus..."
Odpowiedz
Kurde jak to mozliwe ze sie bloknela? Zrobilem wszystko tak jak inni napisali i co... Zmienilem lvl i exp w shadow keeperze ale wtedy przy kensai pojawia sie napis ze jest nieaktywna klasa. Co takiego zle zrobilem ze mi sie zablokowalo zebym wiedzial na przyszlosc moze?
Odpowiedz
hmm napisz pma do Kresselack lub Couryn oni są bardziej doświadczeni, ja ci już nie pomoge sorry(by napisać pm zarejestruj się)
Dota ownz [you]
„Dies irae, dies illa
Solvet saeclum in favilla
Teste David cum Sybilla
Quantus tremor est futurus..."
Odpowiedz
Słuchaj, a czy Ty za pomocą Shadow Keepera kombinowałeś coś z klasą postaci po zduelowaniu jej na maga?
Odpowiedz
Zrobilem postac od nowa zeby miec pewnosc i zlamalem na maga dopiero na 12lvl nie jak ostantio na 11lvl. Przed chwila wlasnie uzyskalem 13lvl magiem i odblokowala mi sie klasa kensai. Odzyskalem zdolnosci kai itd. ale nadal mam to samo ze kensai ma tam 12lvl i nie ma ze do nastepnego potrzeba tyle i tyle expa i exp nabija mi sie tylko do maga... Nie nic w shadow keeperze nie robilem nie mam go nawet. To tak ma byc ze teraz tylko awansuje magiem a kensai bedzie caly czas na 12lvl czy to sie jakos pozniej jeszcze zmieni?
Odpowiedz
Nie, nie zmieni się już. Kensai będzie miał ten poziom, na którym go złamałeś na maga. Jeśli chciałbyś awansować w obu klasach, musisz poszukać moda, który umożliwia wybranie podczas tworzenia postaci wieloklasowości + podklasę (tj. od razu zamiast wojownik/mag możesz wziąć klasę kensai/mag).
Odpowiedz
Troche juz pogralem ta postacia i kurde co mam teraz zrobic... Zrobilem wszystko tak jak inni tutaj napisali i nikt chyba nie mial takiego problemu to dlaczego ja mam? Cos zle zrobilem czy jak? Popatrzylem po modach i nic takiego nie znalazlem. Juz sobie taka ochote narobilem na gre kensai/mag i prosze
Odpowiedz
Nie rozumiem tego punktu, który jest opisany na stronie. To tak jakbym za same nauczanie się dostał poziomy a nie za potwory itp

-Po złamaniu na maga należy nakupować i wyuczyć się jak najwięcej zwojów (można nawet wywalić drużynę na ten czas). Podniesie to choćby 5 poziomów.
Odpowiedz
Przecież w Baldur's Gate II za zapamiętywanie czarów dostaje się punkty doświadczenia Tak samo jak za rozbrajanie pułapek i otwieranie zamków. Nie zauważyłeś tego?
Odpowiedz
← Baldur's Gate

Kensai/mag - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...