[IWD1] Drużyna

moj dream team
Wojownik-krasnal topy+ wielkie miecze
Wojownkik-pół elf duże miecze + buławy
Łowca-elf wiadomo łuki i kusze bardzo dobry do ściągania magów zwłaszcza jak po malavonie sie znajduje ten łuk to już sam łowca może byc karabinem maszynowym
Kapłan-elf(wysokie resy na zauroczenie itd) supportowiec teamu główna broń buławy i cepy
Mag-elf bez specjalizacji nastawiony na ofensywe
Złodziej-niziołek skrytobójca i rozbrajacz pułapek

2 team
1 osobowy w/m/z osobiście wole wmz dlatego że nią problemów nie ma nigdzie tylko przy smoczycy ale to w dodatku tylko bo jeśli chodzi o ostatniego bossa to go tłucze bez problemu:P
Dota ownz [you]
„Dies irae, dies illa
Solvet saeclum in favilla
Teste David cum Sybilla
Quantus tremor est futurus..."
Odpowiedz
A ja mam pytanie odnośnie drużyny... Czy każdy w miare chociaż zajmuje sie tym czym ma sie zajmowac...? Czy musze miec wszystkie pary oczu otwarte i latac za kazdym i mowic co maja robic...? Bo dostalam ta gre od mego męża i trochę się jej boję.... Juz np. wiem, ze nie wolno wysylac slabszych do walki, bo zdychaja po pierwszym ciosie...
Odpowiedz
Witam.Niestety,jeżeli ma się drużynę wieloosobową to trzeba im wydawać polecenia.Można indywidualnie,lub zaznaczyć ich i np.wydać polecenie ateku.Lecz nie musisz mieć wszystkich 6 osób,można mieć jedną a silną.NP.magowie są raczej nastawieni na czary,w zwarciu się się nie sprawdzają za bardzo,lepiej niech ostrzeliwują przeciwników.Ja gram 1 osobą,ponieważ nie muszę kontrolować wszystkich,tylko skupiam się na jednej.Mem nadzieję,że pomogłem .Pozdrawiam
Odpowiedz
jak chcesz grać jedną osobą to tylko 1 mozliwość wieloklasowiec:
wojownik/mag/złodziej
Dota ownz [you]
„Dies irae, dies illa
Solvet saeclum in favilla
Teste David cum Sybilla
Quantus tremor est futurus..."
Odpowiedz

Cytat

jak chcesz grać jedną osobą to tylko 1 mozliwość wieloklasowiec: wojownik/mag/złodziej


Tak, który ma 8 życia na początku i jest pierwszą osoba, która wyciąga kopyta w mojej drużynie... Dzieki...

Szymen--> Chce miec wieloosobową, bo nie poradze sobie jedną, czy tam nawet trzema. Problem w tym, ze zanim zdąże użyć maga, podczas gdy resztą próbuje walczyć, to albo mi giną albo kończy sie walka a ja sobie stoje i czaruje albo sie ukrywam czy co tam.. szczerze mówiąc - wkurza mnie to.
Odpowiedz
nie wiem ale z ego co pamietam w/m/z ma bodajze 10 lub 12 pktow zycia i nie wiem jak ty ale ja przeszedlem cala gre wmz i miałem w nie których miejscach mniejsze problemy niż teamem
po za tym jak grasz w teamie to sie nie bierze tego wieloklasowca bo to nie jest oplacalne mniej expa wtedy zbierasz
Dota ownz [you]
„Dies irae, dies illa
Solvet saeclum in favilla
Teste David cum Sybilla
Quantus tremor est futurus..."
Odpowiedz
heh spoko =] też robiłem dużo błędów grając 1 raz w crpgi więc to norma
Dota ownz [you]
„Dies irae, dies illa
Solvet saeclum in favilla
Teste David cum Sybilla
Quantus tremor est futurus..."
Odpowiedz
Chyba nie pamiętacie o aktywnej pauzie. W każdej chwili można zatrzymać grę i na spokojne wydać wszystkie polecenia niezaleznie czy się gra jednoosobową drużyną czy wieoosobową. A co do składu to myślę, w ID nie ma to aż takiego znaczenia. Powinno się mieć kapłana i maga a reszta do walki w zwarciu czyli pal, barb, woj. Złodzieje nie są myślę potrzebni a tylko zajmują miejsce w drużynie. Rasa jest rzeczą drugorzędną poza niektórymi przypadkami...
Odpowiedz
Ze względów technicznych masz rację, ale ze względów estetycznych - nie Myślę że lepiej gra się zróżnicowanym teamem, a nie takim samym jak większość graczy :] Dlatego lubię mnichów, bardów i czarowników Szkoda tylko, że nie pamiętam mojej drużyny z IWD1
Odpowiedz
W Icewinda grałem dawno temu, ale w miarę pamiętam moją drużynę - oto jej skład :

Człowiek, wojownik - przywódca drużyny, dobry w walce, no i zawsze wysyłałem go do handlu bo miał najwięcej charyzmy
Krasnolud, wojownik - główny tank i wymiatacz Najlepszy w walce w zwarciu
Elf, łowca - głównie od łuków i krótkich mieczy
Niziołek, złodziej - wiadomo, pułapki, kradzieże i ciosy w plecy
Człowiek, kapłan - leczenie, leczenie i walka. Nie był może tak dobry jak wojownicy, ale sprawdzał się dość dobrze
Elf, czarodziej - główny spec od czarowania (ach te ogniste kule )

Ogólnie drużyna sprawdzała się dość dobrze, bo była w miarę uniwersalna. Każdy miał swoje zadanie do wykonania. Takim składem gra się bardzo przyjemnie
Wolność ja kocham i rozumiem.
Wolności to ja oddać nie umiem.

-Lao Che
Odpowiedz
Również grałem dawno temu, ale swoją drużynę dobrze pamiętam:
1) Paladyn, Człowiek - miecz dwuręczny, charyzmatyczny lider teamu
2) Wojownik, Krasnolud - topory, istny kombajn:D
3) Wojownik/Kapłan, Półelf - wekiery, leczenie i czary wspomagające
4) Złodziejka, Niziołek - nieoceniona w otwieraniu zamków, szukaniu pułapek i sztyletowaniu:D
5) Czarodziej, Elf - czary głownie ofensywne i przywołania
Grało się naprawdę dobrze, bez żadnych problemów
Odpowiedz
5 postaci - nie dziw, że bez problemu

Painkiller podsunął mi pewną myśl. Gdzieś (może nawet tutaj) widziałem, że ktoś napisał o krasnoludzie jako o najlepszej rasie dla wojownika. Nie mogę się zgodzić. Krasnale są właśnie kombajnami - mnóstwo PŻ, premie względem większych istot, odporności. Krasnoludzkiego wojownika można rzucić w wir walki bez obaw. Ale elfy również nadają się bardzo do tej profesji. Mają premię do zręczności, więc wzrasta ich KP oraz TraKo. Polecam krasnoludów do topora i młota (ewentualnie kusz), a elfów do wielkich mieczy i łuków.

Jeszcze odnośnie złodzieja. Niziołek to dobry wybór, ale tiefling jest jeszcze lepszy. Ma więcej punktów umiejętności ze względu na premię do inteligencji, tą samą premię do zręczności co kurdupel i brak kary do siły. Z mniejszym wahaniem można go więc posłać do walki.

To tyle ode mnie.
Odpowiedz
Mój team już od dawna nie uległ zmianie i całkiem dobrze sobie radzi:

Paladyn - Człowiek
Wojownik - Krasnolud
Wojownik - Człowiek
Kapłan - Człowiek
Łotrzyk - Elf
Mag - Człowiek

Jednakże, mój znajomy zrobił kiedyś team bardzo bojowy, stawiając na ilość PŻ i na to aby każdy mógł w miarę oddać w walce wręcz:

Wojownik - Krasnolud
Wojownik - Krasnolud
Wojownik - Krasnolud
Kapłan - Krasnolud
Łotrzyk - Krasnolud
Mag - Krasnolud

zarówno w IWD i IWD II ten team sprawdzał się, jednakże najwięcej z tego uciechy miałem gdy całą drużyną krasnoludów prowadził rozmowę z Larretem w Odciętej Dłoni
"...Kto śmierć znajduje u progu mądrości, uleczy zranioną duszę swą..."
Odpowiedz
Taak Ja też kombinowałem z ekipą całkowicie krasnoludzką i świetne rzeczy wychodziły Szczególnie w IWD II...


Jeśli kłamię, niech wejdę krasnoludowi w drogę!
Jestem krasnoludem, który wziął sobie za żonę uroczą dziewoję o pięknych kształtach. Zapamiętaj to! Jestem uparty, groźny i mam drewnianą chochelkę obitą różowym futerkiem. Lepiej ze mną nie zadzierać.


[color="red"]Pec Ci w oko...
Niech będzie pochylony...


Cóż, jeśli kiedykolwiek będziesz w potrzasku...
...to napisz petycję ;p
[/color]
Odpowiedz
Rany Widzę, że ten temat poszedł w zapomnienie a taki fajny przecież jest.

Ja mam aktualnie taki tim.

Krasnolud - wojownik
Krasnolud wojownik/kapłan
Człowiek - wojownik
Elf - wojownik
Elf - Mag
Niziołek wojownik/złodziej

Jako tako może być na razie ;p
Odpowiedz
Zgadzam się temat jest fajny a gra jeszcze fajniejsza!

Ostatnim razem grę przechodziłem taką drużyną :

Aeroth - asimar paladyn
Sylvanas Windrunner - księżycowa elfka łowca
Jet Laya - pół-elfka kapłanka
Kaidala - dzika elfka druidka
Tomi Szubienicznik - niziołek wędrowny łotrzyk
Jareth - księżycowy elf czarodziej

[Dodano po 13 minutach]

Raczej się mocno pośpieszyłem się z odpowiedzią na tym forum tą drużyną co napisałem powyżej do Icewind II przeszedłem.Jedynkę to zaś tym składem grałem:

Strażnik - człowiek paladyn
Sara - człowiek wojownik
Lilia - elf druid
Darius - człowiek kapłan
Irma - człowiek łotrzuk
Khelben - człowiek czarodziej

Mam nadzieje że tam ten post zostanie mi wybaczony

\"Kroczysz mroczną drogą, ale jest ona najmroczniejsza dopiero wtedy, jeżeli zamkniesz oczy\"


"Czasami mały aniołek musi utrzymywać pozory"
Odpowiedz
A ja Wam powiem szczerze, że trochę się dziwię, że robicie tak duże drużyny. Mi bardziej odpowiada gra w mniejszej 4 osobowej drużynie, szybciej wbijają poziomy, lepszy ekwipunek noszą i ogólnie więcej z nich radości

Mój skład to:
Człowiek Wojownik
Człowiek Kapłan
Człowiek Czarodziej
Człowiek Złodziej (z łukiem)

Skład silny, choć nie jestem w pełni zadowolony z mojego złodzieja, blado wypada na tle drużyny, ale tym składem spokojnie da się przejść obie części IWD

Odpowiedz
Człowiek /Mężczyzna/ Paladyn
Człowiek /Kobieta/ Kapłanka
Pół Elf /Kobieta/ Wojowniczka
Pól Elf /Mężczyzna/ Wojownik (to dowódca i oczywiście daje mu najlepsze zbroje chociaż on wcale nie jest najsilniejszy.)
Pół Elf /Mężczyzna/ Łowca (on jest najlepszy zabił już ok140 a reszta [nie licząc kapłanki która zabiła 18] waha się od 45 do 80.
Krasnolud /Mężczyzna/ Wojownik.
Odpowiedz
← Icewind Dale

Drużyna - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...