[World of Warcraft: Wrath of the Lich King] WotLK - czyżby 13 listopada?

Data wydania najnowszego dodatku do nagradzanego World of Warcraft zdaje się być ściśle chronioną tajemnicą, zaś kolejne doniesienia wciąż okazują się nieprawdziwe. Jak będzie i tym razem?

Jedna z witryn umieściła reklamę World of Warcraft: Wrath of the Lich King target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">reklamę World of Warcraft: Wrath of the Lich King. Widzimy na niej wyraźnie: IN STORES 11.13.08. Czyżby zatem tuż przed zimą dane nam było zwiedzić mroźne Northrend?

[Aktualizacja] Informacja została potwierdzona przez pracowników Blizzarda w wydaniu prasowym target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">wydaniu prasowym. Na stronie głównej target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">stronie głównej zaś pojawił się splash, na którym możemy podziwiać pudełko dodatku.

Znalazłem jedyne źródło i cel wszelkiej racji
Z tego co mi kolega mówił to dostał smsa od blizzarda, o tym, że WotLK wyjdzie 13.11 więc myślę, że to informacja jak najbardziej oficjalna
Doktor Freud spojrzał z rozdrażnieniem na swoje zimne cygaro, uznając jego nagłe zgaśnięcie za personalny atak.
Przypadek Adolfa H. Eric-Emmanuel Schmitt

Ciekawe co trzeba zrobić i kim być, by dostawać eski od Blizzarda Jak dla mnie to niech lepiej nie wychodzi za szybko, bo znowu ileś osób trzeba będzie siłą odrywać od komputera i gonić do roboty
Myślę, że wystarczy wpisać numer w profilu WoWowym i wtedy będzie się dostawać smsy z ważnymi newsami

Jak dla mnie to WotLK mogłoby wyjść już jutro ;d
Doktor Freud spojrzał z rozdrażnieniem na swoje zimne cygaro, uznając jego nagłe zgaśnięcie za personalny atak.
Przypadek Adolfa H. Eric-Emmanuel Schmitt

Hmmm. Kilka dni temu ściągałem patch 3.0, lecz nie nadaje się jeszcze do instalowania. Jak się dowiedziałem od Nazina ;p jest to główny trzon patcha, lecz potrzeba jeszcze detonatora aby go uruchomić, czyli instalowanie patcha będzie za jakiś miesiąc. Będzie to patch, przygotowujący do nowego dodatku. Więc sam dodatek wyjdzie miesiąc po patchu (na chłopski rozum) Czyż nie Nazinie? ;p

[Dodano po 3 godzinach]

Cytat

In the frozen wastes of the north, the Lich King Arthas Menethil rallies his undead army and schemes to bring an end to all life on Azeroth -- and in a couple of months, you'll begin your epic journey into Northrend to confront the Lich King and his minions yourself. Blizzard Entertainment's second expansion to World of Warcraft -- Wrath of the Lich King -- will be in stores on November 13 in North America, Europe, Mexico, Argentina, Chile, and Russia, and on November 14 in Australia, New Zealand, Thailand, Singapore, and Malaysia. The expansion will be available in Korea and the regions of Taiwan, Hong Kong, and Macau on November 18, and the launch timing for China will be announced at a later date. For more information, read the press release or visit the Wrath of the Lich King website.

Wrath of the Lich King will be available in both a standard edition and a special Collector's Edition (in select areas). The Collector's Edition will contain an art book, behind-the-scenes DVD, exclusive in-game pet, and more. For pictures and a complete list of contents, check out the Collector's Edition website.

Retailers in North America are currently taking pre-orders for the game. Reserve your copy now online!

Source: http://www.worldofwarcraft.com i wszystko jasne ;]
"Hi ho hi, it's off to war we go..."

Hedon, Rinsed in post-human shadows A monument scorned by the teeth of time
Miał być jutro o tym news, ale trudno Pewnie 12 listopada będzie w HR: "Od jutra mnie nie ma z przyczyn osobistych" u kilku osób
← World of Warcraft
Wczytywanie...