[IWD2] Wasza drużyna

Paladyn Helma : Paladyni Helma podążają drogami wyznaczonymi przez boga strażników. Bronią oni słabszych i ochraniają ważne miejsca przed atakami.

Specjalna zdolność zakonna: Może dodać klasę wojownika bez obawy, że nie będzie mógł awansować już w klasie paladyna.

Widzisz tak jest napisane...czyli ze paladyn ten paladyn poza wojownikiem nie moze awansowac w jakiejs klasie i powrocic znowu potem do paladyna...wiec dlatego pytam o tego maga lotrzyka
Odpowiedz
Mówisz "tylko" cztery poziomy... a te cztery poziomy to nie jest tak mało.
[font="Courier"]"In noreni per ipe,
in noreni cora;
tira mine per ito,
ne domina.
In romine tirmeno,
ne romine to fa,
imaginas per meno per imentira."[/font]

[font="Courier"]"Nie bój się cieni, one świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło"[/font]
[font="Courier"]"Nigdy nie znajdziesz prawdziwego przyjaciela, jeśli sam nie umiesz nim być..."[/font]
[font="Courier"]Hej, Ty lepiej czytaj moje posty, a nie sygnaturę.[/font]
Odpowiedz
Może i szybciej zdobywasz te poziomy ale jednak będziesz stał w miejscu i na pewno potem będziesz o jeden poziom czarów niżej. Dla mnie to dużo.
[font="Courier"]"In noreni per ipe,
in noreni cora;
tira mine per ito,
ne domina.
In romine tirmeno,
ne romine to fa,
imaginas per meno per imentira."[/font]

[font="Courier"]"Nie bój się cieni, one świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło"[/font]
[font="Courier"]"Nigdy nie znajdziesz prawdziwego przyjaciela, jeśli sam nie umiesz nim być..."[/font]
[font="Courier"]Hej, Ty lepiej czytaj moje posty, a nie sygnaturę.[/font]
Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik LIRAEL dnia pią, 09 maj 2008 - 15:50 napisał

albo stwórz jednego W/M/Z i już się całkowicie problem rozwiąże..


hmm To jest ID2 nie BG imho tu wmz nim sie sklasujesz to lekki problem tak samo z statami nie wiem jaką rasę byś mógł wziąć by mieć dobre staty (siła(18) zręczność 16-18,kondycja(18),int 18 z odejmowania z charyzmy i mądrośći nie zrobisz tak) granie wmz tutaj nie jest dobrym wyborem bo nie możesz odrazu zaklasować się tylko bij 3lvl magiem lub wojem...
Dota ownz [you]
„Dies irae, dies illa
Solvet saeclum in favilla
Teste David cum Sybilla
Quantus tremor est futurus..."
Odpowiedz

Cytat

Paladyn Helma : Paladyni Helma podążają drogami wyznaczonymi przez boga strażników. Bronią oni słabszych i ochraniają ważne miejsca przed atakami.

Specjalna zdolność zakonna: Może dodać klasę wojownika bez obawy, że nie będzie mógł awansować już w klasie paladyna.

Widzisz tak jest napisane...czyli ze paladyn ten paladyn poza wojownikiem nie moze awansowac w jakiejs klasie i powrocic znowu potem do paladyna...wiec dlatego pytam o tego maga lotrzyka


Chcialbym to wznowić...skoro twierdzicie ze moge zdwuklasowac paladyna na jakąkolwiek klase i potem powrocic do podstawowej to co oznacza ten tekst pogrubiony?
I teraz....jaką rase by sie najbardziej opłacało wybrac do maga/zlodzieja? mam na mysli glownie albo dzikiego elfa albo ksiezycowego...bo z dzikim ładowałbym w charyzme a w ksiezycowym w inteligencje...(dziki czarownik, ksiezycowy czarodziej)
Odpowiedz
Nie bierz czarodzieja...
[font="Courier"]"In noreni per ipe,
in noreni cora;
tira mine per ito,
ne domina.
In romine tirmeno,
ne romine to fa,
imaginas per meno per imentira."[/font]

[font="Courier"]"Nie bój się cieni, one świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło"[/font]
[font="Courier"]"Nigdy nie znajdziesz prawdziwego przyjaciela, jeśli sam nie umiesz nim być..."[/font]
[font="Courier"]Hej, Ty lepiej czytaj moje posty, a nie sygnaturę.[/font]
Odpowiedz
Tak, charyzmy jak najwięcej...
Inteligencja? Może trochę więcej? np. 6? albo 7? Bo 3 na maga to chyba trochę za mało...
[font="Courier"]"In noreni per ipe,
in noreni cora;
tira mine per ito,
ne domina.
In romine tirmeno,
ne romine to fa,
imaginas per meno per imentira."[/font]

[font="Courier"]"Nie bój się cieni, one świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło"[/font]
[font="Courier"]"Nigdy nie znajdziesz prawdziwego przyjaciela, jeśli sam nie umiesz nim być..."[/font]
[font="Courier"]Hej, Ty lepiej czytaj moje posty, a nie sygnaturę.[/font]
Odpowiedz
A tak ogolnie to jaką rase i klase radzilibyscie zdwuklasowac ze złodziejem bądz z magiem? mag/kapłan np?
Odpowiedz
Zael no jasne ,że się nie da W/M/Z typowego zrobić w IW2 źle mi wystukało "mordkę" miała być ... ale w sumie jakby się pokombinowało to teoretycznie da się taką postać zmontować.. co do pogrubionych tekstów i opisów paladynów to nie wiem nigdy nie dwuklasowałem paladyna niezgodnie z jego preferencjami przeważnie był to Helmita więc z wojem nie było żadnego problemu ,ale wydaje mi się że tu autor miał bardziej na myśli że nie będzie miał kar do zbieranego doświadczenia..co do innych możliwości to bladego pojęcia nie mam.. najlepszym rozwiązaniem do złodzieja to moim zdaniem jest wojownik...klasa może być człowiek albo diabelstwo..a maga /czarownika serio bym grał czystego

[Dodano po 2 minutach]

soory wiekie miało być; Zeal...jeszcze raz przepraszam...
Odpowiedz
Chodzi mi o kary..kiedy mam kary po dwuklasowaniu (jakie mogą byc?) Jezeli np zagram dzikim elfem wojownikiem to kar nie bede mial wtedy kiedy zdwuklasuje go na jego ulubioną klase czyli czarownika? a jezeli zagram czarownikiem i zdwuklasuje na wojownika to czy bedą kary? i jeszcze jedno: czy jezeli zagram np krasnoludem tarczowym kapłanem i zdwuklasuje go na łotrzyka to bedą kary jezeli zadna klasa kórą wzialem nie jest ulubiona?
Czy jest tak ze tylko dwuklasowac mozna na ulubione klasy? jezeli nie chce sie miec jakichkolwiek kar
Odpowiedz
Jeżeli masz np; dzikiego elfa dla którego ulubiona klasą jest czarownik to jeżeli zagrasz jakąkolwiek inną profesją np; do 5 poziomu wojem a potem dodasz 1 poziom czarownika to kary żadnej nie będzie na odwrót też....ale jeżeli chcesz np; dawać po 1 poziomie tej i tej klasy to też żądnych kar nie będzie( 5/5) zaczynają się dopiero przy różnicy 2 poziomów czyli np; 5/2 wtedy dostajesz dużo mniej doświadczenia . Reasumując ulubiona klasa daje nam możliwość dwuklasowania w każdym momencie gry bez obawy ,że będziemy tracić doświadczenie ,tylko musimy pamiętać że nie każda klasę się opłaca dwukalsować i że niektóre klasy się wykluczają "technicznie" ze sobą...
Odpowiedz
Aha czyli w takim razie jezeli bede chcial zagrac dzikim elfem czarownikiem to moge miec nawet 1 poziom czarownikiem a 10 łotrzykiem i odwrotnie...ale juz trzyklasowanie jest karalne bo oprocz mojej podstawowej i ulubionej postaci jest tez inna...o ile sie nie myle

Cytat

zaczynają się dopiero przy różnicy 2 poziomów czyli np; 5/2

Chodzi Ci o to ze zaczynają sie jezeli nie mam nawet jednej ulubionej profesji? czyli np Dziki elf wojownik/kapłan i roznica 2 poziomów

Czy jezeli zdwuklasuje kogos i zaistnieje ta kara to bedzie ona jakos oznaczona w karcie postaci? jakas konkretna informacja?

EDIT: Jeszcze jedno: czy tutaj w IWD 2 mozna uzywac czarów, uzywac umiejetnosci łotrzyka nosząc zbroje płytową, kolczuge itp.? w BG nie mozna bylo ale nie wiem jak jest tutaj
Odpowiedz
Nie możesz czarować w zbroi tzn niby możesz ale przeważnie każdy czar nie wypala.. z tymi poziomami właśnie o to chodzi.. chyba nie ma jakieś zakładki ale pewny nie jestem...
Odpowiedz
Opłaca sie dodawac do młotów? bo kapłanem chcialbym sie w tym specjalizowac a nie chce zeby bylo tak ze sie okaze ze mało tych broni bedzie w grze...
Odpowiedz
opłaca się możesz śmiało dodawać do młotów albo do mieczy półtoraręcznych:)
Odpowiedz
Teraz chodzi mi o atuty...Alchemia i Wiedza tajemna..przeciez z tego co piszą to jest do niczego....rownie dobrze mozna zastąpic to identyfikacją..czy opłaca sie mi do tego dodac chociaz 1 punkt?
Odpowiedz
Wiedza tajemna się przyda jak i alchemia, ponieważ w późniejszych etapach gry będziesz potrzebował tych umiejętności.
BLEACH

Polecam do obejrzenia.



Odpowiedz
Ale do jakis zadan czy co? bo przeciez jezeli chodzi o normalnie uzytki to czar identyfikacja to jest to samo co alchemia i wiedza tajemna;] szkoda ze dzieki alchemii nie mozna robic mikstur wtedy to byloby cos;]
Odpowiedz
← Icewind Dale

Wasza drużyna - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...