[NWN2] Paladyn/Kapłan Bojowy

Przechodzę sobie 2 raz grę i zastanawiam się nad taką opcją - paladyn do 14 poziomu + Kapłan Bojowy do 19/20(Aasimar) czy to ma szansę zadziałać?!

P.S 14 poziom musi być, bo inaczej nijak Paladyn nie może czarować na 4 poziomie(wymóg klasy prestiżowej).
Odpowiedz
To jeszcze jedno pytanie - Młot bojowy + Tarcza czy Buława bojowa?
Odpowiedz
Ja bym raczej dawał w chempiona niż w kapłana..większe bonusy i dodatkowe atuty...i raczej dobry młotek i tarcza przyda się pare kp dodatkowych .albo miecz...można wykuć coś naprawdę fajnego:)
Odpowiedz
Wiesz, pierwszą grę właśnie grałem paladyn/ Czempion i powiem szczerze - wiało nudą. Miałem i tak za mało zręczności, żeby wykorzystać część premiowanych atutów... Natomiast Paladyn/ Kapłan Bojowy poza niezłymi warunkami bojowymi, ma nieporównywalnie więcej fajnych czarów na których mi zależy.
Odpowiedz
Paldek do czarowania??hmm no cóż..jak mawiał mój dziadek jak ktoś jest od wszystkiego to jest do niczego.... chociaż nie mówię ,że ta postać będzie zła , ale to nie lepiej sobie pograć jakąś klasa czarującą? kapłanem albo druidem?
Odpowiedz
Panowie! Jeżeli ktoś ma na uwadze tylko walkę, albo tylko czarowanie to w zasadzie po co rasy typu Bard, Łowca czy Paladyn? Wiadomo, że Paladyn w kwestiach bojowych nigdy nie dorówna Wojownikowi, a Bard Czarodziejowi! Paladyn to postać przedkładająca walkę nad czarowanie, a Kleryk/Kapłan czarowanie nad walkę. Bardziej zależy mi na walce niż czarowaniu(stąd wybór Paladyna, Kleryk zniechęca mnie swoją K8 - kostką wytrzymałości i Średnim atakiem). Kapłan Bojowy ma takie same możliwości w walce jak Paladyn i trochę przydatnych czarów. Do tego ja osobiście bardziej czuję klimat "Warrior Priest'a" niż Boskiego Czempiona. Grałem Boskim Czempionem i klasa jest naprawdę średnia, a zbroja beznadziejna - nie polecam! Rzućcie sobie będąc przed walką wszystkie czary wspomagające jakie posiada(wybrane) Paladyn - naprawdę można z niego zrobić maszynę do zabijania, więc nie piszcie, że czarowanie się nie przydaje! (Gdyby było inaczej to ta klasa nie miałaby sensu, a z własnego doświadczenia powiem, że gra się łatwo i przyjemnie )

P.S
Temat wstawiłem, bo zastanawiałem się nad waszymi przemyśleniami(za wszystkie odpowiedzi dziękuję) na tema tego nieco eksperymentalnego połączenia. Radzę wszystkim trochę się pobawić - łączenie czasami dziwnych klas daje w efekcie bardzo potężne mieszanki; oczywiście Czarnoksiężnik/Szermierz itp. to przesada, ale Kapłanowi do Paladyna nie tak daleko.

+ Dla Paladyna za umiejętności w walce z nieumarłymi, bo czasem się przydają.
Odpowiedz
sorka już wracam do tamatu:) bard jest masakratorem...lepszym od paldka i łowcy..te jego śpiewaneczki w NWN potrafią zadać po 100 obrażeń wszytkim wrogom w zasiegu..( komandos) łowca ma kiepskie czary i się w sumie nie opłaca mu dawać w mądrość żeby z nich korzystał..a paladyn cóż jeżeli byś oparł go głównie na charyźmie i dodał wlaśnie chempiona to by był naprawdę potężny...łączyć klasy jak najbardziej ja zawsze łaczę np łowce z tancerzem i mistrzem oręża...wychodzi całkiem niezła klimatyczna postać;)No ale wracając do paldka to asimarem chyba do 19 poziomu dojedziesz w podstawce i to tak będzie na maksa chyba że pograsz parę razy z importem postaci inaczej skończysz grę tak na 17/18 poziomie z tego co pamiętam...
Odpowiedz
Co do Łowcy się nie zgodzę - walka dwoma brońmi i robi niezłą wycinkę w szeregach wroga! Bard, to dobra klasa, ale 100 punktów obrażeń - może na 19,20 poziomie. Poza tym słabo walczy. Według mnie klasa fajna, ale nie na głównego bohatera. Nie wiem co widzisz w Boskim Czempionie? Według mnie poza dodatkowymi atutami to on naprawdę nie ma nic niesamowitego w sobie i do tego beznadziejną zbroję...
Odpowiedz
a kto powiedział że łowca jest cienki??? ja powiedziałem że ma kiepskie czary i się nie opłaca w nie inwestować(mądrość) lepiej dać te parę punktów w zręczność bo jak się chce 2 brońmi zasuwać to lekkie pancerze tylko wchodzą w grę..Bardem owszem trzeba wejść na epicki poziom ale pokaż mi postać która zadaje takie obrażenia wszystkim wrogom na raz? a Boski ,cóż a widziałeś co robi gdy ma 24 charyzmy? i jakie ma bonusy wtedy i jakie zadaje obrażenia?? A kapłan bojowy nie będzie czarował lepiej, bo awansuje tylko w klasie czarowania "podstawowej "czyli w tym przypadku paladyna a ten ma czary tylko do 4 poziomu...więc będzie tylko mógł je rzucić więcej razy ale żadnych nowych nie pozna..ale dostanie kilka bonusów dopalających drużynke więc może i gra warta świeczki:)A zbroja hmm przecież tego jest od zarypania i nie trzeba nosić klasowej...
Odpowiedz
A ty myślisz, że u Paladyna charyzma nie dodaje się do rzutów obronnych - pamiętaj ja nie robie 10 awansów w kapłanie bojowym tylko 4, więc i tak wykorzystam to co napisałeś o Boskim Czempionie. B Cz nie posiada specjalnie nic "odkrywczego", ani super umiejętności, ani statystyk. Jedyne co to dodatkowe parę atutów.
Odpowiedz
No a czy ja mówię że się nie liczy? Tylko że jak weźmiesz paladyna plus chempiona to się zsumują te bonusy..zniszczenie niewiernego jest kipeskie?? 4 awanse w bojowym się raczej nie opłacają...nic ciekawego nie zyskasz szczerze mówiac trzeba by było z 6 przynajmniej zrobić co asimarem może być trudne tylko w podstawce, zretszą jeżeli chcesz dalej ciągnąć tą polemike to zapytaj się Hawka zdaje się ze paladyn to jego ulubiona klasa i myślę że on może rzucić jakiś ciekawy pomysł lub rozwiązanie na taką postać
Odpowiedz
Dzięki za sugestię!

[Dodano po 5 dniach]

7 Kleryk/ 3 Paladyn / 10 Kapłan Bojowy, Assimar - przejdzie, czy są jakieś przeciwskazania?
Odpowiedz
← Neverwinter Nights

Paladyn/Kapłan Bojowy - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...