Ankietka o grach

Witam!

Jestem studentką socjologii, przeprowadzam badania na temat środowiska graczy komputerowych w polsce, których wyniki wykorzystam w mojej pracy magisterskiej. Będę bardzo wdzięczna za pomoc i wypełnienie krótkiej ankietki, pod adresem:

http://www.isaform.prv.pl/index.php?nr=31

Każda wypełniona ankietka będzie dla mnie cennym materiałem.

Z góry dziękuję za pomoc.
Done

[Dodano po 36 sekundach]

Jedno pytanie takie troche nie teges ale mniejsza z tym .

Poinformujesz nas o wynikach?
Zgodnie z życzeniem zrobione
Zrobione .

Wydaje mi się że że w ostatnim pytaniu był błąd uczę się i studiuję to dwie różne rzeczy z tego co wiem .
Proszę. Ale pierwsze pytanie ma pewne niedociągnięcie. Nie obejmuje ludzi multiplatformowych.
Nie liczy się cel a droga do niego

Who's the more foolish: the fool, or the fool who follows him?- Obi-Wan Kenobi
No i gites. Szkoda tylko, że nie było można podawać kilku odpowiedzi, bo w sumie nie mam takiej jednego, konkretnego typu gier.




darkness imprisoning me
all that I see
absolute horror
I cannot live
I cannot die
trapped in myself
body my holding cell
Zgodnie z prośbą zrobione.
Wypełnione.


Tonari no Totoro!
Done. Wypełnione, wysłane.
Pewien filozof był wstrząśnięty, gdy mu Russell powiedział, że ze zdania fałszywego wynika prawdziwe. Filozof na to "Ma pan na myśli, że ze zdania, iż 2+2=5, wynika, że jest pan papieżem?". Russell zgodził się z tym. "Czy mógłby pan tego dowieść?" zapytał filozof. "Oczywiście"- padła odpowiedź- "Załóżmy, że 2+2=5, odejmijmy od obu stron równania 3 i wyjdzie na to, że 1=2, przenieśmy lewą stronę na prawą, a prawą na lewą, wtedy mamy 2=1. Papież i ja to dwie osoby. A skoro 2=1, to papież i ja to jedna i ta sama osoba. Jestem więc papieżem."

Я с тоски залезу на большую ель!
Хоть бросай кадило и поллитру пей
Блудливой плоти тяжкий потаскушный грех!
Теперь на небо не могу смотреть при всех!
Też zrobiłem
Liczę, że moja wypowiedź ci pomoże

Wypełniłem - przyda się jedna osoba więcej.