Sygny Dabu

Dziewczyno, o czym ty piszesz? Po co Dabu zamieścił te sygnatury?
Dabu, powiedz, mam cię chwalić, czy krytykować, co wolisz?

Cytat

No i... Jestem początkujący, więc "mam prawo" nie umieć wielu rzeczy. xD

Jasne, że masz prawo. Czy ktoś to negował?

Sie kurna przyczepili... Komentujcie prace Dabu, a nie moje posty!
Odpowiedz

Cytat

Dabu, powiedz, mam cię chwalić, czy krytykować, co wolisz?

Wolałbym, żeby wszystkie moje błędy wyszły na wierzch, jednak odrobina pochwały nie zaszkodzi. xD

Cytat

Jasne, że masz prawo. Czy ktoś to negował?

Nie, tak mi się jakoś powiedziało.
Odpowiedz
No to piszę, jak to pewna osoba ujęła

Cytat

ale jako ktoś bardziej doświadczony
nad czym powinieneś popracować.

[Dodano po chwili]

Na początek spróbuj zrobić to co ci wysłałem. Wtedy możemy porównać to co zrobiłeś na podstawie tego materiału, z tym co robiłeś wcześniej.
Odpowiedz
Dabu zamieścił tu swoje prace, aby ktoś bardziej doświadczony pomógł mu wyłapać błędy. A ty przez pierwsze swoje posty komentowałeś to jak bardzo ci się one nie podobają, porównując je do swoich, pokazując, że uważasz się za dużo lepszego. Dopiero po zwróceniu sobie uwagi, nagle się obudziłeś "oh, przecież miałem napisać co powinien jeszcze zrobić, żeby się poprawić". Proszę, o to mi chodzi.
Odpowiedz

Cytat

Dabu zamieścił tu swoje prace, aby ktoś bardziej doświadczony pomógł mu wyłapać błędy.

Zamiary Dabu są znane Dabu a nie tobie. Ty możesz tylko domniemać po co on to zrobił.

Użytkownik Atis napisał

A ty przez pierwsze swoje posty komentowałeś to jak bardzo ci się one nie podobają, porównując je do swoich,

Użytkownik Taramelion dnia jego pierwszy post w tym teamacie napisał

Pierwsza sprawa napisy - słabo widoczne.
Druga - wtapiaj rendery.
Trzecia - tło - popracuj jeszcze nad tym.
Czwarta - ramka - popracuj jeszcze nad tym.


Cytat

pokazując, że uważasz się za dużo lepszego.

To twoja interpretacja.

Cytat