[BGII] Kłopot z misją Korgana!

Witam wszystkich. Gram trzeci raz w BG II, ale po raz pierwszy mam w składzie Korgana i mam problem z jego misją dotyczącą tej księgi. Byłem w grobowcu, ale jak się okazało został splądrowany. Potem poszedłem do tego domku w Dzielnicy Świątynnej, lecz domek był okradziony (czy coś innego złego się stało, ale to nieważne). Teraz musze się udać do Miedzianego Diadema i złapać złodzieji na uczcie. Wchodze do karczmy, ani śladu po złodziejach. Szukałem po całej karczmie, a Korgan nawet się nie odezwał i nie wiem gdzie iść?

-------------------
Edit: OK, już zrobione
A dead issue, don't wrestle with it, deaf ears are sleeping. A guilty bliss,
so inviting, nailed to the cross. I feel you, relate to you, accuse you.
Wash away us all, take us with the floods.
Then throughout the night, they were raped and executed.
Cold hearted world. Your language unheard of, the vast sound of tuning out.
The rash of negativity is seen one sidedly, burn away the day.

Hmmm..., chyba nie było na forum takiego problemu? Nie przypominam sobie w każdym razie. Co do kłopotów z misją Korgana: musisz zwiedzić NIE Miedziany Diadem, a DACH nad Miedzianym Diademem. Tam znajdziesz panów odpowiedzialnych za zaginięcie Księgi Kaazy. I to chyba wszystko :wink: .
He is worried about what may happen when he passes on. So am I, but it is something I shall not dwell upon. I shall love him because he is deserving of my love, not because he saved me, not because he is human, not because he is a Hero of Neverwinter. No, I love him for the man he is.

lady Aribeth de Tylmarande

Ok, dzięki, znalazłem. Teraz jestem w Kuli Sfer, zaraz będzie dla mojego maga :twisted:

PS. Już wszystko wiem więc można ten temat zamknąć.
A dead issue, don't wrestle with it, deaf ears are sleeping. A guilty bliss,
so inviting, nailed to the cross. I feel you, relate to you, accuse you.
Wash away us all, take us with the floods.
Then throughout the night, they were raped and executed.
Cold hearted world. Your language unheard of, the vast sound of tuning out.
The rash of negativity is seen one sidedly, burn away the day.

← Baldur's Gate
Wczytywanie...