[BGII] zlodzieje cienia

Witam, mam problem z misja u Arana, ktory ma mnie przetransportowac w dalsza czesc gry. niestety mag z golemem w dzielnicy cmentarnej sie nie pojawil!!! co mam zrobic? P.S. zgubilem list o dowodzie zdrady Mavara i nie skonczylem tego q. (jesli to moze miec jakies znaczenie) Prosze o pomoc, bo za daleko zabrnalem w innych czesciach gry zeby teraz sie wycofac!
Odpowiedz
musisz wejść do krypty i ten mag z golemem będzie w krypcie... nie na zewnątrz
Dota ownz [you]
„Dies irae, dies illa
Solvet saeclum in favilla
Teste David cum Sybilla
Quantus tremor est futurus..."
Odpowiedz

Użytkownik Zeal dnia czw, 24 sty 2008 - 16:59 napisał

musisz wejść do krypty i ten mag z golemem będzie w krypcie... nie na zewnątrz

[post="103780"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



nie jestem amatorem, bylem wszedzie, gadalem z wszystkimi, teraz jedynie szukam listu ktory gdzies wyrzucilem bo myslalem ze nie jest do potrzebny(jak to zazwyczaj listy). teraz szukam zeby znalesc dowod zdrady i moze cos wypali, ale napiszcie co wiecie, moze to blad gry i da sie z tym cos zrobic, plzz
Odpowiedz
Zadanie z Mae'varem nie ma związku z tą misją - tyle Ci mogę powiedzieć.
Odpowiedz
Mag pojawia się przy drzwiach tuż za tym wielkim kopcem. Musisz wejść od strony kopca przez te drzwi. Mag musi być. I tak potem ginie, ale może na kodach ominąłeś to miejsce ? Jeśli nie to właśnie kodami przejdź dalej (teleportacja to raptem kombinacja dwóch klawiszy) - inaczej trzeba wczytywać save.
Co do listu o zdradzie MaeVara - ma to znaczenie jak masz w drużynie Yoshimo (wtedy jego dług zostaje spłacony). Bez niego możesz sobie to zadanie odpuścić.
Znalazłem jedyne źródło i cel wszelkiej racji
Odpowiedz
Jak pisalem bylem tam! trudno, nie nawidze na kodach grac ale nie mam wyboru! to blad gry bo nic innego mi przez mysl nie przechodzi. moja dziewczyna grala i miala golema. dokoncze 4 poziom w twierdzy i ide! dzieki. co to za 2 klawisze trzeba wcisnac??
Odpowiedz
Z GE

Cytat

Inne: