[DA2] Jedna funkcja, którą należy przywrócić ...

Tak więc ponownie uruchomiłem Origins po raz tysięczny i zauważyłem, że jest jedna funkcja, którą chciałbym ponownie pokazać w przyszłych grach. Możliwość rozmawiania z towarzyszami w dowolnym miejscu.

Nie zrozum mnie źle, uwielbiam przerywniki filmowe w DA2 i DAI, ale jest coś zaskakująco intymnego i naturalnego w rozmowie z drużyną, gdy jesteś w drodze.

Morrigan opowiedziała mi o historii Flemeth podczas wykonywania zadań w Lothering. Leliana opowiedziała mi o życiu barda, gdy badaliśmy Denerim. Alistair dał mojemu naczelnikowi różę w jednym z obszarów pomiędzy obszarami po walce z jakimiś mrocznymi pomiotami. Po prostu sprawia wrażenie prawdziwej grupy ludzi, którzy rozmawiają ze sobą kiedykolwiek i gdziekolwiek jest taka możliwość, wiesz, jak prawdziwi ludzie.

Wyobraź sobie, że ta funkcja istniałaby w DAI. W głębi lądu nie wydawałoby się tak zajęte, gdybyś mógł zatrzymać się i porozmawiać z Solasem o zaniku lub posłuchać niektórych historii Varriców. Sugerowałbym nawet, że możesz rozmawiać tylko z towarzyszami na jednym z wielu kempingów, co zachęciłoby graczy do eksploracji mapy i znalezienia miejsc, w których mogą zatrzymać się i porozmawiać ze swoją drużyną. Oczywiście przerywniki filmowe nadal pojawiały się tylko w bazie, ale myślę, że ta jedna drobna poprawka mogłaby poprawić poczucie prawdziwej przyjaźni, której trochę brakowało w DAI.

Czuję, że trochę się teraz włóczę, ale jestem naprawdę ciekawa, co o tym myślicie?
Odpowiedz
← Dragon Age

Jedna funkcja, którą należy przywrócić ... - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...