Grimoire : Heralds of the Winged Exemplar jest już dostępne na GoGu

Podobno tytuł gry będącej najdłużej w produkcji powinien należeć się "Duke Nukem: Forever". Faktycznie 12 lat jest imponującą liczbą, którą jednak bezproblemowo miażdży 20 lat prac nad "Grimoire : Heralds of the Winged Exemplar". I żeby było śmieszniej te dwie dekady zaowocowały naprawdę dobrą grą. I to wszystko w wykonaniu jednego człowieka Clevelanda Marka Blakemorea, ostatniego żywego neandertalczyka, zdolnego wytrzymać zderzenie z samochodem osobowym i powalić wołu pięścią.

grimoire: heralds of the winged exemplar class="lbox" data-gallery="grimoire">grimoire: heralds of the winged exemplar

Gra zaoferuje nam między innymi

• 600 godzin gry
  • 14 ras, 15 klas, 50 umiejętności
  • Ponad 244 map do zwiedzania
  • 144 zaklęć
  • Ponad 1000 elementów ekwipunku
grimoire: heralds of the winged exemplar class="lbox" data-gallery="grimoire">grimoire: heralds of the winged exemplar grimoire: heralds of the winged exemplar class="lbox" data-gallery="grimoire">grimoire: heralds of the winged exemplar grimoire: heralds of the winged exemplar class="lbox" data-gallery="grimoire">grimoire: heralds of the winged exemplar grimoire: heralds of the winged exemplar class="lbox" data-gallery="grimoire">grimoire: heralds of the winged exemplar
Odpowiedz
← Nowości

Grimoire : Heralds of the Winged Exemplar jest już dostępne na GoGu - Odpowiedź

Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...