DEMIURGOS: Path of the Leviathan na kickstarterze


demiurgos,path of the leviathan,kickstarter

Kilka dni temu na stronie crowdfundingowej kickstarter zadebiutował bardzo interesujący projekt pod tytułem „DEMIURGOS: Path of the Leviathan”. Ta niezależna gra będąca hybrydą cRPG i gry przygodowej, oparta na dialogach i okraszona walką w systemie turowym, przygotowywana jest przez niemieckie, pięcioosobowe studio Daniel Bill. „Ścieżka Lewiatana” osadzona ma być w ponurym, dystopijnym świecie historii alternatywnej, gdzie w dobie rewolucji przemysłowej wciąż trwają państwa-miasta starożytnej Grecji wraz z ich odwiecznym wrogiem, imperium perskim. Deweloper nacisk położył na konflikty społeczne i filozoficzne targane światem stylizowanym na klimat filmów noir. Premiera „DEMIURGOS: Path of the Leviathan” planowana jest, w przypadku sukcesu kampanii kickstarterowej, na początek 2019 roku. Opis gry wraz z niektórymi materiałami promocyjnymi oraz imponującym, bo ponad 20-minutowym filmikiem z wersji alfa produkcji znajdziecie w rozwinięciu!

„DEMIURGOS: Path of the Leviathan” jest semi-historyczną, nielinearną napędzaną przez historię oraz decyzje gracza grą o Naukach Społecznych, Polityce i Filozofii, osadzoną w otwierającym się w miarę rozgrywki, szczegółowym i rozległym świecie. Gracz przemierza ten świat i wchodzi w interakcję z jego środowiskiem w stylu zaczerpniętym z gier przygodowych. Jednocześnie do gry zaimplementowana została duża różnorodność elementów i mechanik typowych dla gier cRPG, takich jak system umiejętności, zadania, sklepy i walki w trybie turowym. Świat przedstawiony jest połączeniem krajobrazu politycznego starożytnej Grecji podczas wojem perskich oraz świata europejskiego długiego wieku XIX; to czas politycznego i społecznego niepokoju. Po upadku systemu feudalnego wielcy mężowie stanu starali się zbudować nowy porządek świata na ruinach starego, nowy porządek którym rządzić mieli nie bóg czy tradycja, ale geniusz samej tylko ludzkości. Najważniejsze pytania tego okresu to dylematy Kolektywizmu i Indywidualizmu z jednej strony, Pluralizmu i Totalitaryzmu z drugiej. By zająć właściwe miejsce w historii gracz podejmować będzie ważne decyzje, walcząc o prawowity porządek i zmianę świata w jego posadach; to zadania jakie przeznaczone jest graczowi przedsięwziąć podczas rozgrywki.

Otwarty świat

  • Przemierzaj wciąż otwierający się, rosnący i ostatecznie zupełnie pozbawiony granic, przystępny, żywy i szczegółowy świat gry
  • Poznaj historyczne klasy społeczne: proletariat doby rewolucji przemysłowej, spartańskich helotów i wiktoriańską burżuazję
  • Staraj się o łaskawość poszczególnych frakcji by osiągnąć swój cel bądź pozostań wierny swojej spartańskiej ojczyźnie
  • Pokonaj rozległe przestrzenie z wieloma budynkami, które możesz odwiedzić, podróżuj przez śródziemnomorski i orientalny świat za pomocą nowoczesnych środków transportu

Historia modyfikowana przez decyzje

  • Odegraj ponownie historyczne wydarzenia wojen perskich starożytności w erze późnej rewolucji przemysłowej
  • Kontinuum historii zostało strzaskane, jego fragmenty rekonstruują się na twoich oczach jak kubistyczne malowidła
  • Zmienność historycznych wydarzeń w świetle odkrywanych wciąż na nowo, odwiecznych zasad, da ci nowy wgląd w nową i nietypową perspektywę na historię i jej początki
  • Zmieszanie filozoficznych teorii i propozycji zademonstruje ambiwalencję i pryncypialność dziejów jednocześnie

Przygoda fabularna

  • Doświadcz trzymającego w napięciu thrillera akcji – 9 różnych i 3 radykalnie różniące się od siebie zakończenia
  • Niemal każde posunięcie wpływa na przebieg fabuły – nieraz znaczenie a czasem wręcz fundamentalnie
  • Nie jesteś bezimiennym bohaterem
  • Jesteś Achosem Polironem – pierwszym komisarzem Messeńczyków – znanym w swojej politeji z fanatycznego oddania i wielkiej cnoty
  • Jako potężna postać wkraczasz w niestabilny świat, twym przeznaczeniem zaś jest walka o prawowity porządek

Walka w systemie turowym

  • Walcz za swoją sprawę przy użyciu opartego na turach systemu walki który jest łatwy do nauki, ale trudny do wyspecjalizowania
  • Posunięcia dostępne w czasie starć zdeterminowane są przez ekwipunek, otoczenie i wcześniejsze, fabularne decyzje
  • Wyparowuj swoich wrogów używając dział elektrycznych Tesli, szukaj porozumienia poprzez dialog z ideologicznych adwersarzem lub zastraszaj go swoją reputacją wynikającą z wcześniejszych osiągnięć

Alchemia i crafting

  • Wykorzystaj moc alchemii dla swoich celów, przygotowując mikstury, materiały wybuchowe i maści które są niezbędne dla dobrej fizycznej i psychicznej kondycji
  • Walcz z efektami mentalnych zaburzeń z użyciem środków nowoczesnej medycyny; bowiem depresja i nerwowość są plagą nawet fizyczne i emocjonalnie potężnych, jeśli są wplątani w ciągłą walkę i cierpienie...
  • Zwiększ swoje szanse w walce poprzez ulepszenia ekwipunku
  • Konstruuj nowy oręż bądź zmodyfikuj ten już ci dostępny
„Reach Heaven through violence.” - Vivec
Odpowiedz
Najpierw No Truce With The Furies, teraz to, brzmi nawet bardziej pretensjonalnie System wygląda jednak na dopracowany, świat bardzo kusi, podobnie położenie nacisku na filozofię i fabułę. Czekam.
„Reach Heaven through violence.” - Vivec
Odpowiedz
Faktycznie kuszące, tylko czy jedna osoba uciągnie tak ambitny projekt?
Odpowiedz
Cóż, VD uciągnął (po ponad dekadzie, ale nadal) Age of Decadence, a to wygląda na mimo wszystko nieco mniej ambitny projekt . Poza tym, mała errata do newsa, Daniel Bill to pięcioosobowe studio, wszystkich lekko zmylił niezręczny marketing z ich strony. Sam news też już poprawiony.
„Reach Heaven through violence.” - Vivec
Odpowiedz
Hi,

Sorry I dont speak polish,
but a friend tried to translate.

Thanks for your comments. I didn't do
everything by my own, but we are a team
of 4-5 Individuals - its just me beeing the
programmer and general director.
My brother for example did all the music.

We really need some support now.
Hope we can gain the trust of some of you,
we as europeans need to collaborate
Just updated the project with a new video.

Regards,
Daniel Bill
Odpowiedz
Hello ! I'm very glad to have you here, your project looks really interesting. Yeah, we since fixed the news and information on the website (taking from info that you've posted on kickstarter), that you make this game alone is a mistake that circulated on the web for a short time because of someone's bad habit of drawing too fast conlusions from your name . We are sorry for this mistake. Your project looks very, very interesing and we'll be keeping watch on it as closely as we can.
„Reach Heaven through violence.” - Vivec
Odpowiedz
Thanks for the compliments and thanks for fixing the news.

At the moment we are working on the next video update, which will cover
the interface and all your options (Great Persons, Skills, Card-Overview, Notes, Books, Newspapers, Sanity). We will release it tomorrow!
Odpowiedz
← Nowości

DEMIURGOS: Path of the Leviathan na kickstarterze - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...