Broń

8 minut czytania

Broń do walki wręcz

Typ Opis
Kamień
fallout, broń
Siła rażenia: 1-4
Zasięg: 1
SI: 1
PA: 3

Ulepszona wersja produkcji firmy Granit SA.

Kastet
fallout, broń
Siła rażenia: 2-5
Zasięg: 1
SI: 1
PA: 3

Twarda nakładka na palce, wykonana ze stali. W walce wręcz chroni dłoń i zwiększa siłę zadawanych nią ciosów.

Kolczasty kastet
fallout, broń
Siła rażenia: 4-10
Zasięg: 1
SI: 1
PA: 3

Ulepszona wersja klasycznego kastetu. Wyrządza więcej obrażeń, wbijając się w ciało przeciwników podczas walki wręcz.

MegaPiącha
fallout, broń
Siła rażenia: 12-24
Zasięg: 1
Amunicja: Małe ogniwo energetyczne
SI: 1
PA: 3

Rękawica wspomagana MegaPiącha produkcji firmy Pobij Sp. z o.o. Przez wielu uważana za najdoskonalszą broń przeznaczoną do walki wręcz. Pozostali są po prostu przerażeni.

Najszybszym sposobem na jej posiadanie jest zakup u Zacka w Gruzach.

Broń biała

Typ Opis
Nóż
fallout, broń
Siła rażenia: 1-6
Zasięg: 1
SI: 2
PA: 3

Broń biała wyposażona w ostrą głownię przystosowaną do cięcia i kłucia.

Nóż bojowy
fallout, broń
Siła rażenia: 3-10
Zasięg: 1
SI: 2
PA: 3

Wysokiej jakości nóż bojowy Stallona firmy CiętyDowcip SA. Według producenta krawędź głowni ma bez konserwacji pozostać ostrą nawet po ponad dziesięciu latach użytkowania!

Nóż do rzucania
fallout, broń
Siła rażenia: 3-6
Zasięg: 1
SI: 3
PA: 4

Nóż specjalnie wyważony do rzucania. Wykonany z tytanu, zaostrzony laserem.

Pałka
fallout, broń
Siła rażenia: 1-6
Zasięg: 1
SI: 3
PA: 3

Wojskowa lub policyjna pałka. Wykonana z twardego drewna.

Łom
fallout, broń
Siła rażenia: 3-10
Zasięg: 1
SI: 5
PA: 4

Bardzo solidny i ciężki kawał metalu, specjalnie zaprojektowany do podważania wszelkich obiektów. I rozwalania łbów.

Młot
fallout, broń
Siła rażenia: 4-10
Zasięg: 2
SI: 6
PA: 4/5

Wielki młot z długim trzonkiem. Bardzo popularny wśród mięśniaków.

Młot wspomagany
broń, fallout
Siła rażenia: 18-36
Zasięg: 2
SI: 5
PA: 3/4

Młot wspomagany, wyprodukowany przez Bractwo Stali w oparciu o najlepsze dostępne technologie zbrojeniowe. Ma zainstalowane urządzenie służące do przechowywania energii kinetycznej, której uwolnienie zwiększa moc obalającą.

Najszybszym sposobem na jego posiadanie jest zakup u Jake'a w Hub.

Włócznia
fallout, broń
Siła rażenia: 3-11
Zasięg: 2
SI: 4
PA: 4

Ostra jak brzytwa broń drzewcowa. Drzewiec jest drewniany, a grot to obrobiona stal.

Elektryczny pastuch
fallout, broń
Siła rażenia: 12-20
Zasięg: 1
Amunicja: Małe ogniwo elektryczne
SI: 4
PA: 4

Pastuch elektryczny produkcji Wattz Electronics, model Najlepszy Przyjaciel Farmera. Zasilany małymi ogniwami energetycznymi.

Rozpruwacz
fallout, broń
Siła rażenia: 15-32
Zasięg: 1
Amunicja: Małe ogniwo elektryczne
SI: 4
PA: 4

Wibroostrze Rozpruwacz(R). Zasilane mały ogniwem energetycznym wibroostrze łańcuchowe, wnikające w niemal dowolny cel równie łatwo jak w pustynny piasek.

Najszybszym sposobem na jego posiadanie jest zakup u Zacka w Gruzach.

Broń do rzucania

Typ Opis
Kamień
broń, fallout
Siła rażenia: 1-4
Zasięg: 15
SI: 1
PA: 4

Ulepszona wersja produkcji firmy Granit SA.

Nóż do rzucania
fallout, broń
Siła rażenia: 3-6
Zasięg: 16
SI: 3
PA: 5

Nóż specjalnie wyważony do rzucania. Wykonany z tytanu, zaostrzony laserem.

Włócznia
broń, fallout
Siła rażenia: 3-10
Zasięg: 8
SI: 4
PA: 6

Ostra jak brzytwa broń drzewcowa. Drzewiec jest drewniany, a grot to obrobiona stal.

Koktajl Mołotowa
fallout, broń
Siła rażenia: 8-20
Zasięg: 12
SI: 3
PA: 5

Granat zapalający domowej roboty.

Jedynym sposobem na jego posiadanie jest przejrzenie regału w Obozie Chanów.

Granat odłamkowy
fallout, broń
Siła rażenia: 20-35
Zasięg: 15
SI: 3
PA: 4

Standardowy granat odłamkowy. Zawiera niewielką ilość silnego materiału wybuchowego, który po eksplozji, następującej przy uderzeniu w dowolny obiekt, zmienia skorupę w siejące zniszczenie odłamki.

Granat plazmowy
fallout, broń
Siła rażenia: 40-90
Zasięg: 15
SI: 4
PA: 4

Magnetycznie zamknięty pojemnik plazmy, wyposażony w detonator. Po uderzeniu w dowolny obiekt wytwarza obłok ekstremalnie gorącego, zjonizowanego gazu.

Granat pulsowy
fallout, broń
Siła rażenia: 100-150
Zasięg: 15
SI: 4
PA: 4

Granat wytwarzający przy detonacji impuls elektromagnetyczny (EMP), niszczące układy elektroniczne. Nie oddziaływuje na istoty biologiczne. Zapalnik kontaktowy.

Ręczna broń palna

Typ Opis
Pistolet 5,56mm
fallout, broń
Siła rażenia: 20-30
Ilość strzałów: 1/1
Zasięg: 30
Amunicja: 5 x .223 FMJ
SI: 5
PA: 5/6

Karabinek kalibru 5,56 mm zmodyfikowany i przycięty do rozmiarów pistoletu. Jest to unikatowa broń, najwyraźniej wykonana z pietyzmem i biegłością.

Jedynym sposobem na jego posiadanie jest pomoc farmerowi Irwinowi z Hub porachować się z bandytami.

Mauser 9mm
fallout, broń
Siła rażenia: 5-10
Ilość strzałów: 1/1
Zasięg: 22
Amunicja: 7 x 9mm Ball
SI: 3
PA: 4/5

Pistolet Mauser M/96 na amunicję kalibru 9 mm Parabellum. W doskonałym stanie, niezwykle celny.

Jedynym sposobem na jego posiadanie jest okradzenie bądź zabicie Gizmo w Złomowie.

Pistolet 10mm
fallout, broń
Siła rażenia: 5-12
Ilość strzałów: 1/1
Zasięg: 25
Amunicja: 12 x 10mm
SI: 3
PA: 4/5

Pistolet samopowtarzalny Colt 6520 kalibru 10 mm. Każde naciśnięcie spustu automatycznie przeładowuje broń, do wyczerpania magazynka. Wyłącznie pojedyncze strzały.

Pistolet 14mm
fallout, broń
Siła rażenia: 12-22
Ilość strzałów: 1/1
Zasięg: 24
Amunicja: 6 x 14mm
SI: 4
PA: 5/6

Pistolet samopowtarzalny SIG Sauer niemal armatniego kalibru 14 mm. Spora broń ręczna, strzelająca ogniem pojedynczym. Doskonała, szwajcarska jakość wykonania.

Najszybszym sposobem na jego posiadanie jest zakup u Jacke'a w Hub.

Desert Eagle .44
fallout, broń
Siła rażenia: 10-16
Ilość strzałów: 1/1
Zasięg: 25
Amunicja: 8 x .44 Magnum
SI: 4
PA: 5/6

Wiekowy pistolet Desert Eagle na amunicję 0,44 cala Magnum. Utrzymujące się przez dziesięciolecia zainteresowanie kinematografią końca XX w. uczyniło go jednym z najpopularniejszych przedstawicieli krótkiej broni palnej.

H&K MP9
fallout, broń
Siła rażenia: 5-12
Ilość strzałów: 1/1/10
Zasięg: 25/25/20
Amunicja: 30 x 10mm
SI: 4
PA: 5/6/6

Pistolet maszynowy Heckler & Koch MP9 (wariant 10 mm), średniej wielkości, zdolny do ognia pojedynczego i ciągłego.

Czerwony Kapturek
fallout, broń
Siła rażenia: 1-3
Ilość strzałów: 1/1
Zasięg: 30
Amunicja: 100 x Śrut
SI: 3
PA: 4/5

Wiatrówka Czerwony Kapturek. Amerykańska klasyka.

Najszybszym sposobem na jej posiadanie jest ukradzenie je z półki w sklepie Dark Waters w Złomowie lub odnalezienie Komisu samochodowego Boba.

Czerwony Kapturek LE
fallout, broń
Siła rażenia: 25
Ilość strzałów: 1/1
Zasięg: 32
Amunicja: 100 x Śrut
SI: 4
PA: 4/5

Wiatrówka Czerwony Kapturek z edycji limitowanej. Prawdziwa amerykańska klasyka.

Jedynym sposobem na jej posiadanie jest odnalezienie Komisu samochodowego Boba.

Karabin Colt Rangmaster
fallout, broń
Siła rażenia: 8-20
Ilość strzałów: 1/1
Zasięg: 40/45
Amunicja: 10 x .223mm FMJ
SI: 5
PA: 5/6

Myśliwski karabin półautomatyczny Colt Rangemaster kalibru 5,56 mm. Ogień wyłącznie pojedynczy.

AK-112e
fallout, broń
Siła rażenia: 8-16
Ilość strzałów: 1/1/8
Zasięg: 45/45/38
Amunicja: 24 x 5mm
SI: 5
PA: 5/6/6

Karabinek automatyczny AK-112. Stary model wojskowy, przed Wojną wychodzący z użytku. Zdolny do ognia pojedynczego i ciągłego z wykorzystaniem osiągającej wielkie prędkości amunicji kalibru 5 mm.

Karabin snajperski
fallout, broń
Siła rażenia: 14-34
Ilość strzałów: 1/1
Zasięg: 50
Amunicja: 6 x .223 FMJ
SI: 5
PA: 6/7

Karabin snajperski DKS-501. Doskonała indywidualna broń palna dalekiego zasięgu. Pierwotnie kalibru 7,62 mm, ale ten egzemplarz ma lufę o bardziej popularnej średnicy przewodu 5,56 mm.

Najszybszym sposobem na jego posiadanie jest zakup u Jacke'a w Hub.

Widowmaker kal. 12
fallout, broń
Siła rażenia: 12-22
Ilość strzałów: 1/1
Zasięg: 14
Amunicja: 2 x kal. 12
SI: 4
PA: 5/6

Dwururka Winchester Widowmaker kalibru 12. Krótkie lufy, mahoniowy chwyt.

Strzelba Winchester City-Killer
fallout, broń
Siła rażenia: 15-25
Ilość strzałów: 1/1/3
Zasięg: 22/22/18
Amunicja: 2 x kal. 12
SI: 5
PA: 5/6/6

Strzelba bojowa Winchester City-Killer kalibru 12, wariant w układzie bullpup. W doskonałym stanie; ma opcjonalne uszczelnienie przeciwpyłowe do walki pustynnej, zwiększające niezawodność.

Najszybszym sposobem na jej posiadanie jest zakup u Jacke'a w Hub.

Broń ciężka

Typ Opis
Miotacz ognia
fallout, broń
Siła rażenia: 40-90
Ilość strzałów: 1
Zasięg: 5
Amunicja: 5 x Paliwo do miotacza
SI: 6
PA: 6

Miotacz ognia Grill 450, odmiana przeznaczona do niewymagających zezwolenia polowań na drobną zwierzynę. Miota krótkie strugi bardzo gorącej, łatwopalnej cieczy. Wymaga specjalnego paliwa.

Najszybszym sposobem na jego posiadanie jest zakup u Jacke'a w Hub.

Wyrzutnia rakiet
fallout, broń
Siła rażenia: 35-100
Ilość strzałów: 1
Zasięg: 40
Amunicja: 1 x Rakieta
SI: 6
PA: 6

Wyrzutnia rakietowa BigBazooka firmy Rockwell, wersja luksusowa z ważącym 1,5 kg mechanizmem spustowym. Wystrzeliwuje rakiety przeciwpancerne i burzące.

Najszybszym sposobem na jej posiadanie jest zakup u Jacke'a w Hub.

Działko
fallout, broń
Siła rażenia: 7-11
Ilość strzałów: 40
Zasięg: 35
Amunicja: 120 x 5mm
SI: 7
PA: 6

Osobiste minidziałko CZ53 firmy Rockwell. Jest to zasilany z taśmy, wielolufowy, ciężki karabin maszynowy, zdolny do wystrzelenia w ciągu minuty ponad 60.000 pocisków kalibru 5 mm.

Najszybszym sposobem na jego posiadanie jest zakup u Zacka w Gruzach.

Broń energetyczna

Typ Opis
Pistolet laserowy
fallout, broń
Siła rażenia: 10-22
Ilość strzałów: 1/1
Zasięg: 35
Amunicja: 12 x Małe ogniwo energetyczne
SI: 3
PA: 5/6

Pistolet laserowy Wattz 1000. Model cywilny, zatem dysponujący mniejszą mocą niż odmiany wojskowa i policyjna. Wykorzystuje małe ogniwa energetyczne.

Najszybszym sposobem na jego posiadanie jest udanie się na piąty poziom ośrodka badawczego Blask.

Pistolet plazmowy
fallout, broń
Siła rażenia: 15-35
Ilość strzałów: 1/1
Zasięg: 20
Amunicja: 16 x Małe ogniwo energetyczne
SI: 4
PA: 5/6

Pistolet plazmowy Glock 86. Zaprojektowany przez SI o profilu legendarnego założyciela firmy Glock, Gastona Glocka. Wystrzeliwuje ekstremalnie rozgrzane, niewielkie drobiny plazmy. Zasilany małymi ogniwami energetycznymi.

Najszybszym sposobem na jego posiadanie jest przeszukanie ciała ghula w kanałach Nekropolis.

Blaster obcych
fallout, broń
Siła rażenia: 30-90
Ilość strzałów: 1/1
Zasięg: 10
Amunicja: 30 x Małe ogniwo energetyczne
SI: 2
PA: 4/5

Niezwykły pistolet najwyraźniej pozaziemskiego pochodzenia. Wygląda jednak na to, że pasują do niego małe ogniwa energetyczne.

Jedynym sposobem na jego posiadanie jest odnalezienie statku obcych.

Karabin laserowy
fallout, broń
Siła rażenia: 25-50
Ilość strzałów: 1/1
Zasięg: 45
Amunicja: 12 x Ogniwo termojądrowe
SI: 6
PA: 5/6

Karabin laserowy Wattz 2000. W porównaniu z modelem 1000 ma większą moc promienia, osiągniętą poprzez zasilanie ogniwami termojądrowymi, oraz zasięg – dzięki dłuższej lufie.

Najszybszym sposobem na jego posiadanie jest zgładzenie Harrego, super mutanta z Wododziału w Nekropolis.

Karabin plazmowy
fallout, broń
Siła rażenia: 30-65
Ilość strzałów: 1/1
Zasięg: 25
Amunicja: 10 x Ogniwo termojądrowe
SI: 6
PA: 5/6

Karabin plazmowy Winchester Model P94. Profesjonalna broń energetyczna, wystrzeliwująca ekstremalnie rozgrzane drobiny plazmy przez lufę wykonaną z nadprzewodnika. Zasilana ogniwami termojądrowymi.

Najszybszym sposobem na jego posiadanie jest udanie się na piąty poziom ośrodka badawczego Blask.

Karabin Turboplazmowy
fallout, broń
Siła rażenia: 35-70
Ilość strzałów: 1/1
Zasięg: 35
Amunicja: 10 x Ogniwo termojądrowe
SI: 6
PA: 4/5

Zmodyfikowany karabin plazmowy Winchester P94. Komora plazmowa jest na stałe podpięta do ogniwa termojądrowego celem przyspieszenia procesu formowania strugi plazmy.

Jedynym sposobem na jego posiadanie jest udanie się do Smitty'ego w Audytum.

Laser Gatlinga L30
fallout, broń
Siła rażenia: 20-40
Ilość strzałów: 6
Zasięg: 40
Amunicja: 30 x Ogniwo termojądrowe
SI: 6
PA: 6

Laser wielolufowy Heckler & Koch L30. Na początku Wojny znajdował się w stadium prototypowym. Wielolufowość pozwala na opóźnienie momentu przegrzania w trakcie prowadzenia ognia. Zasilany ogniwami termojądrowymi.

Najszybszym sposobem na jego posiadanie jest zabicie Mrocznych na drugim poziomie Bazy Wojskowej Mariposa.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...