Granaty i ulepszenia

4 minuty czytania

Granat smolny

granat smolny

Granat ten stanowi swego rodzaju pułapkę na przeciwników. Co prawda sam w sobie nie zadaje im obrażeń, ale znacznie zmniejsza wartość bojową i odporność wrogów, tym samym przyśpieszając ich i tak nieuchronny zgon.

Działanie: Pokrywa wskazane miejsce smołą, utrzymującą się 60 sekund i spowalniającą wrogów, którzy na nią wejdą.

Odblokowywanie: Do znalezienia w Valnamarze, podczas zadania "Głębokie kłopoty".

Zastosowanie: Kierowany do łotrzyków. Użyteczny podczas walki z przeważającym przeciwnikiem, pozwala wyłączyć z gry wrażych tarczowników, dając tym samym okazję do oflankowania ich, lub łotrzyków, utrudniając im skrycie się w cieniach.

Skład:1 krwawy lotos i 1 trupikorzeń.

Ulepszenia:

Zwiększenie czasu działania I wymaga:

  • 16 krwawych lotosów,
  • 1 kryształowej gracji.

Powoduje wydłużenie czasu działania o 30 sekund.

Zwiększenie czasu działania II wymaga:

  • zwiększenia czasu działania I,
  • 9 swędzirośli,
  • 9 trupikorzeni,
  • 1 brody ghula.

Powoduje wydłużenie czasu działania o 30 sekund.

Osłabienie I wymaga:

  • 16 krwawych lotosów,
  • 1 kryształowej gracji.

Powoduje, że wrogowie, którzy wpadną w smołę, zadają 25% obrażeń mniej i otrzymują 25% obrażeń więcej.

Osłabienie II wymaga:

  • osłabienia I,
  • 9 swędzirośli,
  • 9 trupikorzeni,
  • 1 brody ghula.

Powoduje, że wrogowie, którzy wpadną w smołę, zadają 25% obrażeń mniej i otrzymują 25% obrażeń więcej.

Unierochumienie wymaga:

  • zwiększenia czasu działania/osłabienia II,
  • 8 trupikorzeni,
  • 16 arii wandal,
  • 2 felandrisów.

Powoduje, że cele w miejscu wybuchu zostają ogłuszone na 10 sekund.

Granat zamętu

granat zamętu

Granat ten zawiera potężne halucynogeny powodujące, że potraktowani nim przeciwnicy atakują siebie nawzajem.

Działanie: Wrogowie znajdujący się w polu rażenia zostają zdezorientowani na 20 sekund.

Odblokowywanie: Nagroda za rozwiązanie zagadki ukrytej w sekretnej komnacie wielkiej biblioteki podczas wykonywania "Oczy i serce przebiegłe".

Zastosowywanie: Kolejny granat dedykowany łotrom. Pozwala na wprowadzenie zamieszania wśród wroga, dzięki czemu przeciwnicy sami wykonają cześć roboty za nas. Poza tym zamęt pozwala na bezpieczne przeprowadzenie różnorakich zagrywek taktycznych.

Skład: 1 krwawy lotos i 1 trupikorzeń.

Ulepszenia:

Zwiększenie czasu działania I wymaga:

  • 27 krwawych lotosów,
  • 1 czarnego lotosu,
  • 1 więdnicy.

Powoduje 10 sekundowe wydłużenie czasu działania.

Zwiększenie czasu działania II wymaga:

  • zwiększenia czasu działania I,
  • 16 sztuk embrium,
  • 16 trupikorzeni,
  • 2 bród ghula.

Powoduje 10 sekundowe wydłużenie czasu działania.

Szał I wymaga:

  • 27 krwawych lotosów,
  • 1 czarnego lotosu,
  • 1 więdnicy.

Powoduje, że nasi wrogowie atakują o 25% mocniej.

Szał II wymaga:

  • szału I,
  • 16 sztuk embrium,
  • 16 trupikorzeni,
  • 2 bród ghula.

Powoduje, że nasi wrogowie atakują o 25% mocniej.

Rozbicie Umysłu wymaga:

  • zwiększenia czasu działania/szału I,
  • 14 sztuk łaski lasu,
  • 14 arii wandala,
  • 3 sztuk felandrisu.

Powoduje, że wrogowie poddani zamętowi otrzymują 635 obrażeń duchowych, gdy efekt minie.

Antivański Ogień

antivański ogień

Coś pomiędzy zafiolkowaną kulą ognia a napalmem.

Działanie: Rzuca we wskazane miejsce lepką, płonącą substancję, która zadaje 46 obrażeń od ognia na sekundę wrogom znajdującym się na płonącym obszarze. Ogień utrzymuje się przez 30 sekund.

Odblokowywanie: Do kupienia od handlarza w obozie uchodźców na rozdrożach.

Zastosowanie: To żadna filozofia. Odkorkuj, policz do trzech i rzuć. A potem obserwuj, jak wrogowie się palą. Świetnie nadaje się w zastępstwo kuli lub ściany ognia. Doskonałe uzupełnienie, jeśli drużynowy mag akurat specjalizuje się w innej gałęzi magii.

Skład: 1 swędzirośl i 1 krwawy lotos.

Ulepszenia:

Zwiększenie obrażeń I wymaga:

  • 22 krwawych lotosów,
  • 1 lotosu świtu
  • 1 smoczego ciernia.

Powoduje, że wrogowie palą się o 42 punkty obrażeń na sekundę mocniej.

Zwiększenie obrażeń II wymaga:

  • zwiększenia obrażeń I,
  • 13 swędzirośli,
  • 13 grzybów głębinowych,
  • 1 brody ghula.

Powoduje, że wrogowie palą się o 76 punkty obrażeń na sekundę mocniej.

Zwiększenie czasu działania I wymaga:

  • 22 krwawych lotosów,
  • 1 lotosu świtu,
  • 1 smoczego ciernia.

Powoduje, że wszystko, co podpalimy, płonie 30 sekund dłużej.

Zwiększenie czasu działania II wymaga:

  • zwiększenia czasu działania I,
  • 13 swędzirośli,
  • 13 grzybów głębinowych,
  • 1 brody ghula.

Powoduje, że wszystko, co podpalimy, płonie 30 sekund dłużej.

Podmuch wymaga:

  • zwiększenia czasu działania/obrażeń II,
  • 11 swędzirośli,
  • 22 arii wandala,
  • 2 sztuk felandrisu.

Powoduje, że wszystkie cele w strefie rażenia zostają ogłuszone na 5 sekund.

Lecząca mgła

lecząca mgła

Wziewny medykament rozpylany na polu bitwy.

Działanie: tworzy we wskazanym miejscu niewielką mgłę natychmiastowo przywracającą sojusznikom 289 punktów zdrowia.

Odblokowywanie: Do znalezienia w jednej ze skrzyń pod twierdzą w Crestwood.

Zastosowanie: Pozwala uleczyć naraz grupę sojuszników. Przydatne w ciasnych pomieszczeniach.

Skład: 1 embrium i 1 wrzecionowiec.

Ulepszenia:

Zwiększenie mocy leczenia I wymaga:

  • 20 wrzecionowców,
  • 1 królewskiego elfiego korzenia,
  • 1 lotosu świtu.

Powoduje wzmocnienie leczenia o 38 punktów.

Zwiększenie mocy leczenia II wymaga:

  • zwiększenia mocy leczenia I,
  • 10 swędzirośli,
  • 10 sztuk embrium,
  • 1 lauru proroka.

Lecząca mgła wymaga:

  • zwiększenia mocy leczenia II,
  • 10 sztuk embrium,
  • 10 arii wandala,
  • 2 sztuk felandrisu.

Powoduje, że mgła może cucić nieprzytomnych członków drużyny.

Słój pszczół

słój pszczół

Granat ten to dosłownie słój pełen pszczół. Tyle, że pszczół z gatunku, który wprawdzie miodu nie daje, ale za to żądli jak najęty. Rozbicie go daje podobny efekt jak kopnięcie ula.

Działanie: Na 30 sekund wzywa we wskazane miejsce rój pszczół. Rój atakuje pierwszego wroga, który się zbliży, i zadaje 163 punkty obrażeń przez 15 sekund. Rój dodatkowo ma raz na sekundę 10% szansy na wywołanie u celu paniki.

Odblokowywanie: Nagroda za wykonanie operacji "Ruda Jeny: Pszczoły dla Inkwizycji".

Zastosowywanie: Pozwala na wyłączenie z walki pojedynczego irytującego wroga. Dodatkowo możliwość wywołania paniki ułatwi eliminację celu naszemu łotrzykowi.

Skład: 1 grzyb głębinowy i 1 krwawy lotos.

Ulepszenia:

Zwiększenie szansy na wywołanie paniki I wymaga:

  • 25 krwawych lotosów,
  • 1 smoczego ciernia.

Powoduje zwiększenie szansy na wywołanie paniki o 10%.

Zwiększenie szansy na wywołanie paniki II wymaga:

  • zwiększenia szansy na wywołanie paniki I,
  • 15 sztuk embrium,
  • 15 grzybów głębinowych,
  • 2 bród ghula.

Powoduje zwiększenie szansy na wywołanie paniki o 10%.

Zwiększenie czasu działania I wymaga:

  • 25 krwawych lotosów,
  • 1 więdnicy.

Powoduje wydłużenie czas ataku pszczół o 5 sekund.

Zwiększenie czasu działania II wymaga:

  • zwiększenia czasu działania I,
  • 30 krwawych lotosów,
  • 1 więdnicy,
  • 1 smoczego ciernia.

Powoduje wydłużenie czasu ataku pszczół o 5 sekund.

Oraz Trochę Os wymaga:

  • zwiększenia czasu działania/szansy na wywołanie paniki II,
  • 13 grzybów głębinowych,
  • 25 arii wandala,
  • 3 sztuk felandrisu.

Powoduje, że rój atakuje 2 cele.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...