Przodownik

2 minuty czytania

Przodownik wierzy, że najlepszą obroną jest atak. Jego potężnym ciosom dorównuje bezlitosna biegłość.

talenty wojownika, przodownik

opanowanie Opanowanie

Wojownik jest zdyscyplinowany i zadaje spokojne, uważne ciosy. Tego trybu nie można używać w połączeniu z Mocą.

  • Typ: podtrzymywana
  • Rezerwa: 5s
  • Wymagania: Poziom 3
  • Atak: +10%

opanowanie Dowodzenie

W trybie Opanowania wojownik zadaje jeszcze dokładniejsze ciosy, co zwiększa szansę ciosu krytycznego.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 8, Przodownik: 2 pkt.
  • Szansa na cios krytyczny: +10%

moc Moc

Wojownik skupia się na potężnych ciosach, które rozcinają wrogów na połowy. Tego trybu nie można używać w połączeniu z Opanowaniem.

  • Typ: podtrzymywana
  • Rezerwa: 5s
  • Wymagania: Poziom 3
  • Obrażenia: +10%

moc Mięśnie

Gdy Moc jest aktywna, ciosy krytyczne zadawane przez wojownika są o wiele groźniejsze.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 7; Przodownik: 2 pkt.
  • Obrażenia ciosu krytycznego: +25%

napaść Napaść

Przez pewien czas wojownik zadaje wszystkie ciosy ze zwiększoną siłą i zadaje nimi większe obrażenia.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 30s
  • Wymagania: Poziom 5; Moc; Przodownik: 3 pkt.
  • Obrażenia: +10%
  • Siła fizyczna: 3x
  • Czas trwania: 15s

napaść Oblężenie

Kiedy wojownik używa Napaści, każdy atak trafia również wrogów stojących w pobliżu wybranego celu.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 9; Przodownik: 4 pkt.
  • Obrażenia fizyczne: 1x przeciw wszystkim pobliskim wrogom za każde trafienie

rozszczepienie Rozszczepienie

Ataki wojownika przez krótką chwilę zadają o wiele więcej obrażeń.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 20s
  • Wymagania: Poziom 6; Opanowanie; Moc; Przodownik: 2 pkt.
  • Obrażenia: +100%
  • Czas trwania: 10s

rozszczepienie Wielkie Cięcie

Wojownik zachowuje teraz przez dłuższy czas premię do obrażeń z Rozszczepienia, a ponadto wytrąca niektórych wrogów z równowagi, pozwalając magom i łotrzykom wykorzystać tę słabość.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 10; Przodownik: 4 pkt.
  • Szansa na ZACHWIANIE: 40% przeciw zwykłym wrogom
  • Szansa na ogłuszenie: 100% przeciw celom KRUCHYM
  • Czas trwania: +5s

niszczyciel Niszczyciel

Wojownik jest teraz elitarnym żołnierzem. Jego doświadczenie bojowe sprawia, że potrafi zadawać przeciwnikom niewiarygodny ból.

  • Typ: bierna
  • Użycie: 15s
  • Wymagania: Poziom 7; Opanowanie; Przodownik: 3 pkt.
  • Odporność wroga na obrażenia: 90% przeciw zwykłym atakom wojownika
  • Odporność wroga na obrażenia: 50% przeciw trafieniom krytycznym wojownika

masakra Masakra

Wojownik bezlitośnie atakuje najsłabszych przeciwników. Kiedy wróg straci pewną ilość żywotności, kolejny cios najprawdopodobniej zabije go od razu.

  • Typ: bierna
  • Użycie: 15s
  • Wymagania: Poziom 12; Rozszczepienie; Przodownik: 4 pkt.
  • Efekt: Zabójczy cios przeciw normalnym wrogom poniżej 20% żywotności
  • Efekt: Zabójczy cios przeciw porucznikom poniżej 10% żywotności

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...