Tworzenie

2 minuty czytania

Magowie studiujący szkołę Tworzenia to bezcenni sprzymierzeńcy, którzy potrafią leczyć rany, wzmacniać towarzyszy i chronić ich przed atakiem.

tworzenie

uzdrowienie Uzdrowienie

Mag napełnia sprzymierzeńca odnawiającą energię, która leczy rany i nastawia złamane kości.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 40s
  • Wymagania: Brak wymagań
  • Regeneracja żywotności: 40%

uzdrowienie Większe Uzdrowienie

Uzdrowienie staje się falą odnawiającej energii.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 3
  • Regeneracja żywotności: +40%

aura heroizmu Aura Heroizmu

Gdy ten tryb jest aktywny, mag zwiększa zdolności bojowe całej drużyny.

  • Typ: podtrzymywana
  • Rezerwa: 5s
  • Wymagania: Poziom 3
  • Atak: +15%
  • Obrona: +8%

aura heroizmu Aura Odwagi

Aura Heroizmu staje się potężnym źródłem niszczącej energii oraz ochrony.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 7; Tworzenie: 2 pkt.
  • Obrażenia: +10%
  • Szansa na cios krytyczny: +10%

glif paraliżu Glif Paraliżu

Mag tworzy na ziemi glif, który paraliżuje większość wkraczających nań wrogów.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 30s
  • Wymagania: Poziom 4
  • Liczba sparaliżowanych wrogów: 2
  • Szansa na paraliż: 100% przeciw zwykłym wrogom
  • Czas trwania paraliżu: 4s
  • Czas trwania glifu: 20s lub 1s po pierwszym paraliżu
  • Wielkość: 6m

glif paraliżu Glif Wiązania

Glif Paraliżu działa teraz dłużej po przekroczeniu jego granicy przez wroga.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 8; Tworzenie: 2 pkt.
  • Liczba sparaliżowanych wrogów: +2
  • Czas trwania paraliżu: +6s
  • Czas trwania glifu: +2s po pierwszym paraliżu

glif odpierania Glif Odpierania

Mag tworzy na ziemi glif, który odpycha wrogów falą uderzeniową.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 30s
  • Wymagania: Poziom 6; Glif Paraliżu
  • Siła fizyczna: 6x
  • Czas trwania: 10s
  • Wielkość: 6m

glif odpierania Glif Oporu

Glif Odpierania uderza wrogów znacznie silniejszą falą mocy.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 10; Tworzenie: 3 pkt.
  • Siła fizyczna: +12x

pośpiech Pośpiech

Mag na chwilę zwiększa szybkość całej drużyny.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 60s
  • Wymagania: Poziom 7; Aura Heroizmu; Uzdrowienie; Tworzenie: 3 pkt.
  • Prędkość ataku: +50%
  • Czas trwania: 10s

pośpiech Wielki Pośpiech

Pośpiech trwa teraz znacznie dłużej.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 11
  • Czas trwania: +10s

Komentarze

0
·
Tu:

- KAŻDY mag uczy się uzdrowienia (leczy 80% obrażeń, ale ma długi cooldown)

- Mag obronny koniecznie (może rzucać w trybie uzdrawiania) ale też DPS powinien kupić Glif Paraliżu, który szczególnie na początku gry umożliwia zatrzymanie wielu wrogów na cenne sekundy

- Pośpiech wydaje się ciekawy, lecz tra za krótko...

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...