Duch

3 minuty czytania

Magia duchowa wstrząsa wrogiem do głębi, częściowo pomijając jego odporności. Jest skuteczna przeciw innym magom.

duch

duchowy pocisk Duchowy Pocisk

Mag wystrzeliwuje pocisk energetyczny, który uderza w cel. Choć istnieją potężniejsze zaklęcia, pocisku tego można używać z wielką częstotliwością.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 10s
  • Wymagania: Poziom 2
  • Obrażenia duchowe: 2.68x
  • Siła żywiołu: 2x

duchowy pocisk Duchowy Cios

Duchowy Pocisk ma teraz większą moc i wymaga mniejszego wydatku many.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 6; Duch: 2 pkt.
  • Obrażenia duchowe: +1.34x
  • Obrażenia duchowe: 200% przeciw celom ZDEZORIENTOWANYM
  • Siła żywiołu: 200% przeciw celom ZDEZORIENTOWANYM
  • Użycie: -5 many

rozproszenie magii Rozproszenie Magii

Mag przerywa rzucane przez wrogów zaklęcia, usuwa wrogie efekty magiczne z drużyny i dezaktywuje podtrzymywane przez przeciwników zdolności magiczne na pewnym obszarze pola bitwy.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 15s
  • Wymagania: Poziom 3
  • Szansa na rozproszenie zaklęcia: 100%
  • Wielkość: 5m

rozproszenie magii Transmutacja

Rozproszenie Magii zadaje teraz obrażenia duchowe każdemu wrogowi używającego zaklęcia o działaniu ciągłym i uzdrawia każdego członka drużyny, z którego usuwa szkodliwe efekty.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 7; Duch: 2 pkt.
  • Obrażenia duchowe: 2.68x przeciw wrogom używających ciągłych zaklęć
  • Regeneracja żywotności: 20% dla towarzyszy, na których działają wrogie zaklęcia

żywa bomba Żywa Bomba

Mag rzuca na przeciwnika klątwę, która zamienia ciało ofiary w broń. Jeżeli wróg zginie w trakcie działania zaklęcia, jego zwłoki wybuchną, raniąc wszystkich pobliskich przeciwników.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 10s
  • Wymagania: Poziom 4; Duchowy Pocisk
  • Obrażenia duchowe: 100% maksymalnej żywotności ofiary podczas eksplozji
  • Siła fizyczna: 1x przeciw pobliskim celom w chwili eksplozji
  • Czas trwania: 10s

żywa bomba Żrąca Chodząca Bomba

Żywa Bomba posiada teraz dodatkowy efekt kwasu, który zadaje przez pewien czas obrażenia duchowe. Jeżeli wróg zginie w trakcie działania tego efektu, jego zwłoki wybuchną, raniąc wszystkich pobliskich przeciwników.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 8; Duch: 3 pkt.
  • Obrażenia duchowe: 2.68x przeciw ofierze
  • Obrażenia duchowe: 200% przeciw ofierze ZDEZORIENTOWANEJ

żywa bomba Niestabilna Chodząca Bomba

Gdy wybucha ofiara Żywej Bomby, może zainfekować innych tym samym efektem.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 10; Duch: 4 pkt.
  • Obrażenia duchowe: 200% przeciw pobliskim celom w chwili eksplozji, jeśli ofiara jest ZDEZORIENTOWANA
  • Siła fizyczna: 200% przeciw pobliskim celom w chwili eksplozji, jeśli ofiara jest ZDEZORIENTOWANA
  • Szansa infekcji Żywą Bombą: 20% przeciw pobliskim celom

wysysanie śmierci Wysysanie Śmierci

W tym trybie mag odzyskuje siły życiowe, pochłaniając entropiczną energię z pobliskich zwłok.

  • Typ: podtrzymywana
  • Rezerwa: 10% many
  • Wymagania: Poziom 5
  • Regeneracja many: 5% za każde zwłoki
  • Wielkość: 10m

wysysanie śmierci Wir Śmierci

Wysysanie Śmierci staje się potężnym wirem, który pochłania wszelką energię ze zwłok, odnawiając żywotność i jeszcze większą porcję many maga.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 9; Duch: 3 pkt.
  • Regeneracja many: +5% za każde zwłoki
  • Regeneracja żywotności: 5% za każde zwłoki

mistrzostwo duchowe Mistrzostwo Duchowe

Lata doświadczeń związanych z Pustką pozwalają magowi czerpać z niej znaczną moc. Mag zadaje większe obrażenia duchowe, a jego mana odnawia się szybciej.

  • Typ: bierna
  • Wymagania: Poziom 6; Żywa Bomba; Wysysanie Śmierci; Duch: 7 pkt.
  • Obrażenia duchowe: +25%
  • Szansa na cios krytyczny: +5%
  • Tempo regeneracji many: +10

Komentarze

0
·
Z tego drzewka w zasadzie najważniejsze jest tylko zaklęcie rozproszenia magii.

Do kupienia w momencie gdy zaczną pojawiać się wrodzy magowie.

W końcowym etapie gry, gdy będziemy mieć wolne punkty można ulepszyć Rozproszenie Magii i zainteresować się Żywą Bombą.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...