Eirena Zaklinaczka

3 minuty czytania

Mistrzostwo w zaklinaniu i ogromna odwaga w walce zaprzeczają jej młodemu wiekowi, jednakże historia jej pochodzenia uzasadnia taki stan rzeczy. Eirena pochodzi z odległej ery Wojen Klanów Magów, kiedy była członkinią tajnego żeńskiego zakonu, zrzeszającego maginie, zwanego Ręką Proroka.

W młodości, przed przystąpieniem do Ręki Proroka, Eirena i jej siostry były służkami maga. W sekrecie zapoznała się z magicznymi księgami swojego mistrza i nauczała swoje siostry, przy czym pierwsze zaklęcia ograniczały się wyłącznie do sztuczek. Pewnego dnia ich mistrz i kilku innych magów zebrało się, by odprawić rytuał przywołania większego demona. Poznawszy złe zamiary czarowników, Eirena i jej siostry wykorzystały magię, by zabić magów, zanim ci mogli ukończyć rytuał. Po tym wydarzeniu poznały potężnego mężczyznę znanego jako prorok, który zaoferował im swą wiedzę i pieczę, by kroczyły na ścieżce dobra. Zgodziły się na jego warunki, a on nauczył je potężniejszej magii, tworząc z nich Rękę Proroka.

Kiedy głowa zakonu, tytułowy Prorok, przewidział wielką katastrofę, która miała mieć miejsce tysiąc pięćset lat później, kobieta wraz ze swymi siostrami przysięgła zapobiec tragedii. Ich słowa nie były rzucone na wiatr, gdyż Prorok umieścił cały zakon w magicznym śnie, by w takim stanie dotrwać do wyznaczonego momentu.

eirena, zaklinaczka, enchantress, diablo

Dziewczyna niedawno wybudziła się z letargu i zdała sobie sprawę, że znalazła się w świecie z przepowiedni opanowanym przez chaos. Krainę znacznie odbiegającą od tej, którą pamięta. Jej siostry są martwe, a o Proroku słuch zaginął. Mimo szoku spowodowanego zaistniałą sytuacją, jej cel jest oczywisty – poświęcić się dla nowego świata, mając nadzieję, że odnajdzie dla niego zbawienie. Czy jej niezwykła magia okaże się kluczem, który pomoże wypędzić demoniczne nasienie z Sanktuarium?

SPOILER

Po ataku Pierwotnego Zła na Niebiosa, Eirena podążyła za bohaterem i była świadkiem śmierci anioła, który przekazał jej tajemniczy zwój. Z pewną pomocą, zaklinaczka odczytała pergamin tyczący się jej samej oraz jej sióstr. Dowiedziała się również, że jej mistrzem-prorokiem był właściwie Anioł, chociaż nie poznała, czy był to ten, który przekazał jej zwój.

Zaklinaczka może posługiwać się oburęcznymi broniami, jak kostury, miecze, buławy czy topory. Jej przedmioty specjalny to fokusy [lustra, oczy czy wisiory] udostępniane od 18. poziomu. Zazwyczaj ukazywana jest dzierżąc kostur bądź różdżkę oraz w lekkiej szacie.

Zdolności Eireny pozwalają jej na panowanie nad polem walki, a ponadto posiada kilka zaklęć zwiększających atrybuty sojuszników.

Poniższe zdolności dotyczą postaci na poziomie 60.

Poziom 15.

Zauroczenie

zauroczenie

Zaklina przeciwnika, by ten walczył po stronie bohatera przez 4s. Ponowne użycie po 25s.

Uderzenie Mocy

uderzenie mocy

Wywołuje magiczną eksplozję o promieniu 8m wokół celu, zadając obrażenia od magii równe 100% obrażeń od broni i równocześnie odpychając wszystkie potwory znajdujące się w polu rażenia. Ponowne użycie po 10s.



Poziom 20.

Wzmocnienie Pancerza

wzmocnienie pancerza

Zaklinaczka zwiększa obronę swoją oraz swoich sprzymierzeńców o 15%. Atakujący zostają spowolnieni o 30% przez 3s.

Odbicie Pocisków

odbicie pocisków

Tworzy tarczę wokół członków drużyny, która odbija pociski przez 5s. Ponowne użycie po 20s.




Poziom 25.

Dezorientacja

dezorientacja

Powoduje zamęt w grupie przeciwników na danym obszarze, powodując u nich chaotyczne zachowanie trwające 2s. Atak takiego osobnika spowoduje przełamanie zaklęcia. Ponowne użycie po 45s.

Erozja

erozja

Topi pewien obszar w czystej magicznej energii przez 3s. Znajdujący się na nim przeciwnicy otrzymują dodatkowe 50% obrażeń od wszystkich ataków, są spowolnieni o 75% oraz otrzymują co sekundę obrażenia od magii równe 50% obrażeń od broni. Ponowne użycie po 15s.


Poziom 30.

Koncentracja

koncentracja

Zwiększa szybkość ataku swoich kompanów o 3% przez 10s.

Grupowa Kontrola

grupowa kontrola

Gdy bohater znajdzie się na skraju śmierci, Zaklinaczka utworzy wokół niego magiczną sferę, która w promieniu 8m zamieni wszystkich oponentów w kurczaki przez 5s. Zaklęci przeciwnicy nie są w stanie wykonywać ofensywnych ruchów. Ponowne użycie po 60s.



Cytaty:

"Well, I did not expect you to keep company with a seraph."
"The Prophet would never forgive me if he knew my part in unleashing this terror upon the world."
"This would be fine farmland... if it wasn't cursed and teeming with ferocious monstrosities"
"I imagined that the hero of prophecy would be more... lively."



Głos: Sumalee Montano [ENG], Joanna Pach-Żbikowska [PL]

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...