Wiedźmińskie Zlecenia

Czytano: 55829 razy

Twórcy gry nie zapomnieli o tym, że zadaniem każdego wiedźmina jest zabijanie potworów w zamian za pewną opłatę. W każdym z rozdziałów będziesz mógł natknąć się na tablice ogłoszeniowe, na których miejscowi ludzie zostawiają zlecenia, w których proszą o zdobycie pewnej ilości danego składnika. Takowe znaleźć można rzecz jasna przy ciałach zabitych potworów. W Temerii przebywa aż dziesięć bardzo groźnych i niebezpiecznych bestii, za których głowy będziesz odpowiednio wynagrodzony.

Rozdział I

Zadanie: Król Krypty
Zleceniodawca: Wielki Łowczy Królewski
Wymagania: Wykonanie questa "Pogrzebane Wspomnienia", głowa alghula
Lokalizacja: Krypta na Podgrodziu
Nagroda: 200 orenów
Od autora: Grając na najwyższym poziomie trudności warto wypić Jaskółkę, gdyż Ozzrel zadaje duże obrażenia.

Zadanie: Potwór z jeziora
Zleceniodawca: Wielki Łowczy Królewski
Wymagania: Głowa Topielca
Lokalizacja: Okolice Bramy Młyńskiej
Nagroda: 200 orenów
Od autora: Nadir może się okazać łatwym przeciwnikiem. Jako topielec jest bardzo podatny na powalenie, więc jeden podmuch Aardem powinien rozwiązać problem.

Zadanie: Zlecenie na barghesty
Zleceniodawca: Abigail
Wymagania: 10 czaszek barghestów
Nagroda: 100 orenów, 2 korzenie mandragory
Od autora: Ze zdobyciem 10 czaszek barghestów nie powinno być problemów. Upiory każdej nocy będziemy spotykać w okolicach kapliczek.

Zadanie: Zlecenie na ghule
Zleceniodawca: Kalkstein
Wymagania: Krew 3 ghuli
Nagroda: 100 orenów, książka "Podstawy alchemii"
Od autora: Ghule kręcą się w jednej z krypt. Chcąc pozyskać ich krew niezbędny jest o nich wpis w bestiariuszu, który można uzyskać na dwa sposoby:

  • Dając staruszkom coś do jedzenia.
  • Czytając "Księgę trwogi i obrzydzenia, tom I".

Zadanie: Zlecenie na utopce
Zleceniodawca: Wielebny
Wymagania: 3 mózgi utopców
Nagroda: 100 orenów
Od autora: Utopce szwendają się o zmierzchu przy rzece. Do zdobycia ich mózgów niezbędny jest wpis w bestiariuszu, który można uzyskać czytając książkę "O potworach bagiennych".

Rozdział II

Zadanie: Bestia z kanałów
Zleceniodawca: Vincent Meis
Wymagania: Głowa kuroliszka
Lokalizacja: Kanały pod Wyzimą Handlową
Nagroda: 400 orenów
Od autora: Wielkiego kuroliszka możemy powalić Aardem i zabić jednym ciosem. Problem jest taki, że on także może powalić Geralta.

Zadanie: Krwiożercza roślina
Zleceniodawca: Vincent Meis
Wymagania: Pnącza archespora
Lokalizacja: Okolice dołów z gliną
Nagroda: 400 orenów
Od autora: Grając na trudniejszym poziomie warto wypić Jaskółkę. Kokacydium postaraj się podpalić, gdyż jest bardzo wrażliwa na ogień.

Zadanie: Zlecenie na echinopsy
Zleceniodawca: Ogrodnik
Wymagania: 3 kłącza echinopsa
Nagroda: 100 orenów
Od autora: Echinopsy spotkamy na bagnach, w pobliżu obozu nieludzi. Do wykonania zadania niezbędne będzie przeczytanie książki "O przekleństwach i przeklętych".

Zadanie: Zlecenie na alghule
Zleceniodawca: Kalkstain
Wymagania: 3 porcje szpiku alghula
Nagroda: 150 orenów
Od autora: W okolicy zawalonej wieży na bagnach znajdziesz zwłoki pary ludzi. Nocą to miejsce nawiedzają trupojady, między innymi alghule. Wpis do bestiariusza doda "Księga trwogi i obrzydzenia, tom II".

Zadanie: Zlecenie na topielce
Zleceniodawca: Zygfryd
Wymagania: 10 języków topielców
Nagroda: 150 orenów
Od autora: Topielce zadomowiły się na bagnach. Do zdobycia języków niezbędna będzie wiedza z księgi "O potworach bagiennych".

Zadanie: Zlecenie na wilki
Zleceniodawca: Jean Pierre
Wymagania: 10 wilczych skór
Nagroda: 150 orenów
Od autora: Na wilki natkniesz się w dwóch miejscach:

  • Jaskini na bagnach.
  • W pobliżu Gaju Druidów.

Zadanie: Zlecenie na psy
Zleceniodawca: Grabarz
Wymagania: 6 garnczków psiego sadła
Nagroda: 100 orenów
Od autora: Psy szwendają się po Wyzimie Klasztornej. Chcąc na nie zapolować, będziesz musiał poczekać do zmierzchu, gdyż tylko wtedy możesz wyciągać broń.

Rozdział III

Zadanie: Biały kieł
Zleceniodawca: Wielki Łowczy Królewski
Wymagania: Łeb wilka
Lokalizacja: Okolice cmentarza golemów
Nagroda: 600 orenów
Od autora: Woref to większa i silniejsza odmiana wilka. Bagna przemierza w towarzystwie trzech innych.

Zadanie: Drapieżna wywerna
Zleceniodawca: Wielki Łowczy Królewski
Wymagania: Głowa samicy wywerny
Lokalizacja: Wyspa wywern
Nagroda: 600 orenów
Od autora: Moa przebywa w towarzystwie innych, podobnych sobie osobników. W przeciwieństwie do wywern królewskich zmuszeni jesteśmy do walczenia przeciwko niej za pomocą stylu szybkiego.

Zadanie: Zlecenie na graveiry
Zleceniodawca: Velerad
Wymagania: 5 kości graveirów
Nagroda: 200 orenów
Od autora: Na graveiry natkniemy się na cmentarzu wyzimskim. Wpis o nich zdobędziemy z "Księgi trwogi i obrzydzenia, tom I".

Zadanie: Zlecenie na kuroliszki
Zleceniodawca: Skryba
Wymagania: 5 piór kuroliszków
Nagroda: 200 orenów
Od autora: W jaskini na bagnach spotkamy kuroliszki. Konieczne jest przeczytanie księgi "Ornitoreptyle".

Zadanie: Zlecenie na archespory
Zleceniodawca: Siemko
Wymagania: 3 flakony soku z archespora
Nagroda: 200 orenów
Od autora: Niezbędną wiedzę znajdziesz w księdze "O przekleństwach i przeklętych", a potwory w okolicach dawnego obozu Scoia'tael na bagnach.

Zadanie: Zlecenie na wywerny
Zleceniodawca: Karczmarz z "Nowego Narakortu"
Wymagania: Mięso trzech wywern
Nagroda: 200 orenów
Od autora: Potwory znajdziesz na ich wyspie, na bagnach.

Zadanie: Zlecenie na kikimory
Zleceniodawca: Velerad
Wymagania: 10 pazurów kikimor
Nagroda: 200 orenów
Od autora: Nocą w Wyzimie Handlowej potwory te będą wyłazić spod ziemi. Osiedliły się także na bagnach. Księga "Cudowny świat insektoidów" skrywa niezbędną wiedzę.

Zadanie: Zlecenie na ghule
Zleceniodawca: Velerad
Wymagania: 12 flakonów krwi ghula
Nagroda: 150 orenów
Od autora: Jeżeli nie posiadasz flakonów z poprzednich rozdziałów, to ghule znajdziesz na cmentarzu wyzimskim.

Rozdział IV

Zadanie: Rybi kapłan
Zleceniodawca: Tobias Hoffman
Wymagania: Głowa ryboludzia
Lokalizacja: Pola, okolice jeziorka
Nagroda: 800 orenów
Od autora: Teju spotkamy w towarzystwie dwóch wojowników. Powinien zostać zabity jako pierwszy, gdyż korzysta ze zdolności uzdrawiania.

Zadanie: Pradawny cmentarz
Zleceniodawca: Tobias Hoffman
Wymagania: Głowa cmentara
Lokalizacja: Krypta na polach
Nagroda: 800 orenów
Od autora: Ureus to wysoki, wytrzymały cmentar nie stanowiący zbyt wielkiego zagrożenia. Walka z nim nie powinna sprawić problemów nawet na ciężkim poziomie trudności.

Zadanie: Zlecenie na bazyliszki
Zleceniodawca: Julian
Wymagania: 3 skóry bazyliszków
Nagroda: 250 orenów
Od autora: Bazyliszki kręcą się na wyspie Rybitw. Ich zabicie nie powinno sprawić żadnych problemów.

Zadanie: Zlecenie na alpy
Zleceniodawca: Tobias Hoffman
Wymagania: 5 kłów alpa
Nagroda: 250 orenów
Od autora: Alpy spotkasz w krypcie na brzegu. Niezbędną wiedzę znajdziesz w księdze "Wampiry: Fakty i mity".

Zadanie: Zlecenie na wywerny
Zleceniodawca: Karczmarz
Wymagania: 3 jaja wywerny
Nagroda: 250 orenów
Od autora: Wywerny podobnie jak bazyliszki założyły swoje gniazdo na wyspie Rybitw.

Zadanie: Zlecenie na zjadarki
Zleceniodawca: Guślarka
Wymagania: 10 zębów zjadarki
Nagroda: 300 orenów
Od autora: Na zjadarki natkniesz się nocą na polach i w okolicach wioski. Do zdobycia ich zębów niezbędna będzie wiedza z "Księgi trwogi i obrzydzenia, tom II".

Zadanie: Zlecenie na skolopendromorfy
Zleceniodawca: Elfi rzemieślnik
Wymagania: 3 pancerze skolopendromorfów
Nagroda: 250 orenów
Od autora: Skolopendromorfy nie zaliczają się do łatwych przeciwników. Ryją swoje tunele niedaleko ruin znajdujących się w okolicach wioski.

Rozdział V

Zadanie: Wampirzyca z bagien
Zleceniodawca: Wielki Łowczy Królewski
Wymagania: Głowa bruxy
Lokalizacja: Cmentarz na bagnach
Nagroda: 1000 orenów
Od autora: Lilli wraz z innymi bruxami pojawia się nocą na cmentarzu.

Zadanie: Garkain
Zleceniodawca: Wielki Łowczy Królewski
Wymagania: Głowa garkaina
Lokalizacja: Cmentarz na bagnach
Nagroda: 1000 orenów
Od autora: Podobnie jak Lilli, Wesper pojawia się nocą na cmentarzu w otoczeniu innych garkainów.

Zadanie: Zlecenie na garkainy
Zleceniodawca: Kalkstein
Wymagania: 2 uncje śliny garkaina
Nagroda: 250 orenów
Od autora: Pojawiają się nocą na cmentarzu na bagnach. Niezbyt wymagający przeciwnik, o którym wiedzę posiądziesz z księgi "Wampiry: Fakty i mity".

Zadanie: Zlecenie na bruxy
Zleceniodawca: Jean Pierre
Wymagania: 6 próbek krwi bruxy
Nagroda: 300 orenów
Od autora: Bruxy możesz spotkać nocą na cmentarzu, na bagnach. Walka z kilkoma przeciwnikami nie wydaje się najlepszym pomysłem. Księga "Wampiry: Fakty i mity" niezbędna.

Zadanie: Zlecenie na upiory
Zleceniodawca: Kalkstein
Wymagania: 4 garści pyłu śmierci
Nagroda: 300 orenów
Od autora: W krypcie Kruka natkniemy się na grupę duszków. Najlepiej walczyć z nimi pojedynczo, gdyż bez problemu potrafią ogłuszyć bohatera. Wiedzę o upiorach zawiera księga "Upiory, potępieńcy i widma".

Zadanie: Zlecenie na cmentary
Zleceniodawca: Zrozpaczony ojciec
Wymagania: 5 żuchw cmentarów
Nagroda: 250 orenów
Od autora: Niedaleko siedziby Kalkstaina znajduje się kilka cmentarów. Stanowią średnie zagrożenie. Do pozyskania żuchw niezbędne jest przeczytanie "Księgi trwogi i obrzydzenia, tom II".

Zadanie: Zlecenie na bloedzuigery
Zleceniodawca: Najstarszy druid
Wymagania: 10 próbek krwi bloedzuigera
Nagroda: 200 orenów
Od autora: Na tym etapie gry bloedzuigery nie powinny sprawiać problemów.

Udostępnij:
Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Facebooku
Autor: Ammon
Dodano: sobota, 31 stycznia 2009

Komentarze

Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się aby dodawać komentarze! Nie masz konta? Załóż nowe!
Gość
poniedziałek, 21 grudnia 2009 (17:09)
w I akcie jest błąd w Potwór z jeziora Trzeba najpierw wykonać quest Nocni goście a później wróć do Harena
Gość
niedziela, 17 marca 2013 (17:18)
A czy da sie dostac wpis o alghulach bez czytania ksiazek, tz z sama umiejetnoscia w int, utopce i inne mi tak za dzialaly, niemoge tylko echinopsow alghuli i topielcow ;/