Rzucana

2 minuty czytania

włócznia

Używana przez prymitywne indiańskie plemiona do polowania i walki.

  • Obrażenia: 40
  • Ręka: Prawa
  • Wartość w złocie: 25
harpun tytanów

Stara, potężna włócznia. Przyda mi się podczas walki z Marą.

  • Obrażenia: 40
  • Ręka: Prawa
  • Wartość w złocie: Nie można sprzedać
beczka prochu

Mała beczułka wypełniona prochem strzelniczym. Można ją wysadzić jednym strzałem.

  • Obrażenia: 150
  • Ręka: Prawa
  • Wartość w złocie: 25
bomba

Wypełniona prochem żelazna kula, z doczepionym lontem. W chwilę po rzuceniu eksploduje, zadając obrażenia od odłamków.

  • Obrażenia: 300
  • Czas detonacji: 4 sekundy
  • Ręka: Prawa
  • Wartość w złocie: 50
sztylet

Mały sztylet do trzymania w lewej ręce.

  • Obrażenia: 20
  • Zasięg: 8 kroków
  • Ręka: Lewa
  • Wartość w złocie: 2
zakrzywiony sztylet

Zwykły sztylet. W trakcie walki można go trzymać w lewej ręce.

  • Obrażenia: 30
  • Zasięg: 8 kroków
  • Ręka: Lewa
  • Wartość w złocie: 3
sztylet pirata

Ciężka, choć dobrze wyważona broń pomocnicza.

  • Obrażenia: 40
  • Zasięg: 8 kroków
  • Ręka: Lewa
  • Wartość w złocie: 4
sztylet czarnego psa

Sztylet czarnego psa.

  • Obrażenia: 50
  • Zasięg: 10 kroków
  • Czas przeładowania: 10 sekund
  • Ręka: Lewa
  • Wartość w złocie: Nie można sprzedać
nóż ofiarny

Starożytny sztylet z dziwaczną klingą. Muszę go mieć, żeby pokonać Marę.

  • Obrażenia: 60
  • Zasięg: 10 kroków
  • Czas przeładowania: 10 sekund
  • Ręka: Lewa
  • Wartość w złocie: Nie można sprzedać

Uwaga: W powyższym artykule zostały przedstawione przedmioty, które pojawiają się w ekwipunku po wpisaniu kodu dodającego wszystkie rzeczy występujące w grze.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...