Obóz Bractwa

4 minuty czytania

bractwo

Obóz Bractwa został zbudowany w południowej części Kolonii na bagnistym terenie, skąd też jego inna nazwa: Obóz na Bagnach. Powiadają, że swego czasu przybył tu Śniący, by zesłać ludziom proroczą wizję, lecz nikt, prócz Y'Beriona i kilku mężczyzn, nie zwrócił na nią uwagi. To właśnie Y'Berion i towarzyszący mu ludzie uważani są nie tylko za założycieli samego Bractwa, ale i Pierwszego Kręgu.

Pracując bez przerwy, wybudowali obóz, do którego systematycznie przybywali ludzie, by oddać swą duszę w ręce Śniącego. Guru głoszą, że za powstanie Drugiego Kręgu odpowiada próba wspólnej modlitwy, mająca na celu duchowe zjednoczenie się ze Śniącym.

Niestety, choć zsyłane wizje coraz więcej mówiły, członkowie Bractwa nie byli w stanie nawiązać kontaktu z swym bogiem. Problem rozwiązał guru parający się alchemią, który uwarzył napój z wydzieliny wnętrzności pełzaczy. To właśnie on pomógł ludziom z Bractwa zjednoczyć swe duchowe siły. Za powstanie Trzeciego Kręgu uważa się chwilę, w której wybrane osoby ruszyły w świat głosić prawdę i szukać nowych wyznawców.

Społeczeństwo

Nowicjusze – stanowią większą część społeczeństwa w Obozie na Bagnach. Są to osoby, które postanowiły usłuchać głosu Śniącego i dołączyły do Bractwa. Na co dzień parają się zbieraniem ziela, handlują nim, nie mniej go palą, a większość dnia poświęcają naukom pobieranym od Guru.

Strażnicy Świątynni – ludzie zasłużeni dla Bractwa. Pilnują porządku na terenie całego obozu, odpowiadają za życie wszystkich Guru.

Guru – najważniejsze osoby w Obozie na Bagnach. Jako nauczyciele całe dnie spędzają pośród nowicjuszy, którym objawiają prawdę i zdradzają tajniki magii. Zarówno nowicjusze, jak i Strażnicy Świątynni darzą ich zasłużonym szacunkiem.

Miejsca

Obóz na Bagnach odznacza się specyficznym wykonaniem, bowiem znaczna większość konstrukcji zbudowana została tylko i wyłącznie z drewna. Prócz mieszkania na ziemi, część ludzi z Bractwa ma swe siedziby na drewnianych platformach znajdujących się kilka metrów ponad ziemią.

Laboratorium Cor Kaloma

Znajdujący się na tym wyższym poziomie budynek, w którym całe dnie spędza alchemik, Cor Kalom. Jako że jest jedną z najważniejszych osób w Bractwie, jego bezpieczeństwa strzeże osobisty Strażnik Świątynny.

Plac modłów

Jest to plac usytuowany przed Świątynią Śniącego, na którym gromadzą się nowicjusze, by jednoczyć swe siły i modlić się, bijąc pokłony Śniącemu.

Plac treningowy Strażników Świątynnych

Drewniana platforma wybudowana na grubych palach na wysokości kilku metrów. To właśnie tu Strażnicy Świątynni trenują swą umiejętność posługiwania się mieczem pod czujnym okiem Cor Angara.

Świątynia Śniącego

Wybudowana wewnątrz skały świątynia. Całymi dniami przebywa w niej najważniejsza osoba w Bractwie, Y'Berion. Towarzystwa dotrzymują mu piękne niewolnice. Świątynia Śniącego stale jest pod nadzorem Strażników Świątynnych.

Zachodnie bagna

W miarę bezpieczna część bagien, gdzie nowicjusze zbierają bagienne ziele. Prócz tego, można znaleźć tam wiele roślin o silnych właściwościach leczniczych.

Jak dołączyć?

Jeśli chcemy dołączyć do Bractwa, na początku musimy udać się do Cor Kaloma. Alchemik wyjawi nam, że będziemy mogli stać się pełnoprawnym członkiem Obozu na Bagnach, jeśli tylko zdobędziemy szacunek i uznanie pięciu Guru.

Baal Namib – trzeba udać się do Lestera i poprosić go o rozmowę na osobności. Jeśli wyjawimy mu swój zamiar, przedstawi nam sprytny plan, dzięki któremu będziemy mogli porozmawiać z Baal Namibem. Wracamy do bramy i raz jeszcze rozpoczynamy rozmowę z Lesterem, stosując się do jego wskazówek. Gdy skończymy przedstawiać przygotowaną wcześniej scenkę, odezwie się Baal Namib i okaże swe uznanie.

Baal Tondral – należy znaleźć Melvina, który przebywa niedaleko bramy do obozu i rozmawia z nowicjuszem. Gdy go zaczepimy, opowie nam o swoim przyjacielu, Dusty'm, który źle czuje się w Starym Obozie. Nie pozostaje nam nic innego, jak udać się tam i odnaleźć zatroskanego kopacza. Mężczyzna przesiaduje nieopodal targowiska. Oferujemy mu pomoc, przekupujemy rudą strażników strzegących bram i eskortujemy Dusty'ego do Baal Tondrala, którzy dziękuje i chwali naszą postawę.

Baal Tyon – tym razem czeka nas wycieczka do Nowego Obozu, w którym trzeba odnaleźć Baal Kagana, przesiadującego w pobliżu chaty Laresa. Prosimy go o pomoc w przyłączeniu się do Bractwa, za co będziemy musieli roznieść jego ziele. W zamian możemy wybrać jako nagrodę wyjątkowo mocnego skręta, którego następnie zanosimy Baal Tyonowi. Guru wypali ziele, zaśnie, a gdy się obudzi, porozmawia z nami.

Baal Orun – powinniśmy udać się do nowicjuszy na zachodnich bagnach i porozmawiać z Ghorimem, który poprosi nas o pomoc. Trzeba udać się pod platformę, na której usytuowane jest laboratorium Cor Kaloma, i zaczepić Harloka, by ten pomógł w pracy na bagnach. Rozmowa nie przyniesie skutku, więc jedynym rozwiązaniem okaże się użycie siły. Harlok uda się na bagno, a Ghorim szczerze nam podziękuje. Nasze zachowanie doceni Baal Orun i rozkaże zebrać ziele od nowicjuszy na bagnach: Balora oraz Virana, który poprosi nas o zabicie krwiopijców. Ubijamy bestie, odbieramy partię ziela i zanosimy je Cor Kalomowi. Pozostaje tylko wrócić do Baal Oruna i opowiedzieć o wszystkim. Guru podziękuje nam i wręczy czar snu.

Baal Cadar – przebywa pod placem treningowym Strażników Świątynnych. By zdobyć jego uznanie, należy, przy pomocy zyskanego czaru, uśpić jednego z jego uczniów.

Gdy wykonamy te wszystkie zadania, nie pozostanie nam nic innego, jak powrót do Cor Kaloma. Alchemik zgodzi się, byśmy dołączyli do Bractwa.

Komentarze

0
·
Dzieki za wyjaśnienie. Miałem zamiar zostac nowicjuszem ale zostane szkodnikiem bo za dużo tu roboty.
0
·
Źle czynisz, młody człowieku, źle czynisz. Ze względu na doświadczenie warto wykonać wszystkie zadania tak, by móc się dostać i do Nowego Obozu, i do Sekciarzy, a w ostateczności wybrać ten obóz, który się chce. Podobnie z zadaniami dla Starego Obozu - większą ich część też możesz zrobić, prócz tego z kopalnianą listą bodajże.

Gdzież tu ambicje, by zostać niepokonanym wojownikiem czy śmiertelnie skutecznym magiem?
0
·
dzienki za pomoc przeszłem gothic wiele razy aleteraz sprubuje jako nowicjusz
0
·
Nie trzeba uśpić ucznia tylko Bala Cadara

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...