Madbooks 1

Umiejętności

Czytano: 23004 razy

Zdolności bojowe

Obrazek Nazwa Opis Wymagania
Walka mieczem Walka mieczem Umiejętność dostępna od samego początku rozgrywki. Bohater sprawnie posługuje się bronią jednoręczną. Siła: 100
Umiejętność dostępna od samego początku rozgrywki.
Lepsza walka mieczem Lepsza walka mieczem Niewielkie wymagania, a czasem i mag musi skorzystać z miecza. Bohater sprawniej posługuje się bronią jednoręczną zwiększając zadawane obrażenia i szansę na powalenie przeciwnika. Siła: 150
Umiejętność: Walka mieczem
Mistrz walki mieczem Mistrz walki mieczem Docenią ją w szczególności wojownicy. Bohater po mistrzowsku posługuje się bronią jednoręczną zwiększając zadawane obrażenia i szansę na powalenie przeciwnika. Siła: 200
Umiejętność: Lepsza walka mieczem
Walka dwoma ostrzami Walka dwoma ostrzami Bohater sprawnie posługuje się dwiema broniami jednoręcznymi. Szybkie ciosy to największy plus tego stylu. Siła: 150
Zdolności łowieckie: 150
Umiejętność: Lepsza walka mieczem
Mistrz dwóch ostrzy Mistrz dwóch ostrzy Bohater po mistrzowsku posługuje się dwoma broniami jednoręcznymi zadając większe obrażenia i dysponując nowymi ciosami. Siła: 200
Zdolności łowieckie: 200
Umiejętność: Walka dwoma ostrzami
Zabójca orków Zabójca orków Bohater zadaje dodatkowe obrażenia orkom w walce wręcz. Siła: 150
Duży oręż Duży oręż Bohater może posługiwać się broniami dwuręcznymi. Siła: 100
Duży oręż II Duży oręż II Bohater sprawnie posługuje się broniami dwuręcznymi. Siła: 200
Umiejętność: Duży oręż
Duży oręż III Duży oręż III Bohater po mistrzowsku posługuje się broniami dwuręcznymi. Siła: 250
Umiejętność: Duży oręż II
Ciężka kusza Ciężka kusza Bohater może używać kusz. Siła: 100
Kusznik Kusznik Bohater sprawnie posługuje się kuszami. Umiejętność ta zmniejsza czas ładowania bełtu. Siła: 150
Umiejętność: Ciężka kusza
Mistrz kusznictwa Mistrz kusznictwa Bohater po mistrzowsku posługuje się kuszami. Umiejętność ta zmniejsza czas ładowania bełtu. Siła: 200
Umiejętność: Kusznik
Parowanie tarczą Parowanie tarczą Bohater może używać tarcz. Jeżeli myślisz o broniach dwuręcznych, to zapomnij o tej umiejętności. Siła: 125
Zdolności łowieckie: 100
Silne parowanie tarczą Silne parowanie tarczą Bohater traci mniej wytrzymałości podczas parowania tarczą. Siła: 150
Zdolności łowieckie: 125
Umiejętność: Parowanie tarczą
Paladyn Paladyn Bohater zadaje dodatkowe obrażenia stworzeniom Beliara. Prastara wiedza: 50
Siła: 150
Regeneracja Regeneracja Umiejętność Chucka Norrisa ;) Ciało bohatera regeneruje się bez odpoczynku. Siła: 300
??? ??? ??? ???

Zdolności myśliwskie

Obrazek Nazwa Opis Wymagania
Łuk Łuk Umiejętność dostępna od samego początku rozgrywki. Dzięki niej bohater może korzystać z łuku. Zdolności łowieckie: 100
Umiejętność dostępna od samego początku rozgrywki.
Łucznik Łucznik Bohater osiąga kolejny poziom w łucznictwie zwiększając tym samym obrażenia zadawane przez strzały. Umiejętności łowieckie: 150
Umiejętność: Łuk
Mistrz łucznictwa Mistrz łucznictwa Bohater po mistrzowsku posługuje się łukiem tym samym zadając większe obrażenia. Umiejętności łowieckie: 200
Umiejętność: Łucznik
Myśliwy Myśliwy Bohater zadaje zwierzynie łownej dwukrotnie większe obrażenia. Brak
Myśliwy (gruba zwierzyna) Myśliwy (gruba zwierzyna) Bohater zadaje drapieżnikom dwukrotnie większe obrażenia. Zdolności łowieckie: 150
Umiejętność: Myśliwy
Łowca orków Łowca orków Bohater zadaje orkom dodatkowe obrażenia. Zdolności łowieckie: 200
Umiejętność: Myśliwy (gruba zwierzyna)
Cichy łowca Cichy łowca Bohater może podkradać się do dzikich zwierząt. Zdolności łowieckie: 150
Pozyskiwanie skór Pozyskiwanie skór Bohater może oskórowywać zwierzęta. Zdolności łowieckie: 120
Pozyskiwanie skór gadów Pozyskiwanie skór gadów Bohater może oskórowywać gady. Zdolności łowieckie: 130
Zęby, szpony i rogi Zęby, szpony i rogi Bohater może pozyskiwać zęby, szpony i rogi zwierząt. Zdolności łowieckie: 110

Zdolności magiczne

Obrazek Nazwa Opis Wymagania
Walka kosturem Walka kosturem Zdolność ta zapewnia bohaterowi możliwość walki kosturami. Brak
Walka kosturem II Walka kosturem II Bohater sprawnie posługuje się kosturami. Prastara wiedza: 50
Umiejętność: Walka Kosturem
Walka kosturem III Walka kosturem III Bohater po mistrzowsku posługuje się kosturami. Prastara wiedza: 100
Umiejętność: Walka Kosturem II
Kostury magiczne Kostury magiczne Zdolność ta zapewnia bohaterowi możliwość odbicia zaklęcia, jeśli posiada odpowiedni kostur. Prastara wiedza: 50
Umiejętność: Walka Kosturem
Ulepszenie szat Ulepszenie szat Wartości ochronne noszonych szat wzrastają dwukrotnie. Prastara wiedza: 100
Szybka nauka Szybka nauka Przy każdym awansie postać otrzymuje o jeden punkt nauki więcej. W późniejszych etapach gry nauka tej umiejętności nie jest opłacalna. Prastara wiedza: 100
Druid Druid Bohater może dwukrotnie dłużej być pod postacią zwierzyny. Prastara wiedza: 100
Mag ognia Mag ognia Bohater otrzymuje premię do zaklęć dominacji. Prastara wiedza: 200
Mag wody Mag wody Bohater otrzymuje premię do zaklęć przemiany. Prastara wiedza: 200
Mroczny mag Mroczny mag Bohater otrzymuje premię do zaklęć przywołania. Prastara wiedza: 200
Regeneracja many Regeneracja many Mana bohatera regeneruje się bez odpoczynku. Prastara wiedza: 250

Zdolności kowalskie

Obrazek Nazwa Opis Wymagania
Kowal Kowal Umiejętność ta umożliwia bohaterowi kucie oręża. Potrzebuje jednak w tym celu projektu danej broni, młota kowalskiego i składników. Brak
Kucie broni z rudy Kucie broni z rudy Umiejętność ta zapewnia bohaterowi kucie oręża z magicznej rudy. Potrzebuje jednak w tym celu projektu danej broni, młota kowalskiego i składników. Zdolności kowalskie: 25
Wymagane: Kowal
Kucie broni z czystej rudy Kucie broni z czystej rudy Umiejętność ta zapewnia bohaterowi kucie oręża z czystej magicznej rudy. Potrzebuje jednak w tym celu projektu danej broni, młota kowalskiego i składników. Zdolności kowalskie: 50
Wymagane: Kucie broni z rudy
Poszukiwanie złóż Poszukiwanie złóż Dzięki tej umiejętności efektywność wydobywania złóż wzrasta dwukrotnie. Brak
Ostrzenie oręża Ostrzenie oręża Dzięki tej umiejętności bohater może zaostrzyć broń zwiększając tym samym jej obrażenia. Brak
Ulepszanie pancerza Ulepszanie pancerza Umiejętność ta zapewnia dodatkową ochronę podczas noszenia pancerza. Zdolności kowalskie: 50

Zdolności złodziejskie

Obrazek Nazwa Opis Wymagania
Otwieranie prostych zamków Otwieranie prostych zamków Dzięki tej umiejętności bohater może otwierać łatwe zamki za pomocą wytrycha. Brak
Umiejętność dostępna od samego początku rozgrywki.
Otwieranie trudnych zamków Otwieranie trudnych zamków Dzięki tej umiejętności bohater może otwierać trudne zamki za pomocą wytrycha. Zdolności złodziejskie: 30
Wymagane: Otwieranie prostych zamków
Otwieranie arcytrudnych zamków Otwieranie arcytrudnych zamków Dzięki tej umiejętności bohater może otwierać arcytrudne zamki za pomocą wytrycha. Zdolności złodziejskie: 60
Wymagane: Otwieranie trudnych zamków
Prosta kradzież kieszonkowa Prosta kradzież kieszonkowa Umiejętność ta zapewnia bohaterowi dokonywanie prostych kradzieży kieszonkowych. Brak
Trudna kradzież kieszonkowa Trudna kradzież kieszonkowa Umiejętność ta zapewnia bohaterowi dokonywanie trudnych kradzieży kieszonkowych. Zdolności złodziejskie: 40
Wymagane: Prosta kradzież kieszonkowa
Arcytrudna kradzież kieszonkowa Arcytrudna kradzież kieszonkowa Umiejętność ta zapewnia bohaterowi dokonywanie arcytrudnych kradzieży kieszonkowych. Zdolności złodziejskie: 80
Wymagane: Trudna kradzież kieszonkowa
Targowanie Targowanie Dzięki tej umiejętności bohater uzyskuje lepsze ceny podczas handlu. Zdolności złodziejskie: 70
Tłumaczenie się Tłumaczenie się Umiejętność ta pozwala bohaterowi oczyścić się z zarzutów. Zdolności złodziejskie: 30
Obalenie Obalenie Umiejętność ta pozwala bohaterowi ogłuszyć przeciwnika jednym uderzeniem. W tym celu musi zakraść się za jej plecy i zaatakować. Zdolności złodziejskie: 50
Morderstwo Morderstwo Umiejętność ta pozwala bohaterowi zabić przeciwnika jednym uderzeniem. W tym celu musi zakraść się za jej plecy i zaatakować. Zdolności złodziejskie: 90
Mistrz złodziejstwa Mistrz złodziejstwa Bohater może podkraść się do śpiącej ofiary i pozbawić ją wszystkiego, co ma przy sobie. Zdolności złodziejskie: 100
Skradanie się Skradanie się Bohater może się skradać. Umiejętność dostępna od samego początku rozgrywki.

Zdolności alchemiczne

Obrazek Nazwa Opis Wymagania
Warzenie mikstur leczenia Warzenie mikstur leczenia Bohater może warzyć mikstury lecznicze. W tym celu potrzebuje stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy. Brak
Umiejętność dostępna od samego początku rozgrywki.
Warzenie mikstur many Warzenie mikstur many Bohater może warzyć mikstury many. W tym celu potrzebuje stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy. Zdolności alchemiczne: 20
Mikstury o efektach stałych Mikstury o efektach stałych Bohater może warzyć mikstury o efektach stałych. W tym celu potrzebuje stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy. Zdolności alchemiczne: 40
Wyrób trucizn Wyrób trucizn Bohater może warzyć trucizny. W tym celu potrzebuje stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy. Brak
Warzenie mikstur przemiany Warzenie mikstur przemiany Bohater może warzyć mikstury przemiany. W tym celu potrzebuje stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy. Zdolności alchemiczne: 60
Zatrute ostrze Zatrute ostrze Bohater może zatruć ostrze. W tym celu potrzebuje butelki z trucizną i wiedzy jak jej użyć. Zdolności alchemiczne: 40
Wyrób zatrutych strzał Wyrób zatrutych strzał Bohater może wyrabiać zatrute strzały. W tym celu potrzebuje stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy. Zdolności alchemiczne: 40
Wyrób strzał ognistych Wyrób strzał ognistych Bohater może wyrabiać ogniste strzały. W tym celu potrzebuje stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy. Zdolności alchemiczne: 20
Wyrób strzał wybuchowych Wyrób strzał wybuchowych Bohater może wyrabiać wybuchowe strzały. W tym celu potrzebuje stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy. Wartość alchemii: 60
Wymagane: Wyrób strzał ognistych

Inne zdolności

Obrazek Nazwa Opis Wymagania
Akrobatyka Akrobatyka Bohater traci mniej punktów życia podczas upadków i nie może zginąć z tego powodu. Brak
Wytrzymałość wilka Wytrzymałość wilka Bohater jest zdolny do dwukrotnie dłuższego sprintu. Brak
Odporność na chłód Odporność na chłód Bohater jest mniej wrażliwy na działanie zimna, a pancerz otrzymuje dodatkową premię na zaklęcia lodu. Brak
Odporność na gorąco Odporność na gorąco Bohater jest mniej wrażliwy na działanie gorąca, a pancerz otrzymuje dodatkową premię na zaklęcia ognia. Brak
Odporność na osłabienie Odporność na osłabienie Bohater odporny jest na słabości. Brak
Odporność na trucizny Odporność na trucizny Bohater jest niewrażliwy na trucizny. Brak

Udostępnij:
Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Facebooku
Autor: Ammon
Dodano: poniedziałek, 1 grudnia 2008

Komentarze

Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się aby dodawać komentarze! Nie masz konta? Załóż nowe!
Gość
środa, 2 marca 2011 (11:43)
No ładne drzewko.W zasadzie wszystko jest w grze. Brakuje i tu najważniejszego - nauczycieli...
Gość
wtorek, 19 lipca 2011 (08:50)
A gdzie można się nauczyć Duży Oręź III i mistrza dwóch ostrzy ? :/
Gość
poniedziałek, 1 sierpnia 2011 (16:35)
mistrza dwóch ostrzy mozna się nauczyć w ramach testu zubena lub jak wykujesz i załozysz mistrzowski miecz
Gość
sobota, 14 kwietnia 2012 (17:33)
Nieprawda walkę 2 mieczy mozna się nauczyć w Bukareszcie