Broń biała

2 minuty czytania

Środek na gryzonie

Broń biała

Obrażenia: 1
Waga: 3
Punkty akcji: 40
Kondycja: 100
% szansa na trafienie krytyczne: x0
Trafienie krytyczne: -
Wartość: 120
Specjalne: Zabija kretoszczury po pięciu sekundach lub dwóch ciosach.

Kij bilardowy

Broń biała

Obrażenia: 3
Waga: 1
Punkty akcji: 27
Kondycja: 50
% szansa na trafienie krytyczne: x0
Trafienie krytyczne: 4
Wartość: 15

Wałek

Broń biała

Obrażenia: 3
Waga: 1
Punkty akcji: 24
Kondycja: 100
% szansa na trafienie krytyczne: x0
Trafienie krytyczne: -
Wartość: 10

Pałka policyjna

Broń biała

Obrażenia: 3
Waga: 2
Punkty akcji: 25
Kondycja: 250
% szansa na trafienie krytyczne: x1
Trafienie krytyczne: +4
Wartość: 70

Nóż

Broń biała

Obrażenia: 4
Waga: 1
Punkty akcji: 20
Kondycja: 100
% szansa na trafienie krytyczne: x1
Trafienie krytyczne: +4
Wartość: 20

Sprężynowiec

Broń biała

Obrażenia: 5
Waga: 1
Punkty akcji: 18
Kondycja: 100
% szansa na trafienie krytyczne: x2
Trafienie krytyczne: +9
Wartość: 35

Klucz do kół

Broń biała

Obrażenia: 6
Waga: 3
Punkty akcji: 27
Kondycja: 200
% szansa na trafienie krytyczne: x1
Trafienie krytyczne: +6
Wartość: 40

Nóż bojowy

Broń biała

Obrażenia: 7
Waga: 1
Punkty akcji: 17
Kondycja: 450
% szansa na trafienie krytyczne: x3
Trafienie krytyczne: +13
Wartość: 50

Deska z gwoździami

Broń biała

Obrażenia: 8
Waga: 4
Punkty akcji: 27
Kondycja: 60
% szansa na trafienie krytyczne: x0
Trafienie krytyczne: -
Wartość: 30

Kij bejsbolowy

Broń biała

Obrażenia: 9
Waga: 3
Punkty akcji: 25
Kondycja: 400
% szansa na trafienie krytyczne: x1
Trafienie krytyczne: +9
Wartość: 55

Gazrurka

Broń biała

Obrażenia: 9
Waga: 3
Punkty akcji: 24
Kondycja: 300
% szansa na trafienie krytyczne: x1
Trafienie krytyczne: +18
Wartość: 75

Miecz chińskiego oficera

Broń biała

Obrażenia: 10
Waga: 3
Punkty akcji: 17
Kondycja: 500
% szansa na trafienie krytyczne: x2
Trafienie krytyczne: +15
Wartość: 75

Młot

Broń biała

Obrażenia: 20
Waga: 10
Punkty akcji: 38
Kondycja: 500
% szansa na trafienie krytyczne: x1
Trafienie krytyczne: +10
Wartość: 130

Supermłot

Broń biała

Obrażenia: 25
Waga: 20
Punkty akcji: 38
Kondycja: 750
% szansa na trafienie krytyczne: x1
Trafienie krytyczne: +25
Wartość: 180

Rozpruwacz

Broń biała

Obrażenia: 30
Waga: 6
Punkty akcji: 65
Kondycja: 600
% szansa na trafienie krytyczne: x0
Trafienie krytyczne: -
Wartość: 100

Komentarze

0
·
Znów brak jak przy broni specjalnej. Jeszcze Wampirze Ostrze - znajduje się w kryjówce rodziny, dokładnie w pokoju Venca.
0
·
Jeszcze pomineliście sziszkebab. To też broń biała i do tego cholernie dobra...
0
·
jak zwykle brakuje przyjaciel bandyty którego można znalezć w miasteczku gdzie te dwa debile toczą wojnę mechanik i entologia
0
·
brakuje żądła mrówki nie pamiętam gdzie znalazłem ale jest zajebiste

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...